معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

3 نکته مهم به هنگام انتخاب عطر تام فورد

هرچه که باید درباره انتخاب عطر تام فورد بدانید اینجاست.اگر از علاقمندان برند تام فورد هستید پس در این مطلب از ارشاکو همراه ما باشید تا به پاسخ سوالتان دست بیابید. عطر تام فورد را طراح مد، کارگردان، فیلم نامه نویس و تهیه کننده آمریکایی به نام توماس کارلایل فورد (Thomas Carlyle Ford) به جهان عطر معرفی کرد.تام فورد در شرکت ایتالیایی گوچی به عنوان طراح مد مشغول به کار بود.او هم چنین دو فیلم به نام های مرد تنهاو حیوانات شب زی نیز تولید کرده است.

 

عطر تام فورد مناسب چه افرادی است؟

 

تام فورد -ارشاکو
تام فورد -ارشاکو

 

عطر تام فورد برای آن دسته از افرادی مناسب می باشد که به تأثیرگذاری و کیفیت عطر خود اهمیت می دهند چرا که عطرهای تام فورد با قیمت نسبتا بالای خود به عطرهایی با ماندگاری بالای رایحه و قدرت پخش رایحه معروف می باشند.

 

عطر تام فورد مشتریان زن خود را با چه عنوانی یاد می کند؟

 

تام فورد زنان
تام فورد زنان

 

افرادی با سطح اجتماعی بالا که به سبک پوشش و نوع عطر خود توجه می نمایند از برند تام فورد که امروزه به عنوان یک برند لوکس و گران قیمت،شناخته شده است استفاده می نمایند از همین رو تام فورد زنان طرفدار خود را با عنوان زنانی هوشمند یاد می کند که برای سبک لباس پوشیدن خود احترام قایل بوده و می دانند که چه پوششی مناسب کجا می باشد.

 

تام فورد در کجا متولد شد؟

 

تام فورد-نیویورک
تام فورد-نیویورک

تام فورد پس از ترک شغل طراحی خود در شرکت گوچی شرکتی تاسیس کرده و برندی با نام خود را راه اندازی کرد که در آن به تولید پوشاک مردانه، عینک و زیور آلات پرداخت.اولین فروشگاه تام فورد در سال 2007 در نیویورک افتتاح گردید که پس از آن نیز شعبه های مختلفی از این برند در سراسر دنیا باز گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا