آرایشی و زیبایی

موهایمان را در فصل پاییز چه رنگی کنیم؟

به دلیل لطافت رنگ‌ها و گوناگونی آن‌ها، و نیز اهمیت فصل پاییز به عنوان مرحلهٔ گذار از تابستان گرم به زمستان سرد، پاییز همواره الهام‌بخش هنرمندان، شاعران، و ادیبان بوده است.

اگر شما نیز به یک گذر از فصلی به فصل دیگر در خود هستید ، می توانید با تغییر رنگ موی خود ، آن هم به سبک و مدل پاییزی ، آن را تجربه کنید . در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا با چند مدل موی پاییزی آشنا شوید. با ارشاکو همراه باشید ….

 

  1. رنگ های کاراملی، مسی و عسلی را با یکدیگر مخلوط کنید. این رنگ مو تنی طلایی دارد و بسیار دخترانه و جذاب است و جلوه زیبایی به موهای شما خواهد بخشید .

 

۱
رنگ مو

 

 

  1. در این مدل مو ریشه موها رنگی متضاد و کاملا متفاوت با کل مو می شود. مدل های رنگین کمانی آن نیز بسیار زیبا و خاص است. اگر می خواهید کاملا از دیگران متفاوت شوید، این مدل را انتخاب کنید.

 

۲
رنگ موی دورنگ

 

  1. لولایت دقیقا برعکس هایلایت است. هنگامی که موی خود را هایلایت می‌کنید، موی شما حداقل دو درجه روشن‌تر از رنگ زمینه می شود در صورتی که برای انجام لولایت باید موهای شما تقریباً دو درجه تیره تر از رنگ زمینه رنگ شود که معمولا از اطراف گردن و لایه های زیرین مو انتخاب می شود، درست مثل موهای کودکانی که زیاد زیر نور آفتاب مانده اند و بالای سرشان روشن تر از باقی قسمت ها شده است.

 

۱۱۱۱۱
لولایت

 

  1. برای این که هایلایت موهایتان زیاد به چشم نیاید و همچنان پس از رنگ کردن طبیعی به نظر برسد، تنها بالای گوش و بالای گردن تان را رنگ کنید. در این صورت اگر موهایتان را به حالت دم اسبی ببندید، این رنگ های روشن به چشم می آیند و زیبایی شما را تشدید می کند.

 

 

۵۵
از بالای گوش ها رنگ کنید

 

  1. دراین مدل ، آرایشگر شما بایستی ابتدا موهایتان را رنگ کند و سپس روی رنگ را هایلایت کند. این مدل بسیار طبیعی جلوه می کند. اگر چه می گویند این روش موها را می سوزاند اما اگر آرایشگر شما حرفه ای باشد، هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.

 

۶۶
رنگ موی طبیعی

 

  1. و درنهایت ، اگر می خواهید رنگ کل موهایتان را تغییر دهید، این رنگ بسیار مناسب است زیرا در تمام نقاط یکدست است. اگر می خواهید موهای خاکستری خود را بپوشانید، این همان رنگی است که باید انتخاب کنید.

 

۷۷
رنگ موی یکدست

 

دکمه بازگشت به بالا