معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی ۳ عطر جدید پاییزی

به بیان ارشاکو : فصل ، فصل پاییز است و حال و هوا ، حال و هوای استفده از عطر های پاییزی ! عطرهای پاییزی جدیدی که می توانند حس و حال طراوت و شادابی را در این فصل خاموشی و سکوت به رخ کشند و به شما هدیه دهند. امروز در ارشاکو قصد داریم سه نوع عطر جدید پاییزی را برای شما عزیزان معرفی کنیم. با ارشاکوهمراه شوید …

 

۱ – مارک جیکوبز

عطری چوب یاز برند مارک جیکوبز که نامش «دکدنس» می باشد . همانند دیگر عطرهای برند مارک جیکوبز یعین  «دیزی»، «لولا» و «دات» می باشد . شیشه مبتکرانه و رایحه های آلو، زنبق و زعفران این عطر بسیار به چشم آمده و نظرها را به سوی خود جلب می کند که با نت میانی رز، زنبق زرد و یاس و نت اصلی عنبر و خس خس و چوب پاپیروس ترکیب شده است.

 

مارک جیکوبز
مارک جیکوبز

۲ – کلویی

این عطر جدید و سبک‌تر از این برند، بر اساس رز سفید درست شده است و با برگاموت، لیمو، ا، یاسمن، غنچه رز، گل پنبه و مشک ترکیب شده است. این عطر یکی دیگر از اعضای زیبای خانواده «کلوئی» است.

 

 کلویی
کلویی

۳ – میلر هریس

عطر تی تونیک که رایحه‌ای ترد، تازه و عالی برای استفاده روزانه دارد ، جزو سه عطری است که از آن در مجله ادیشن نام برده شده است . نت بالایی برگاموت، نارنج و لیمو دارد و با رایحه دودی چای و جوز هندی ترکیب شده است و تارتوس و مشک  در نت پایه به رایحه چای آمریکای جنوبی که «میت» نام دارد پیوستند و این عطر فوق‌العاده را پدید آورده‌اند.

 

 میلر هریس
میلر هریس

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا