دنیای دیجیتال

آیا درست است از هر کابلی برای شارژ گوشی های یو اس بی استفاده کنیم ؟

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : آیا درست است از هر کابلی برای شارژ گوشی های یو اس بی استفاده کنیم ؟ برای پاسخ به این سوال ، به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب نیز همراه ما باشید …

یو اس بی نوع سی یکی از جدیدترین درگاه های تولید شده به منظور انتقال سریع تر داده ها و نیز شارژ سریع گوشی ها می باشد .

در گوشی های موبایل امروزی به مدد یو اس بی ها درگاه یو اس بی جدید ویژگی های قوی تری در مقایسه با مدل های پیشین ارائه می شود ، اما تا به حال آنطور که باید مورد استفاده ی شرکت های فعال در ساخت گوشی های هوشمند و نیز تبلت ها قرار نگرفته است.

 

 

یو اس بی
یو اس بی

 

 

گوشی های  Lumia 950 و نیز Lumia 950 XL مایکروسافت و ال جی نکسوس ۵X در میان گوشی های تولیدی سال ۲۰۱۵ تنها از این درگاه استفاده کده اند .

در سال ۲۰۱۶ نیز با اینکه خیلی از گوشی ها به استفاده از این درگاه روی آورده اند اما پرچمدارانی همچون گلکسی اس ۷ هنوز از درگاه میکرو یو اس بی بهره می برند.

ال جی و یا جی ۵ در مسیر همه گیر شدن درگاه یو اس بی از این درگاه استفاده کرده است . پرچمدار امسال اچ تی سی و یا HTC 10 که فردا معرفی می شود نیز از این درگاه استفاده کرده است .

همه گیر نشدن درگاه های یو اس بی یکی از مشکلاتی است که دارندگان گوشی های یو اس بی با آن دست و پنجه می زنند ،ه طوری که اگر به مهمانی رفته اید و نیاز دارید تا گجت خود را شارژ نمایید شانس شما برای پیدا کردن کابل شارژر یو اس بی نوع سی تقریبا صفر می باشد .

و هم چنین ، نکته هم دیگری که بایستی به آن توجه نمود این است که ، ه جز شارژر اصلی داخل جعبه ی گوشی تان شارژر های فرعی شانس سوزاندن گوشی شما را دارند ، کاربران در سرتاسر اینترنت شکایات خود را از کابل های فرعی موجود در بازار ابراز کرده اند و گرچه این کابل های فرعی می توانند به منظور انتقال داده ها به خوبی عمل کنند .

پس به شما توصیه می کنیم تا جایی که می توانید از شارژر اصلی گوشیتان استفاده کنید و در صورت نیاز به خرید شارژر های فرعی از نوع مرغوب آنها استفاده نمایید تا خدایی نکرده گوشی شما آسیبی نبیند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا