مادر و کودک

گجت های پوشیدنی به کمک مادران باردار می آیند

تکنولوژی در اختیار خانم های باردار

گجت های پوشیدنی برای خانم های باردار کدامند؟

به گزارش سایت اینترنتی ارشاکو مادران در دوران بارداری همیشه استرس این را دارند سلامت فرزند انها چگونه است .به این مطلب از ارشاکو شما را دعوت میکنیم…

شرکت «نووو» دست به تولید دو دستگاه پوشیدنی برای مادران باردار زده است که اطلاعات مختلفی را از وضعیت چنین ارائه می‌کند.

دوران حاملگی شاید یکی از شیرین‌ترین دوران زندگی یک مادر باشد، اما قطعا دشواری‌هایی را نیز به همراه خواهد داشت. یکی از این دشواری‌ها اطمینان دائمی از سلامت جنین است.

کنترل سلامت جنین نیاز به حضور مداوم در مطب پزشک و کنترل خود مادر دارد. اما شاید لوازم مادر و کودک جدیدی که توسط شرکت «نووو» (Nuvo) معرفی شده بتواند نگرانی‌های مادر و نیاز به رجوع پشت سر هم به مطب پزشک را مرتفع کند.

گجت پوشیدنی برای مادران باردار
گجت پوشیدنی برای مادران باردار

نووو دو دستگاه جدید پوشیدنی با نام‌های «ریتمو بیتس» (Ritmo Beats) و «پرگ‌سنس» (PregSense) معرفی کرده که جزئیات متنوعی از وضعیت جنین را در اختیار مادر و پزشک قرار می‌دهد.

امروزه کنترل حاملگی و سلامت جنین به کمک تکنولوژی‌های مبتنی بر فراصوت امکان‌پذیر است، اما این روش برای زمان‌های طولانی قابل‌استفاده نیستند و در عین حال اطلاعات محدودی را نیز جمع آوری می‌کنند. روش جایگزین نووو بهره‌گیری از گجت های پوشیدنی مجهز به سنسورهای مختلف است که قادرند در ارتباطی پیوسته با حافظه‌های کلود، بر شفافیت حاملگی و در نتیجه کاهش استرس مادر کمک کنند.

ریتمو بیتس ورژن مصرف‌کنندگان دستگاه نووو است و پرگ‌سنس نیز ورژن پزشکی آن است که اطلاعات را در اختیار پزشک قرار می‌دهد. کمربند ریتمو بیتس چندین سنسور مبتنی بر صوت و الکتروکاردیوگرام (نوارقلب) دارد که به شکل آنی اطلاعات مربوط به عملکرد قلب کودک را دریافت، در سیستم کلود ویژه ای پردازش می‌کند و به اطلاع مادر می‌رساند. همچنین می‌توان صدای قلب کودک را نیز با استفاده از این گجت ذخیره کرد و با خانواده و دوستان به اشتراک گذاشت.

ریتمو بیتس
ریتمو بیتس

ورژن پزشکی این گجت با نام پرگ‌سنس اطلاعات بسیار گسترده ای را نسبت به ورژن مصرف‌کنندگان در اختیار پزشک قرار می‌دهد. سنسورهای پرگ‌سنس می‌توانند ضربان قلب مادر و جنین، ضربه‌های جنین، وضعیت خواب و همچنین انقباض‌های دوران حاملگی را به اطلاع پزشک قرار دهد.

ریتمو بیتس در سه‌ماهه چهارم سال با قیمت ۲۵۰ دلار و پرگ‌سنس هم در سال ۲۰۱۶ و با قیمتی فعلا نامشخص به بازار وارد خواهد شد.

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ershaco.com مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا