دنیای دیجیتال

معرفی محبوب ترین هدست بلوتوث

به قلم ارشاکو : قرار بود شرکت ال جی الکترونیس در ۲۹ دسامبر ۲۰۱۵ از جدیدترین هدست بلوتوث خود رونمایی کند . این هدست بلوتوث با نام LG Tone InfinimTM و مدل HBS-910 به بازار جهانی عرضه خواهد شد . در ادامه به معرفی این هدست خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید …

از ویژگی های بسیار خوب این هدست ، طراحی به‌روز، کیفیت صدای عالی و کاربری راحت آن می باشد . آن گونه که گفته می شود این محصول از فوریه در آمریکا برای مصرف کنندگان در دسترس خواهد بود ، که پس از آن نیز نوبت به عرضه آن در بازارهای مهم جهان نظیر آسیا و اروپا خواهد بود .

 

هدست بلوتوث محبوب دنیا با طراحی باریکتر و صدایی قویتر

 

به عنوان نسخه  به‌روز شده نسخه محبوب HBS-900، هدست بلوتوث  Tone Infinim قابلیت‌های اصلی نسخه قبلی نظیر قابلیت جمع شدن سیم و کیفیت صدای Harmon/Kardon® را می توان در این هدست نیز مشاهده کرد .  همچنین، Tone Infinim ازقابلیت هایی که به سختی می توان در سایر هدست های سایر شرکت ها یافت ، بهره می برد ، قابلیت‌هایی نظیر بدنه متالیک و طول عمر بالای باطری. با فناوری بلندگوی چهار لایه به‌روز شده، هدست Tone Infinim با توازن بهتر صدا در تمام گستره‌ها و پاسخ فرکانسی مطلوبتر برای صدای بم قوی‌تر و صدای زیر شفافتر، تجربه صوتی بی‌نظیری را فراهم می‌کند.

 

هدست بلوتوث
هدست بلوتوث

 
. میکروفن‌های کنسل‌کننده نویز دوتایی به کاربران این اجازه را می‌دهند که در هر محیطی تماس برقرار کنند. پس بنابراین دیگر قرار گرفتن در محیط های پر سرو صدا هم چون مترو و خیابان دیگر سخت نخواهد بود. همراه با ارائه HBS910، ال‌جی اپلیکیشن رایگان اندروید Tone & Talk را با دو قابلیت جدید به روز کرده است. قابلیت‌های Voice Memo و Find Me به هدست Tone Infinim این اجازه را می‌دهند تا مکالمات را ضبط کنند و کمک کنند تا گوشی همراهتان را در خانه پیدا کنید.
نائب رئیس ابزارک‌های شخصی نوآورانه در ال‌جی الکترونیکس، چانگ سوئه هیون، می‌گوید: “نسخه اولیه Tone Infinim استاندارد جدیدی را در طراحی هدست بی‌سیم بنا نهاد. ما هدستی ارائه کرده‌ایم که برای روزها شارژ باطری را حفظ می‌کند، دستگاهی راحت که زمانی که استفاده نمی‌شود هرگز از گردن نمی‌افتد و از همه مهمتر، صدایی شگفت‌انگیز دارد. بی‌دلیل نیست بیشترین طراحی‌های کپی شده از محصولات Tone Infinim وجود دارد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا