معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطرهای برند Amouage قسمت 2

  • “رز”

۱۱

زنانه و مردانه

رایحه این عطر در دسته رایحه­های شرقی با پایه گل قرار دارد که هم مناسب استفاده آقایان است و هم خانم­ها. این عطر کلا از رز تولید شده و تنها نت رز در این عطر استفاده شده.

  • “سلامه”

 

۱۲

زنانه و مردانه

این عطر نیز در دسته عطرهای با رایحه شرقی و کل قرار دارد. نت ابتدایی این عطر از رز طایف و ترنج تشکیل شده است، نت میانی نیز از رز طایف به همراه کندر تشکیل شده است.

  • ” صندل”

 

۱۳

زنانه و مردانه

عطری با رایحه خاص و بی همتا! تنها یک نت در این عطر نقش مهمی بازی می­کند و آن هم چوب صندل است که رایحه­ای شرقی به این عطر بخشیده است. در ترکیبات رایحه این عطر از چوب افرا نیز استفاده شده است که به ان رایحه­ای عاشقانه مخصوص استفاده در شب بخشیده است. رایحه این عطر بیشتر شبیه به رایحه­های آسیایی است، رایحه ای زیبا و خاص. این عطر در اندازه ۱۲ میل در بازار موجود است.

  • ” شمس الدوحا”

 

۱۴

 

زنانه و مردانه

در این عطر از ۱۰ نوع روغن به همراه رایحه­های مختلف استفاده شده است و برای همین رایحه این عطر بسیار خاص و زیبا است. رایحه این عطر در دسته شرقی، با نت پایه گل و چوب است. در عربی”شمس الدوحا” به معنای ” طلوع زیبایی” است. ترکیب بکار رفته در این عطر شامل نت­های لطیف یاس و رز بلغاری  به همراه گلسنگ است. در نت میانی رایحه این عطر از نت­های گرم زعفران استفاده شده است. همچنین عنبر نیز در نت میانی این عطر استفاده شده است. اما در نت پایانی رایحه این عطر از ترکیب جادویی چوب صندلف عود الخلود و عود کامبوج استفاده شده است.  این عطر در اندازه ۱۲ میل در بازار موجود است.

  • ” سیلوِر کلونی”

 

۱۵

مردانه

رایحه این عطر بیشتر بر پایه مشک، چوب و گل طراحی شده است. این عطر در سال ۲۰۰۲ به بازار معرفی شد. نت ابتدایی آن شامل شکوفه پرتقال، ماندارین و ترنج است. نت میانی ترکیبی از ارکیده، یاس، گل آفتابگردان، یلانگ یلانگ و رز است. برای نت پایانی نیز از چوب صندل، عنبر، نعناع هندی، مشک و ویتیوِر استفاده شده است.

  • “سان شاین”

 

۱۶

زنانه

هطری با رایحه شرقی و گل که  در ماه­­های آخر سال ۲۰۱۴ به بازار معرفی شده است. رایحه این عطر جدید است. نت ابتدایی شامل توت سیاه و بادام است. در نت میانی از اسمانتوس، یاس، مگنولیا و وانیل استفاده شده است و در نت پایانی نیز سرو کوهی، نعناع هندی، پاژیروس و توتون سفید بکار رفته است.

  • “سان شاین مُن”

 

۱۷

مردانه

این عطر در راستای تولید ور|ن زنانه اش یعنی “سان شاین” زنانه، در سال ۲۰۱۵ تولید و به بازر معرفی شد.  برای ورژن مردانه این عطر از رنگ زرد استفاده شده برای شیشه عطر زنانهف استفاده نشده است و به جای ان از شیشه شفاف به همراه در پوش سفید و لوگو “آموآژ” در مرکز شیشه استفاده شده است.  رایحه  این عطر با نت گل­های زرد ، اسطوخودوس و پرتقال شروع شده می­شود و در مرکز رایحه به نت­های ترنجف سرو کوهی و مریم گلی می­رسد. در نت پایانی نیز از نت­های گرم که القا کننده گرمای خورشید است مثل پرتقال، ترنجف توتونف دانه­ای تونکا و وانیل استفاده شده است. رایحه این عطر القا کننده حس قرار گرفتن در سایه و حس آب و هوای ساحل است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل در بازار موجود است.

  • ” تاهانی”

 

۱۸

زنانه و مردانه

عطری با رایحه شرقی و بر پایه گل که هم مناسب استفاده مردان و هم زنان است. این عطر از ترکیب آرتمیسیا، چوب آگار، ساقه رز، یاس، هل و عنبر تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا