معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطرهای برند کلوین کلین

عطرهای برند کلوین کلین

کشور: آمریکا

فعالیت اصلی: مد

وب سایت برند:

کمپانی مادر: کُتی

“کلوین کلین” یکی از برندهای آمریکایی که در اواخر دهه ۱۹۶۰ میلادی تاسیس شده است. این برند به دلیل استفاده از مینیمالیسم و سبک کلاسیکش معروف است. این برند وقتی در سال ۱۹۷۰ بر روی شلوار جین های تولیدی این برند “لوگوی” کالوین کلین را چاپ کرد، طرفداران بسیاری را به خود جلب کرد. امروزه این برند به دلیل تولید شلوار جین، مجموعه لباسهای کژوال، لباس زیر و عطرهایش در دنیا بسیار معروف است. از سال ۱۹۹۷ نیز تولید ساعت و طلا جواهرات نیز به فعالیت ای این شرکت اضافه شده است. لوگوی این کمپانی به شکل “CK”است که در سراسر دنیا شناخته شده است.  اولین عطر این برند در سال ۱۹۸۱ به بازار عرضه شده است. از جمله پرطرفدارترین آن میتوان به ” :آبسنس( ۱۹۸۵ زنانه، ۱۹۸۶ مردانه) ، ” سی کِی وان” ( یکی از اولین عطرهایی که هم مخصوص آقایان است و هم مخصوص بانوان)و ” ایفوریا” (۲۰۰۵ زنانه و ۲۰۰۶ مردانه) اشاره کرد. این برند تحت لیسانس کُتی عطرهای خود را تولید می کند. این برند ۱۲۴ عطر در کارنامه خود دارد. اولین عطر این برند در سال ۱۹۷۸ و آخرین ان در سال ۲۰۱۶ میلادی تولید شده است. از جمله طراحانی که با این برند همکاری دارند می توان به “صوفی لابه”، ” برونو جوانُویک”،” جین مارک چایلان”،” لاک دانگ”، ” کارلوس بنایم”،” آلبرتو موریلاس” و .. اشاره کرد.

  • ” بیوتی””Beauty”

 

۱۱

زنانه

“کلوین کِلِین” عطر زنانه ” بیوتی” را در ماه اکتبر سال ۲۰۱۰ میلادی به بازار عطر عرضه کرد. این عطر به همراه لباسهای تولیدی این برند به بازار عرضه شد و رایحه این عطر ترکیبی از رایحه عطرهای “ایفوریا” و “آبسنس” لست. برای طراحی این عطر از مشخصه های جذابیت، پیچیدگی، فرازمانی و زیبایی استفاده شده است. این عطر برای بانوان بالغ که لباسهای خود را از برند ” کلوین کِلِین” انتخاب می کنند مناسب است. این عطر برای بانوانی که در دهه ۴۰ زندگیشان هستند مناسب است. ترکیبات بکار رفته در این عطر شامل زنبق است که نشانی از بهار و طراوت است. این عطر توسط ” صوفی لابه” طراحی شده است و در رایحه این عط از ترکیبات دانه های عنبر در نت ابتدایی، یاس در نت میانی و سدر در نت پایانی است. “بیوتی” در اندازه ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میل در بازار موجود است که در بسته بندی آن یک لوسیون بدن ۲۰۰ میل و ژل حمام ۲۰۰ میل قرار داده شده است. در تبلیغات این عطر از چهره ” دایان کروگه” استفاده شده است. طراحی تبلیغات این برند بر عهده ” مَک دین” بوده است.

 

  • ” کالوین” ” Calvin

۱۲

 

مردانه

رایحه این عطر ترکیبی از نت ای چوب و گل است. این عطر در سال ۱۹۸۱ به بازار عطر عرضه شده است. نت ابتدایی آن شامل شمعدانی، ماندارین، شکوفه پرتقال و لیمو است. در نت میانی این عطر از شکوفه پرتقال، دارچین، سنبل، لیمو و میخک استفاده شده است. در نت پایانی این عطر نیز چوب صندل، نعناع هندی، مشک و وتیور استفاده شده است.

” کالوین کِلِینز”ااز اولین عطرهای برند ” کلوین کلِین” است. این عطر گاها با نام های  ” کلوین کلِینز کلاسیک”،” کلوین کِلِینز ارجنال” و ” کلوین کِلِین رِد” است که این نام به دلیل رنگ جعبه این عطر بر روی آن گذاشته است. رایحه این عطر سرشار از نت گل، و رز است. نت ابتدایی این عطر شامل ” الدهید”، هلو، تمشک و یاس است. نت میانی عطر شامل رز، یاس، شمعدانی، ریشه زنبق و زنبق وحشی است. نت پایانی شامل گلسنگ، سدرف مشک و عنبر است.

  • “سی کِی بی”” CK Be”

۱۳

 

 

مردانه و زنانه

ایده طراحی این عطر بر پایه شعار” خودت باش” استوار است. رایحه این عطر شفاف، لطیف و بسیار وسوسه انگیز است. رایحه این عطر بر پایه نت چوب است. در نت ابتدایی این عطر از ترنج، ماندارین، جونیپر، اسطوخودوس، نعناع و نت های سبز است. در نت میانی این عطر از یاس، ارکیدهف فرزیاف مگنولیا به همراه نت هلو است. در نت پایانی از سدر، عنبرف مشک و وانیل استفاده شده است. این عطر توسط ” ان گُتلیب” در سال ۱۹۹۶ طراحی شده است. دو عطر مشهور ” سی کِی وان” و ” سی کِی بی” محصول برند ” کلوین کلِین” هستند که در سال ۲۰۰۹ به صورت محدودی تولید شده است. این عطرها در مجموعه ” وی آر وان” قرار دارند. تم این مجموعه بر پایه مساوات و رهایی است. پیام این مجموعه یگانگی و وحدانیت است. در طراحی این عطر از تکنولوژی به همراه سادگی استفاده شده است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل وارد بازار عطر شده است.

  • ” سی کِی بی وی آر وان مَگنتس”” CK Be We Are One Magnets”

۱۴

 

 

مردانه و زنانه

این عطر در سال ۲۰۱۰ تولید شده است. رایحه این عطر انسان را وادار به ریسک کردن و تبعیت از قوانین خودش می کند. رایحه این عطر سرشار از حس آزادی، شورش و نت های گرم است. نت ابتدایی این عطر شامل ترنج، توت، ماندارین ، نعناع و اسطوخودوس است. نت میانی این عطر نیز ترکیبی از ادویهف مگنولیا و هلو است. نت پایانی از چوب صندل و اُپناکس، دانه تونکاف چوب صندل، سدر و مشک سفید است. ” سی کِی بی وی آر وان مگنت” در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

 

  • ” سی کِی این تو یو”” CK IN2U”

۱۵

 

زنانه

این عطر یکی از اولین عطرهایی است که هم برای استفاده زنان و هم استفاده مردان مناسب است. رایحه این عطر برای نسل جوان مناسب است. در طراحی رایحه ” سی کِی این تو یو” از نمادهای آزادی، امکان پذیریو جوانی استفاده شده است. شیشه این عطر شبیه به بطری اب میوه طراحی شده است. ساده و در عین حال جذاب. با طراحی رایحه این عطرف برند ” کلوین کلِینز” نشام داد که هنوز می داند جوانان چه جیزهایی را می پسندند و دوست دارند. رایحه این عطر بیشتر بر پایه  نت ای گل و چوب طراحی شده است. در نت ابتدایی این عطر از گریپ فروت بنفش و ترنج به همراه برگ های توت قرمز استفاده شده است. در نت میانی این عطر از ارکیده شکری و کاکتوس سفید استفاده شده است. نت پایانی این عطر ترکیبی از عنبرف سدر قرمز و وانیل است. ” سی کِی این تو یو” در سال ۲۰۰۷ میلادی به بازار عرضه شد این عطر زنانه توسط طراحان معروفی به نام های ” برونو جُوانوویچ”، ” جین مارک چایلان”،” لوک دونگ” و ” کارلوس بنایم” طراحی شده اس.

  • ” سی کِی این تو یو فور هیم”” CK IN2U for Him”

 

۱۶

 

 

مردانه

رایحه این عطر بسیار آرام بخش است و در سال ۲۰۰۷ توسط ” برونو جُوانوویچ”، ” جین مارک چایلان”،” لوک دونگ” و ” کارلوس بنایم” طراحی شده است. نت ابتدایی این عطر از ترکیب لیمو و برگ گوجه فرنگی تشکیل شده است. نت میانی شامل ترکیبی از پودر شکلات است. در نت پایانی از وتیوِر، سدر و مشک سفید استفاده شده است.

  • ” سی کِی این تو یو هیت”” CK IN2U Heat”

 

۱۷

 

زنانه

رایحه این عطر خنک ، لطیف و ارامبخش است و مناسب برای شبهای تابستان است. در این عطر از نت های بنفش استفاده شده است که رایحه این عطر را مناسب عصرهای بهاری کرده است. در ورزن رنانه این عطر از نت ای وسوسه انگیز سیب و مارتینی به همراه نت ای سیب قرمز ونت های پر طراوت مثل شبنم صبحگاهی استفاده شده است. نت میانی این عطر ترکیبی از ارکیده و زنجبیل کاراییب است. نت پایانی شامل سدر، چوب صندل و مشک خامه ای است. این عطر در بطری ۱۰۰ میل به صورت آب ارایشی در ماه مارچ سال ۲۰۰۹ میلادی به بازار عرضه شده است.

  • ” سی کِی این تو یو هیت فور هیم”” CK IN2U Heat for Him”

۱۸

 

 

مردانه

در رایحه این عطر سعی شده است تا از ترکیبات آرام بخش و احساسی استفاده شود. این عطر مدرن و احساسی در شیشه ای مشابه به شیشه سایر عطرهای این مجموعه به بازار عرضه شده است اما با رنگ آبی بنفش. این رنگ مربوط به عصرهای تابستانی است. طراحی جعبه این عطر با ترکیب رنگ های دریایی انجام شده است. رایحه ورژن مردانه این عطر نشانی از حال و هوای عصرهای تابستان است به همراه رایحه گلابی، هل، و میوه های برزیلی در نت ابتدایی. در نت میانی این عطر از چای زنجبیل به همراه ریشه زنبق استفاده شده است و نت پایانی شامل ترکیبی از نوعی گیاه خوشبو، ئتیئِر و مشک است.

  • ” سی کِی این تو یو هیت هِر”” CK IN2U Heat Her”

۱۹

 

 

زنانه

این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به بازار عرضه شده است. این عطر تولید سال ۲۰۰۹ میلادی است. ” سی کِی این تو یو هیت هِر” رایحه ای بر پایه میوه و گل دارد که مخصوص استفاده خانم ها طراحی شده است. در نت ابتدایی این عطر از زردآلو، تمشک و گوآوا است. نت میانی شامل ترکیبی از مگنولیاف یاس و گل تیارا است. نت پایانی این عطر از دانه تونکاف کارامل و سدر تشکیل شده است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شده است.

  • “سی کِی این تو یو هیت هیم” ” CK IN2U Heat Him”

 

۲۰

 

 

مردانه

رایحه این عطر در نت ابتدایی شامل ترکیبی از فلفل سفید، ماندارین و ترنج است. در نت میانی این عطر از جوز و هل استفاده شده است. نت پاپانی نیز شامل عنبر و نعناع هندی است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

  • ” سی کیی این تو یو کالکت اِبِل”” CK IN2U Her Collectables”

 

۲۱

 

زنانه

این عطر زنانه در سال ۲۰۰۹ میلادی به همراه ورزن مردانه اش به بازار عطر معرفی شد. رایحه این عطر نسبت به رایحه عطر زنانه ” سی کِی این تو یو” تغییر خاصی نداشته است. شیشه این عطر طلایی است . این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به تعداد محدودی به بازار عطر عرضه شده است. در رایحه این عطر از ترکیبات شرقی و گل استفاده شده است. نت ابتدایی این عطر ترکیبی از گریپ فروت بنفش، گریپ فروت سیسیلی، و برگ های توت سیاه است. نت میانی این عطر شامل شکوفه ارکیده و کاکتوس سفید است. در نت پایانی از عنبرف وانیل و سدر استفاده شده است. این عطر توسط “برونو ژوانُویک”،” جین مارک چایلان” و ” کارلوس بنایم” طرحی شده است.

  • ” سی کِی این تو یو هیم کالکت اِبِل”” CK IN2U Him Collectables”

۲۲

 

 

مردانه

این عطر به همراه ورژن زنانه اش در سال ۲۰۰۹ میلادی طراحی و به بازار معرفی شده است. ترکیبات رایحه این عطر نسبت به ورژن مردانه ” سی کِی این تو یو هیم” تغییر خاصی نداشته است. اما شیشه این عطر به رنگ آبی طراحی شده است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل در تعداد محدودی تولید شده است. در رایحه این عطر از برگ لیمو، برگ گوجهف کاکایو، فلفل جاماییکا، مشک سفیدف سدر و وتیوِر استفاده شده است. این عطر توسط طراحانی به نام ” برونو ژوانُویک”، “جین مارک چایلان”، ” لاک دانگ” و “کارلوس بنایم” طراحی شده است.

  • “سی کِی این تو یو پاپ فور هِر”” CK IN2U POP for Her”

۲۳

 

 

زنانه

این عطر به همراه ورزن مردانه اش در جولای سال ۲۰۰۸ میلادی به بازار عطر عرضه شد. رایحه این عطر سرشار از طراوت و نشاط است و نت پایه بکار رفته در آن شامل پاپایا، شکوفه پلام، وانیل و نت های چوبی است. شیشه این عطر شبیه به ورزن قبلی اش طراحی شده است. این عطر در اندازه

  • ” سی کِی این تو یو پاپ فور هیم”” CK IN2U POP for Him”

۲۴

 

 

مردانه

رایحه این عطر چوبی و آرام بخش است. ” سی کِی این تو یو پاپ فور هیم” در سال ۲۰۰۸ طراحی و به بازار عرضه شده است. نت ابتدایی این عطر شامل خیار، نعناع و لیمو است. نت میانی ترکیبی از بنفشه، شکوفه پرتقالو میخک است. نت پاپانی نیز از ترکیب نعناع هندی و وتیوِر تشکیل شده است.

  • “سی کِی وان”” CK One”

۲۵

 

 

زنانه

رایحه این عطر آرام بخش و بر پایه نت لیمو طراحی شده است. این عطر محصول سال ۱۹۹۴ میلادی است و طراحانی مثل ” البرتو موریلاس”، ” هری فرِمونت” طراحی شده است. نت ابتدایی این عطر شامل آناناس، نت های سبز، ماندارین، پاپایا، ترنج، هل و لیمو است. نت پایانی شامل جوز، بنفشه، ریشه زنبقف یاس، زنبق وحشی و رز است. نت پایانی ترکیبی از چوب صندل، عنبر، مشکف سدر و گلسنگ است.

  • “سی کِی وان کاکتور ادیشن ۲۰۰۸”” CK ONE Collector Edition 2008″

۲۶

 

 

مردانه

این عطر در سال ۲۰۰۸ میلادی تولید شده است که به افتخار موسیقی های پاپ و مدرنی که در آن زمان اجرا شدندف طراحی شده است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب ارایشی در بازار موجود است. شیشه این عطر مانند ورژن های قبلی است اما بر روی آن از طرح ای قرمز و مشکی استفاده شده است. این عطر توسط ” البرتو موریلاس” طراحی شده است و د رآن از نت های ترنج، اناناس، پاپایا و هل در نت ابتدایی و نموجی از گل یاس به همراه بنفشهف چای سبز و جوز در نت میانی آن استفاده شده است. در نت پاپانی این عطر نیز از مشک و عنبر استفاده شده است که به رد بو و ماندگاری بیشتر این عطر کمک کرده است.

  • ” سی کِی وان اِلِکتریک”” Ck One Electric”

۲۷

 

 

زنانه و مردانه

این عطر یکی از عطرهایی است که هم برای زنان و هم برای مردان مناسب است. این عطر در سال ۲۰۰۶ میلادی تولید شده است. در نت ابتدایی آن از لیمو، مرکبات، ماندارین، وربناف سدر و ترنج استفاده شده است. نت میانی ترکیبی از برگ ای بنفشه، زنبق آبی و شکوفه پرتقال است. برای نت پایانی نیز از عنبرف مشک و سدر استفاده شده است.

  • ” سی کِی وان گرافیتی”” Ck One Graffiti”

۲۸

 

 

مردانه و زنانه

رایحه این عطر سرشار از نت میوه است. این عطر تولید سال ۲۰۰۳ میلادی است و طراحانی مانند ” البرتو موریلاس” و ” هری فرمونت” انرا طراحی کرده است. نت ابتدایی این عطر شامل اناناس، چای سبز، پاپایاف ترنج و هل است. در نت میانی از جوز، بنفشه، یاس و رز استفاده شده است. نت پایانی ترکیبی از عنبر و مشک است.

  • ” سی کِی وان رِد ادیشِن فور هِر”” CK One Red Edition for Her”

۲۹

 

 

زنانه

این عطر مخصوص خانم های جوان شهری طراحی شده است. ” سی کیی وان رِد اِدیشن فور هِر” و ورزن مردانه اش هر دو در سال ۲۰۱۴ میلادی طراحی شده اسند. رایحه این عطر سرشار از نت های گلف و میوه است . به همین دلیل القا کننده حس طراوت و تازگی است. رایحه این عطر در نت ابتدایی شامل هندوانه و بنفشه است و در نت میانی ترکیبی از گل استو برای نت پاپانی این عطر از نعناع هندی، عنبر و مشک پوستی استفاده شده است. این عطر در اندازه ۵۰ و ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

  • ” سی کیی وان رِد ایدیشِن فور هیم”” CK One Red Edition for Him”

 

۳۰

 

مردانه

این عطر به همراه ورزن زنانه اش در سال ۲۰۱۴ میلادی طراحی شده است. در نت ابتدایی این عطر از گلابی و آلدهید استفاده شده است. در نت میانی از فلفل سیاه وجوز استفاده شده است. در نت پایه نیز وِتیوِر ، دانه های تونکا و مشک استفاده شده است. این عطر در اندازه ۵۰ و ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

  • ” سی کِی وان سِن”” CK One Scene”

۳۱

 

 

مردانه و زنانه

این در رایحه خود ترکیب از چوب و گل دارد. این عطر محصول سال ۲۰۰۵ میلادی است. در نت ابتدایی آن از زنجبیل، ماندارین و یلانگ یلانگ استفاده شده است. برای نت میانی نیز رزماری، زنجبیل و زنبق وحشی استفاده شده است. نت پایانی ترکیبی از ادویه جات، نوعی برگ بوف عنبرف نعناع هندی، مشک و وانیل استفاده شده است.

  • ” سی کِی وان شاک فور هِر”” CK One Shock For Her”

۳۲

 

 

زنانه

یکی از موفق ترین عطرهای برند ” کلوین کلِین” “سی کِی وان شاک فور هِر” است. رایحه این عطر سرشار از نت های مرکبات است و در سال ۱۹۹۴ میلادی طراحی شده است. رایحه این عطر و ورژن مردانه اش هر دو شرقی هستند. در رایحه ورژن زنانه ” سی کِی وان شاک” از نت های گل بیشتر استفاده شده است. نت ابتدایی این عطر شامل گل و پاپی استفاده شده است. نت میانی این عطر ترکبی از یاسف نرگس، توت سیاه و کاکایو تلخ است. در نت پایانی نیز از ترکیب عنبر، وانیل، مشک و نعناع هندی استفاده شده است.  این عطر در اندازه ۵۰ و ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است. “سی کِی وان شاک فور هِر” محصول سال ۲۰۱۱ میلادی است و توسط ” آن گاتلیِب” طراحی شده است.

  • “سی کِی وان شاک فور هیم”” CK One Shock For Him”

۳۳

 

 

مردانه

این عطر ورژن مردانه عطر ” سی کِی وان شاک فور هِر” است. رایحه این عطر آرام بخش، ادویه ای . عمیق و شرقی است. این عطر محصول سال ۱۹۹۴ میلادی است. ین عطر یکی از بهترین عطرهای شناخته شده برند ” سی کِی ” از نظر طرفداران این برند است. در نت ابتدایی این عطر از المانهای مرکبات، خیار و نوشیدنی های انرژی زااستفاده شده است. نت میانی این عطر شامل فلفل سیاهف ریحان بنفش و هل است. در این عطر از نت های مردانه تنباکو، مشک و نعناع هندی به همراه چوب عنبر استفاده شده است. این عطر در اندازه ۵۰ و ۱۰۰ میل به صورت آّ آرایشی در بازار موجود است. ” آن گاتلییب” این عطر را در سال ۲۰۱۱ میلادی مجددا طراحی و به بازار عرضه کرده است.

  • ” سی کِی وان شاک استریت اِدیشِن فور هِر”” CK One Shock Street Edition For Her”

 

۳۴

زنانه

این عطر محصول سال ۲۰۱۲ میلادی است و نام آن برگرفته از نام عطر ” سی کیی وان شاک فور هیر” است. در رایحه این عطر از ترکیبات جدید و خاصی استفاده شده است. با اولین اسپری از این عطرف به قدرت بو و رایحه تسخیر کننده اش پی خواهید برد. نت ابتدایی این عطر ترکیبی است از نت های مرکبات به همراه نت های شیرین. در نت میانی از نت ای میوه ای شیرین به همراه شکلات تلخ استفاده شده است. نت پایانی نیز شامل نت های آرام بخش و خاصی مانند نعناع هندی، چوب صندل، عنبر و مشک است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا