معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطرهای برند” آزارو “

  • “کروم سامِر”

۱

 

 

Buy-Now-button

مردانه

عطری با رایحه آبهای مدیترانه، و سرشار از تازگی و طراوت. در رایحه “کروم سامِر” از ترکیب آب و آسمان استفده شده است. نت پایه این رایحه چوب است. همانطور که گفته شد در این عطر از رایحه­های مدیترانه­ای استفاده شده است. در نت ابتدایی “کروم سامِر” از ترنج، گریپ فروت، ماندارین و لیمو ایتالیایی استفاده شده است. نت میانی شامل گل، نت­های دریایی و شکوفه­های پرتقال است. در نت پایه نیز از سرو اسپانیایی، سدر مراکش، پاپیروس و چای سیاه استفاده شده است. طراحی شیشه این عطر مانند تابلو نقاشی از منظره دریا طراحی شده است. این عطر از خانواده عطرهای با رایحه مرکبات و چوب است که در اندازه ۱۰۰ میل از سال ۲۰۱۳ در بازار موجود است.

  • ” آزارُ کروم یونایتِد”

۲

 

 

buy

 

مردانه

این عطر از خانواده “کروم” است. ترکیبات بکار رفته در رایحه “کروم یونایتِد” شامل نت­های تند و جوبی است و مناسب برای زمان­های خوش­گذرانی با دوستان است. نت ابتدایی این عطر ترکیبی تازه از نت­های لیمو و ترنج است که با ادویه­جاتی مثل گشنیز و فلفل ترکیب شده است. در نت میانی این عطر از چای سیلان و برگهای بنفشه استفاده شده است. نت پایانی نیز شامل چوب، سدر و مشک سفید است. این عطر به افتخار افرادی که عاشق روابط اجتماعی گسترده با دیگران هستند، توسط “ریچار ایبانز” طراحی شده است. “آزارُ کروم یونایتِد” در سال ۲۰۱۳ تولید شده است و در شیشه با طراحی شفافبه بازار عرضه شده است. خود عطر به رنگ آبی آسمانی است.

  • آزارِ کِلاب مِن”

۳

 

 

 

buy

مردانه

در  رایحه این عطر از نت­های چوب استفاده شده است. این عطر در سال ۲۰۱۳ تولید شده است و در رایحه  برای نت ابتدایی از لیمو و پاپیا، برای نت میانی از شاهدانه و برای نت پایانی نیز از ادویه ای به نام هینوکی و مشک استفاده شده است.

  • “آزارُ کِلاب وُمَن”

۴

 

 

 

buy

 

زنانه

رایحه “آزارُ کِلاب وُمَن” شرقی است. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار معرفی شده است. نت ابتدایی آن شامل انار و گل ساعتی استو برای نت میانی نیز از چوب کشمیر استفاده شده است. نت پایانی نیز شامل وانیل و مشک است.

  • ” آزارُ دیوُ مِن”

۵

 

 

 

buy

 

مردانه

در سال ۲۰۱۱ برند “آزارُ” شروع به تولید عطرهای مردانه و زنانه جدیدی کرد که هر کدام داستانی برای خود دارند. داستان این عطرهای بیشتر در مورد تفاوت­­های میان زنان و مردان، عشق آنها و روابط بین آن­ها است. عشق و دوستی و خواهش تمنا در رایحه این عطرها موج می­زند. عشق بین زن و مرد در رایحه عطرهای  مجموعه “آزارُ دیوُ” مردانه و زنانه بیان می­شود. رایحه این عطر بیان کننده احساسات بین زن و مرد است که گسترش دهنده و پابند به شعار” عشق با ارزش است” می­باشد.

ورژن مردانه ” آزارُ دیُو” شامل دو نوع ” اسپارکلینگ” و ” اینتس” است که تفاوت آنها در شدت تندی رایحه است. در ” اسپارکلینگ” از نت­های گیاهان سبز  مثل میخک و میوه­ایی مثل گریپ فروت و توت استفاده شده است. ولی در نوع “اینتس” از نت­ای تند چوب به همراه وتیوِر، دنه­ای تونکا و مشک استفاده شده است. ترکیب رایحه این عطر شرقی و چوبی است. طراحی شیشه در ورژن زنانه به رنگ زرد و طلایی است در حالیکه برای ورژن مردانه رنگ نقره­ای در نظر گرفته شده است. انتخاب این دو رنگ سمبلی است از رایطه جادویی  بین زن و مرد که هر کدام دنیای خاص خود را دارند. این عطر در اندازه­های ۳۰ و ۵۰ میل در بازار موجود است.

  • “آزارُ دیُو وُمَن”

۶

 

Buy-Now-button

زنانه

ورژن زنانه این عطر نیز شامل دو نوع ” اسپارکلینگ” و ” اینتس” است. در رایحه ” اسپارکلینگ” از نت­ای گریپ فروت، گل ساعتی و سیب سرخ استفاده شده است ولی در رایحه ” اینتس” از وانیل، ارکیده، مشک و نعناع هندی استفاده شده است. در نعریف رایحه این عطر از کلماتی مثل مدرن، شیپر و شرقی استفاده شده است. همانطور که گفته شد رنگ شیشه ورژن زنانه طلایی در نظر گرفته شده است. در طراحی شیشه این عطر از خمیدگی زیبایی استفاده شده است که نشان آغوش زن و مرد و سمبل بوسیدن است. این عطر در اندازه­ای ۳۰ و ۵۰ میل در بازار موجود است.

 

  • ” آزارُ نو مَن”

۷

 

 

buy

 

مردانه

رایحه این عطر چوبی و شرقی است که در سال ۲۰۰۷ توسط ” لوکاس سیهاوزاک” و “کریستوفِر راینود” طراحی و با بازار معرفی شده است. نت ابتدایی در این عطر شامل رز و هل است. در نت میانی نیز از گیاهان سبز، بنفشه و چای استفاده شده است. نت ابتدایی شامل هسته میوه­اتف عنبر، نت­ای چوبی و جیر است.

  • ” آزارُ نو وُمَن”

۸

 

 

buy

 

زنانه

این عطر یکی از مدرن­ترین عطرهای برند ” آزارُ” است. در طراحی شیشه این عطر از خطوط منحنی استفاده شده است و رنگ شیشه به رنگ بنفش کم­رنگ است که به تنهایی یکی از مواردی است که نظر دختران جوان را به خود جلب می­نذ. برای رایحه این عطر از نت­های چای سفید، آلدهید و گل ساعتی در نت ایتدایی و گل تیاره، مشک و نیشکر برای نت پایانی استفاده شده است. در نت میانی نیز از یاس و نت­های دریایی  استفاده شده است. علاوه بر این در کنار نت­ای یاد شده برای نت پایانی از چوب، چوب رز، عنبر و مشک استفاده شده است. این عطر توسط ” آنی بوزانتیان” و ” آلبرتُ موریلاس” طراحی و تولید شده است.

  • ” ازارِ پور هوم “

۹

 

buy

 

 

مردانه

عطری با رایحه خاص که در سال ۱۹۷۸ توسط ” جرارلد انتونی” ، ” مارتین هیدِنریچ” و ” ریچارد ویرتز” طراحی شده است. در نت ابتدایی ” آزارُ پوق اوم” زیره سیاهف زنبق، اسطوخودوس، مریم گلی، ریحان، رازیانه، ترنج و لیمو بکار رفته است. نت میانی شامل چوب صندلف توت جونیپِر” نعناع هندی، وتیوِر” سدر و هل است. در نت پایانی نیز از چرم، دانه­­های تونکا، عنبر و گلسنگ استفاده شده است.

 

  • ” آزارِ پوق اوم اِلِکسیر”

۱۰

 

 

buy

 

 

مردانه

رایحه ” آزارِ پوق اوم اِلِکسیر” شرقی است و از سال ۲۰۰۹ به عنوان ورژن جدیدی از عطر مردانه ” آزارُ” که در سال ۱۹۷۸ تولید شده است، در بازار موجود است. شیشه این عطر قرمز است و در اندازه­های ۱۰۰ و ۵۰ میل در فروشگاه­­ها در دسترس است. در رایحه این عطر از ترکیباتی مثل ترنج، اسطوخودوس، میخک، گلسنگ، دانه­ای تونکا، کومارین، بنزن، ماندارین، لیموف گلابی، توت سیاه و لادن استفاده شده است. طراح این عطر ” مایکل جیرارد” است.

  • ” آزارُ پوق اوم اینتنس”

 

۱۱

 

Buy-Now-button

مردانه

رایحه این عطر در دسته رایحه­های شیپر و چوبی قرار دارد. ” آزارُ پوق اوم اینتنس” در سال ۱۹۹۲ توسط ” لوریس آزارُ” طراحی شد. در نت ابتدایی این عطر رایزیانه، اسطوخودوس، ریحان، لیمو، سرو کوهی و آرتمیسیا بکارر فته است. در نت میانی نیز از وتیوِر، میخک، ژنه و گلسنگ استفاده شده است. برای نت پایانی از نعناع هندی، عنبر، مشک و چوب صندل در نظر گرفته شده است.

  • “کلاسیک آزارِ پوق اوم”

۱۲

 

Buy-Now-button

مردانه

در سال ۱۹۷۸ برند ” آزارُ” عطر مردانه­ای راب ه دنیای عطر معرفی کرد که سمبلی از تمام احساسات مردانه  به همراه قدرت و جذابیت خاص مردان بود. در سال ۱۹۹۲ ورژن اینتنس این عطر به بازار عرضه شد و در سال ۲۰۱۵ نیز برند ” زارُ” ورژن اینتس جدید این عطر را دوباره به بازار معرفی کرده است. در رایحه این عطر بر روی قدرت، جذابیت تاکید شده است و در آن از ترکیبات با کیفیت عالی استفاده شده است. رایحه چوبی و خاص این عطر در نت ابتدایی شامل دارچین|، وتیوِر و نت­های دودی، سرد و خشک برای نت میانی است. در نت پایانی از دانه­های تونکا ونزویلایی و عنبر استفاده شده است. برای تبلیغات این عطر از چهره بازیگر معروف” یان سُمِرهالدِر” استفاده شده است. این عطر در اندازه­های ۵۰ و ۱۰۰ میل به صورت آب عطر در ورژن اینتنس موجود است. طراح این عطر ” اُلیویِر پِسچو” است.

 

  • “آزارُ پور هوم لئو “

۱۳

 

 

buy

 

مردانه

رایحه این عطر بسیار بسیار آرام بخش است. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار معرفی شد و در ان از گریپ فروت، لیمو آمالفی و یوزو برای نت ابتدایی، اسطوخودوس و میخک برای نت میانی و وِتی وِرف مشک، چوب صندل و نعناع هندی برای نت پایانی استفاده شده است.

 

  • ” آزارُ پوق اوم لیمیتِد اِدیشِن ۲۰۱۴”

 

۱۴

 

Buy-Now-button

مردانه

رایحه این عطر نیز بسیار آرام بخش است. رایحه این جدید است و در سال ۲۰۱۴ تولید شده است. ترکیبات بکار رفته در آن شامل پرتقال برزیلی، دانه تونکا، چوب گایاک و هل است.

 

  • ” آزارُ پوق اوم لیمیتِد اِدیشن ۲۰۱۵”

۱۵

 

Buy-Now-button

مردانه

در سال ۲۰۱۵ برند “آزارُ” عطر جدیدی را به بازار معرفی کرد که ترکیبی از رایحه عطرهای ” آزارُ پوق اوم ۱۹۷۸”،” آزارُ کروم ۱۹۹۶ و ” آزارُ فور سامر ۲۰۱۵” را با خود داشت. در این عطر جدید از نت­های آرام بخش ایتالیایی استفاده شده است. در نت ابتدایی آن زنجبیل، پرتقال، اسطوخودوسف ریحان و رازیانه استفاده شده است. چوبف نعناع هندیف وتیوِر و چوب صندل به همراه هل ، نت­هایی هستند که در نت میانی آن استفاده می­شود و برای نت پایانی نیز از گلسنگ، مشک و عنبر استفاده شده است. این عطر در اندازه­ ۱۰۰ میل در بازار موجود است.

  • ” آزارُ پوق اوم نایت تایم”

۱۶

 

 

 

buy

 

مردانه

این عطر در ماه نوامبر سال ۲۰۱۱ به بازار معرفی شد و به گفته طراحان آن ورژن جدی از عطر مردانه ” آزارُ” است که در سال ۱۹۷۸ تولید شده است. در طراحی شیشه این عطر از طیف خاکستری استفاده شده است. رایحه این عطر چوبی و آرام­بخش است و به عنوان عطری با رایحه قوی و جذاب به بازار عطر معرفی شده است. در طراحی این عطر ” کریستوفر راینود”و ” مایکل جیرارد” همکاری داشته­اند که برای قوی­تر کردن رایحه این عطر از پرتقال و ریواس در نت ابتدایی، فلفل سیاه و جوز هندی در نت میانی و چوب ، وِتی وِر و سدر در نت پایانی استفاده شده است.

  • ” آزارُ پوق اوم سامِر اِدیشِن”

۱۷

 

buy

 

 

مردانه

رایحه این عطر، از راز و رمز جذابیت و اغواگری پرده بر می­دارد. در این عطر از رایحه ۸ عطر خاص استفاده شده است.  در رایحه این عطر از ترکیبات مدیترانه­ای، ماندارین ایتالیایی، نارنج، لیمو ایتالیایی، زیره مصری و آرتمیسیا مراکشی استفاده شده است. برای طراحی شیشه این عطر از یک افسانه الهام گرفته شده است. در تصور طراحی شده برای شیشه این عطر از دریای مدیترانه استفاده شده است. برای رایحه این عطر از ترکیبات آرام­بخش چوب استفاده شده است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل به بازار عرضه شده است.

  • ” “آزارُ تویین فور مِن”

۱۸

 

buy

 

 

مردانه

بعد از تولید عطر ” دیُو” برند “آزارُ” تصمیم به تولید عطر جفتی دیکری با نام ” تویین” گرفت که در دو نوع زنانه و مردانه به بازار عطر عرضه شده است. رنگ شیشه این عطر در ورژن زنانه سفید و در ورژن مردانه سیاه است. در ” تویین فور مین” از ترکیب ترنج، سیب سبز، بادام شیرین، نعناع هندی، جوز، جوب رز و چوب صندل استفاده شده است. طراحی شیشه ورژن مردانه ” لوییجی کالونی” است. و رایحه این عطر توسط ” سیدونی لانسِسُر”، ” ریچارد آیبانِز” و ” مایکل “المایراک” در اسل ۲۰۰۸ طراحی شده است. این عطر در اندازه ۳۰، ۶۰ و ۸۰ میل در بازار موجود است.

  • ” تویین فور وُمَن”

۱۹

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر در بظری سفید رنگ با رایحه­ای شامل ترکیب رز، هلو، درخت بادام، گل، زنبق و مشک به بازار عرضه شده است. ” آنیک مِناردُ” این عطر را در سال ۲۰۰۸ طراحی کرده است. طراحی شیشه نیز مانند شیشه مردانه ” لوییجی کُلانی” است و اندازه ۶۰ میل را برای این عطر در نظر گرفته است.

  • ” برایت”

۲۰

 

Buy-Now-button

مردانه

درست ۳ سال بعد از تولید عطر مردانه ” ویزیت”، برند ” آزارُ” ورژن جدیدی از این عطر را تولید کرد که رایحه تازه ، سرشار از طراوت و هوای خالص را با خود داشت. رایحه ” برایت” سرشار از حس تازگی، گیاهان مدیترانه­ای و سبز است. در رایحه این عطر همچنین ردی از چوب­های شرقی و تند نیز دیده می­شود. معمولا در رایحه اکثر عطرهای مردانه از این دو ترکیب استفاده شده است. نت ابتدایی این عطر شامل لیمو، فلفل صورتی، توت سیاه و میوه ستاره­ای مدیترانه­ای است. در نت میانی نیز از نت­های دریایی به همراه ریحان و ترخون استفاده شده است. برای نت پایانی نیز سدر، مشک و عنبر خاکستری در نظر گرفته شده است. این عطر در سال ۲۰۰۶ طراحی و به بازار عرضه شده است.

  • ” ویزیت”

 

۲۱

 

 

buy

مردانه

رایحه ” ویزیت” چوبی و تند استو برای مردان جوان شهری و مدرن مناسب است. مردان جوان پر از اعتماد به نفسی که در خیابان­ها قدم می­زنند و چشم عابرین را به خود خیره می­کنند. در رایحه این عطر از نت­های خاص چوبی، شیرین و لطیف عنبر و مشک استفاده شده است که به همراه آنها از نت­های تند و ادویه­ای نیز استفاده شده. این عطر در اسل ۲۰۰۳ به بازار معرفی شد و در نت ابتدایی آن از هل، جوز، فلفل صورتی و زنجبیل استفاده شده است. برای نت میانی نیز سدر و گایاک در نظر گرفته شده است. ترکیبات بکار رفته در نت پایانی نیز شامل عنبر خاکستری و مشک است. این عطر توسط ” آنیک مِناردُ” طراحی شده است.

.

  • ” ویزیت”

۲۲

 

buy

زنانه

بعد از تولید ورژن مردانه ” ویزیت” در سال ۲۰۰۳، برند “آزارُ” ورژن زنانه این عطر را تولید کرد. این عطر با لباس قرمز ست می­شود و برای مهمانی­های عصرانه مناسب ایت. در نت میانی این عطر از ترکیب رایحه دو گل رز و یاس استفاده شده است که باعث شده است رایحه این عطر کلاسیک باشد. در رایحه این عطر از گل و چوب به همراه نت­های رز آلود مشک و عنبر استفاده می­شود. نت ابتدایی آن شامل برگ درخت پرتقال و فلفل است. در نت میانی از نت­ای رز بلغاری، یاس و سدر استفاده شده است و برای نت پایانی نیز مشک، بنزن و دانه­های تونکا در نظر گرفته شده است. این عطر توسط ” دومیتیل مشالون” و ” اُلیویِر پُلگ: در سال ۲۰۰۴ طراحی شده است.

  • ” آزارُ پوق اوم بوآق پِخِسیو”

۲۳

 

buy

 

رایحه ” ّوآ پِخِسیو” کاملا مردانه است و از ترکیبات بسیار آرام­بخشی تهیه شده است. برای رایحه این عطر از ترکیبات سبک، عمیق و احساسی استفاده شده است. نت ابتدایی این عطر با نت­های تازه و پر انرژی مرکبات ، اسطوخودوس، شروع می­شود و به نت­های چوبی مثل نعناع هندی و وِتی وِر  در نت میانی می­رسد. می­رسد که بافتی خاص به رایحه این عطر می­بخشد. در نت پایانی نیز از عنبرف گلسنگ، مشک و چرم استفاده شده است. ورژن ” لیمیتید” این عطر در سال ۲۰۱۰ در قالب شیشه سیاه رنگ با در پوش لاکی دستساز در اندازه ۱۲۵ میل موجود است.

  • ” آزارُ اِلِکسیر پوق اوم بوآ پِخِسیو”

۲۴

 

Buy-Now-button

مردانه

رایحه این عطر برای اقایانی مناسب است که مجردند و به دنبال شریک زندگی می­گردند چون به شدت اغواگرانه، خاص و جذاب طراحی شده است. در این عطر از رایحه­های قوی شرقی استفاده شده است تا قدرت اغواگری و جذب بیشتری داشته باشد. در نت ابتدایی این عطر از لیمو، نارنگی، ترنج، گلابی و انگور سیاه استفاده شده است. نت میانی شامل ادویه­جات، میخک و اسطوخودوس است. در نت پایانی نیز دانه­های تونکاف کومارین، بنزن، لادن، وانیل و موس استفاده شده است. این عطر در اندازه ۱۲۵ میل در شیشه لاکی با درپوش چوبی دست­ساز موجود است.

 

دوستان ارشاکویی عزیز ، با کلیک برروی دکمه خرید کنید ، می توانید به صفحه عطر مورد نظر رد فروشگاه اینترنتی ارشاکو رفته و نسبت به خرید آن عطر اقدام کنید و نیز با کلیک بر روی عطر هم اکنون سفارش دهید می توانید عطر مورد نظر خود را از فروشگاه ارشاکو سفارش دهید تا در صورت موجود بودن در بازار تهیه و در اختیار شما قرار داده شود . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا