معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطرهای برند بی لاود

  • “بی لاود”

 

۱

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر رایحه­ای با نت گل دارد که در سال ۲۰۱۲ وارد بازار شد. طراح این عطر “برنارد اِلینا” است. نت ابتدایی آن شامل اسطوخودوس، یاس، رز، مزیم گلی، بابونه، میخک و هل است. اما در نت میانی از گل پایا، گل لادن، یلانگ یلانگ، نعناع هندی، بنزن، و بنفشه استفاده شده است. رایحه پایانی از مشک، صندل، سدر، وانیل، مشک حیوانی، چرم،عنبر تشکیل شده است.

  • “بی لاود”

 

 

 

۲

 

 

buy

مردانه

برند”آموآژ” عطر مردانه جدیدی را در سال ۲۰۱۳ وارد بازار کرد که با استقبال فوق­العاده­ای از طرف مردم واجه شد. این عطر رایحه ای چوبی شرقی دارد که در نت ابتدایی فلفل سیاه، هل استفاده شده است و در نت میانی نیز گل بکار رفته است. این عطر توسط بهترین ظراحان عطر فرانسوی، تحت نظر کریستوفر چانگ طراحی شده است. طراحان این عطر بر این باورند که هرکس در زندگیش عاشق کسی بوده و یا هست و این عطر یادآور گرمای عشق در زندگی هر فردی است. پرتقال، گریپ فروت در نت ابتدایی این عطر باعث ایجاد رایحه­ای تیز و تند شده اند اما در نت میانی این عطر از گل شمعدانی، یاس، زنبق زردف زعفران استفاده شده است و نت ژایانی نیز ترکیبی از سدر، گایاک، چرم، نعناع هندی ، مشک و ویتی ویِر است. این عطر در اندازه ۱۰۰ میل در بازار موجود است. طراحان این عطر عبارتند از “الکساندرا کارلین”،” ایمیلی کاپر مَن”.

 

  • “سیِل پور فِم”

 

 

۳

Buy-Now-button

 

زنانه

رایحه این عطر، از نت­های گل تشکیل شده است. “سیِل ژور فِم” در سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شد و طراحی آن را “لوآس سیِزاک” بر عهده داشته است. نت­ ابتدایی شامل سیکلمه، برگهای بنفشه و یاسمن است. در نت میانی این عطر از شکوفه­های هلو، یاسف زنبق آبی و رز استفاده شده است. نت پایانی هم شامل چوب صندل، عنبر، مشک و سدر است.

 

  • “سیِل پور هوم”

 

 

 

۴

 

 

buy

مردانه

لین عطر رایحه­ای تند و ادویه­ای دارد و در سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شده است. نت ابتدایی این عطر شامل اسطوخودوس، زنبق وحشی، ترنج و رز است  و در نت میانی نیز جوز، دارچین، هلو، یاس و هل بکار رفته است.  اما نت پایانی شامل چوب صندلف نعناع هندی، ویتی وِر و سدر است.

  • “دیا پور فِم”

 

 

 

۵

Buy-Now-button

زنانه

این عطر یکی از عطرهای لاکچری برند “آموآژ” است که مناسب استفاده در روز است. رایحه این عطر هم مرموز و هم هیجان انگیز است. این عطر ورژن ملایم تری هم دارد که خنک است و مناسب استفاده در بعدازژهر است. شیشه این عطر از کریستال فرانسوی ساخته شده است و به رنگ گلبهب و بژ است. نت ابتدایی ان شامل انجیر، سیکلمه، ترنج، نگونسار، ترنج، ترخون، مریم گلی و برگ بنفشه است. در نت میانی از گل های قیمتی و تازه،شکوفه هلو، روغن، شکوفه پرتقال، زنبق زرد استفاده شده است که رایحه­ای قوی به این عطر بخشیده است.  نت پایانی و پایه ترکیبی از چوب های معطر شرقی ، مشک سفید، وانیل، گل آفتابگردان، چوب سدر، چوب صندل و چوب گایاک است. این عطر توسط “جین کلود ایلِنا” در سال ۲۰۰۲ طراحی و به بازار عرضه شده است.

  • دیا پور هوم”

 

 

۶

 

Buy-Now-button

مردانه

رایحه این عطر از نت­های چوب، گل و مشک است که در سال ۲۰۰۲ طراحی شده است. نت ابتدایی شامل هل، گل لادن و پرتقال تلخ  نت میانی شامل آلو، یلانگ یلانگ و ریشه زنبق زرد نت پایانی شامل  چرم، عنبر، نعناع هندی، خس خس و بنفشه برزیلی است.

  • “او داموآژ”

 

 

۷

 

Buy-Now-button

زنانه

عطری زنانه با رایحه­  گل­های شرقی. این عطر در سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شد و نت ابتدایی ان شامل هلو، پاپایا است. نت میانی آن ترکیبی از مگنولیا، گل­­های کمیاب و یلانگ یلانگ است که در کنار نت پایانی که ترکیبی از چوب صندل، عنبر، مشک و ویتیوِر است، رایحه­ای خاص و ویژه به این عطر بخشیده است.

  • “اِسپریت داموآژ”

 

 

 

۸

 

زنانهBuy-Now-button

رایحه­ این عطر ترکیبی از گل­های شرقی است. “اِسپریت داموآژ” در سال ۲۰۰۴ به بازار عرضه شد و شامل نت­های ابتدایی ترکیبی از زردآلو، هل و توت قرمز ، نت میانی شامل مگنولیا، رز قرمز، فرزیا و یاس به همراه نت پایانی متشکل از لادن، پوب صندل، بنزن و وانیلف است.

  • “آموآژ فِیت فور مَن”

 

 

 

 

۹

Buy-Now-button

مردانه

برند “آموآژ” یک جفت عطر با نام خانوادگی “فِیت” را در  تابستان سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه کرده است. این عطرها در شیشه­های بسیار زیبا و فانتزی به بازار عرضه شدند که در آن سایه­ای از رنگهای زرد، صورتی، بنفش، سبز روشن و آبی روشن ستفاده شده است. به اصطلاح خودمانی شیشه عطرهای این خانواده ۷ رنگ طراحی شده است. برای نوشت­های روی شیشه و در پوش آن از رنگ طلایی استفاده شده است که شیشه این عطر را بسیار جذاب کرده­ است. گویی عطری با رایحه افسانهای در این شیشه­ها ریخته شده است. رایحه “آموآژ فِیت فور مَن” بسیار قوی و تند است. چون نت غالب بکار رفته در این عطر ترکیبی از نت­های چوبی است. نت ابتدایی با زعفران، نوخی چوب معطر، زنجبیلف نارنگی و زیر شروع میشود تا به نت میانی که نت­های قوی از رز، اسطوخودوس، گل پایا، لادن و موم در آن بکار رفته است می­رسد. اما در نت پایانی این عطر از دانه­های تونکا، لادن، سدر، چوب صندل، مشک و شیرین بیان استفاده شده است.

  • “آموآژ فِیت فور وُمَن”

 

۱۰

Buy-Now-button

 

دوستان ارشاکویی عزیز می توانید با کلیک بررروی دکمه خرید کنید ،نسبت به خرید عطر اقدام  فرمایید و هم چنین می توانید با کلیک بر روی دکمه سفارش دهید ،عطر مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی ارشاکو سفارش دهید ، تا در صورت موجود بودن در بازار تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار داده شود . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا