معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطرهای برند بی لاود

  • :آنِر”

۱

 

 

مردانه

این عطرها در یادبود داستان غم­انگیز عشق “مادام باتر فلای” که با یک مرد آمریکایی ازدواج کرده بود و به مدت سه سال در انتظارش محبوبش ماند و در پایان خودکشی کرد، ساخته شده است. عطر مردانه “آنور” رایحه­ای چوبی و ادویه­ای دارد و جزو عطرهای دسته کلاسیک قرار دارد. ورژن مردان سمبلی از پسر “مادام باترفلای” است.  طراح این عطر، “ناتالی فِیستاواِر” این عطر را با نت­هایی از ادویه­جات، فلفل قرمز و سیاه برای نت ابتدایی و میخک، جوز به همراه نت­های چوب برای نت میانی و نعناع هندی، سدر، ویتیوِر، کُندُر، مشک و دانه­های تونکا برای نت پایانی طراحی کرده است. این عطر در اندازه­­های ۵۰ و ۱۰۰ میل موجود است.

در سال ۲۰۱۱ برند “آمواژ”  عطر جفتی جدیدی با نام خانوادگی “آنِر” را به بازار عرضه کرد که با نام­های “آنر وُمَن” و “آنِر مَن” در بازار موجود است.

  • آنِر

 

۲

 

زنانه

رایحه عطر زنانه “آنِر” ترکیبی از گل­های سفید و رزین است.  گل­های سفید سمبلی از عشق بدون بازگشت است. نت­ ابتدایی شامل فلفل،، ریواس و گشنیز.است.  در نت میانی از  گل مریم، یاسمن، یاس، زنبق وحشی و میخکبا پایه­ایشرقی استفاده شده است.  نت پایانی شامل نت­های شرقی چوبی، کندر، ویتیوِر، عنبر و چرم است.  این عطر در اندازه­های ۵۰ و ۱۰۰ میل در بازار موجود است.

  • ” اینتر لود”

 

۳

 

 

مردانه

در راستای طراحی عطرهای جفتی توسط برند “آموآژ” ، این برند اینبار عطر جفتی جدیدی با نام خانوادگی “اینترلود” را به بازار عرضه کرده است. رایحه هر دو ورژن زنانه و مردانه این عطر القا کننده حس تازگی و لطافت هوای آمیخته با بوی مرمر است. کریستوفر چونگ، بنیانگذار برند “اموآژ” در باره این عطر می­گوید: من چیزی که احساس می­کنم و می­بینم را در قالب رایحه عطر طراحی می­کنم و به مردم نشان می­دهم. رایحه این عطر نشان از تمام هرج و مرج و گرفتاری­های روزانه­ای است که اطراف ما را احاطه کرده و کسی که می­خواهد بر تمام این مشکلات غلبه کند و دنیایی بسازد که از همه جهات او را راضی نماید. کندر و مرمر از جمله نت­های سنتی و قدیمی در صنعت عطر سازی هستند که نشانی از روح و معنویت با خود دارند”

ورژن مردانه این عطر دارای رایحه­ای چوبی و ادویه­ای است که در نت ابتدایی ان از ترنج، پونه کوهی و روغن توت، فلفل فرنگی شیرین استفاده شده است.  کهربا، کندر، و مرمر در نت میانی و  چرم، دود آگار، نعناع هندی و چوب صندل به همراه ترکیباتی برای ماندگار تر شدن رایحه در نت پایانی استفاده شده اند. طراح این عطر “پیِر نِگرین” است . “آموآژ” این عطر را دربطری کریستال که به رنگ ابی نیمه­ شب طراحی شده است به بازار عرضه کرده است. بر روی اسن شیشه طرح برند “آموآژ: به رنگ طلایی به چشم می­خورد که زیبایی شیشه را دو چندان کرده است. جعبه این عطر با رنگهای خاصی با طرح­های انتزاعی طراحی شده است که مفهومی از نظم توام با هرج و مرج را نشان می­دهد. این عطر در اندازه­­های ۵۰ و ۱۰۰ میل در بازار موجود است.

  • “اینترلود وُمَن”

 

۴

 

 

زنانه

عطری با رایحه گل و از خانواده شیفِر که سمبلی از لحظه یکی شدن و به آرامش رسیدن است. شیرینی ترنج و تلخی گریپ فروت، چیزی است که در نت ابتدایی به همراه زنجبیل استفاده شده است.  دنت میانی از گل رز، کندر، یاس، شکوفه­های نارنج و چوب صندل استفاده شده است.  همچنین در نت میانی از ترکیبی از قهوه، کیوی، عسل و چوب آگار استفاده شده است. در نت پایانی از وانیل، بنزن، عنبر، چوب صندل، چرم، دانه تونکا، و نت­های گرم­تر استفاده شده است. طراح این عطر “کارین وینچون اِسپنر” است. رنگ شیشه کریستالی این عطر به رنگ آبی نیمه شب است که مانند ورژن مردانه با رنگ طلایی تزیین شده است. همچنین بر روی جعبه این عطر هم از طرح­های انتزاعی با رنگهای مختلف استفاده شده است. این عطر در اندازه ۵۰ و ۱۰۰ میل از سال ۲۰۱۲ در بازار موجود است.

  • ” آموآژ جِرنی مَن “

 

۵

 

 

مردانه

بعد از اینکه برند “آموآژ” عطر “فِیت” را وارد بازار کرد، در سال ۲۰۱۴ ورژن جدیدی از این عطر را با نام “آموآژ جِرنی” به صورت مردانه و زنانه به بازار معرفی کرد. این عطر در بظری قرمز طلایی در بازار موجود است. روی شیشه این عطر آرم برند آموآژ با رنگ طلایی قرار گرفته است. رایحه این عطر سمبلی است از سفر به شرق . نمونه زنانه این عطر به عنوان عطری با رایحه گل و میوه به همراه نت­های چرمی به بازار معرفی شده است، در حالیکه در نمونه مردانه این عطر، از نت­های چوب و ادویه به همراه چرم استفاده شده است.  در عطر جدید مردانه “آموآژ جِرنی”  از فلفل سیچوآن، هل، ترنج و لیمو و شکوفه پرتقال برای نت ابتدایی، توت، گرانیوم خالص، توتون و دانه تونکا، چرم و مشک برای نت پایانی استفاده شده است. این عطر در اندازه ۵۰ و ۱۰۰ میل در بازار موجود است.

 

  • ” آموآژ جِرنی وُمَن”

 

۶

 

 

زنانه

این عطر در هنگام ورود به بازار به عنوان عطری با رایحه میوه و گل معرفی شد. که  به گفته ظراح این عطر، ورژن زنانه عطر “آموآژ جِرنی مَن” بوده است. رایحه این عطر با زردآلو، شکوفه­های اُسمانتوس، هل و جوز شروع  شده و به نت­های گل که ترکیبی است از نت­های گل، سَمباک، یاس ، گل یاس، عسل و سدر و در نهایت با نت­های عمیق و گرمی مثل تنباکو، زعفران، وانیل و مشک  به پایان می­رسد. این عطر در اندازه­های ۵۰ و ۱۰۰ میل در بازار در دسترس است.

  • “جوبیلِیشِن فور مَن”

 

۷

 

مردانه

عطری با رایحه شرقی که در سال ۲۰۰۸ وارد بازار شد. نت ابتدایی این عطر شامل پرتقال، تخم گشنیز، گل لادن، ترخون، شاه تو است. رایحه میانی این عطر ترکیبی از چوب گایاک، دارچین، برگ بو، عسل، ارکیده، گل رز، میخک و دانه کرفس  است. در نت پایانی نیز از نعناع هندی، مرمر، سدر، مشک، خزه، عنبر، چوب آگار و پایا استفاده شده است.

  • “جوبیلِیشِن فور وُمَن”

 

۸

 

 

زنانه

عطری با رایحه شرقی و زنانه. این عطر در سال ۲۰۰۸ طرحی شد و در نت ابتدایی آن از ترکیب یلانگ یلانگ، رز و بیمو استفاده شده است. اما نت میانی شامل لادن، رز، آرتمیسیا است و نت پایانی شامل عنبر، نعناع هندی، مشک، ویتیوِر و مرمر است.

 

  • “ماژان”

 

۹

 

زنانه و مردانه

نام این عطر از سمبل­های سنتی کشور عمان گرفته شده است. در رایحه این عطر از نت­های رز، و نت­های بسیار بسیار کم یاب گرم استفاده شده است. گلبرگ­های رز قبل از طلوع خورشید جمع اوری می­شوند و برای همین رز استفاده شده دز این عطر رایحه­ای رویایی و خاص ایجاد می­کند. در نت ابتدایی از نت­های شیرین وانیلی و مشک سفید استفاده شده است. نت میانی با ترکیبی از نت­های ویتیوِر و مشک احاطه شده است و نت پایانی در این عطر شامل چوب صندل و عنبر است.

  • ” مااِداه”

۱۰

زنانه و مردانه

این عطر هم مردانه و هم زنانه است و دارای رایحه ای شرقی با ترکیبی از گل است. در این عطر از ترکیب نت­هایی مثل چای، رز، چوب ساج، عنبر، نت­های ادویه­ای، وانیل، اسطوخودوس و چوب آگار استفاده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا