معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطرهای برند ” آزارُ”

” کروم بوآ پِخِسیو”

 

۱

Buy-Now-button

مردانه

هر کدام از نت­های بکار رفته در رایحه این عطر به تنهایی بمبی از انرژی هستند. در ” کروم بوآ پِخِسیو” از مرکبات، نت­های دریای، مشک سفید، نت گیاهان سبز به علاوه نت­های چوبی استفاده شده است. نت ابتدایی این عطر ترکیبی از ترنج، گریپ فروت، زنجبیل و یاس است. در نت میانی نیز از نت­هایی مانند ازُن، یاس، لیچی و چایی استفاده شده است. نت پایانی نیز شامل نت­های چوبی، عنبر و مشک است. “کروم بوآ پِخِسیو” در اندازه­ ۱۲۵ میل در شیشه لاکی با درپوش چوبی در بازار موجود است.

  • ” آکوآ سِدق بلانژ”

 

۲

 

 

buy

مردانه

این عطردر مجموعه عطرهای با رایحه طبیعی از برند ” آطارُ” قرار دارد. رایحه این عطر با گذر زمان هیچ تغییری نمی­کند و همچنان شادابی و طراوت خود را حفظ می­ند. شیشه این عطر از پلاستیک و شیهی ساخته شده است و در رایحه آن از ترکیب چوب و لیمو استفاده شده است و همین خصوصیات­ها است که به این عطر چهره­ای مدرن بخشیده است. این عطر در دسته عطرهای چوبی و تند قرار دارد و در اندازه ۷۵ و ۱۰۰ میل در بازار موجود است. ” آکوآ سِدق بالنژ” در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر معرفی شده است.

  • ” آزارِ آکوآ”

۳

 

Buy-Now-button

مردانه

نت­های رایحه این عطر بیشتر مرکبات و ترش است. “آزارُ آکوآ” محصول سال ۲۰۰۹ است و در رایحه آن از ترکیب مرکبات، میوه و برگ توت، نعناع، ترخون، سدر، ریحان، جوز و نت­های چوبی استفاده شده است. این عطر در اندازه ۷۵ میل در بازار موجود است.

  • ” آزارُ آکوآ فِراست”

۴

 

buy

مردانه

رایحه این عطر ترکیبی از نت­های دریایی است. این عطر ابتدا در سال ۲۰۱۳ توسط ” ناتالی لورسُن” طراحی شد . نت ابتدایی آن شامل گریپ فروت و نت­های دریایی است. نت میانی ترکیبی از کاکوآ، نعناع و مرکبات است. در نت پایانی نیز از درخت سرو و وِتیوِر استفاده شده است.

  • ” آکموآ وِردِ”

۵

 

Buy-Now-buttonعطر مردانه

عطری با رایحه آرام­بخش که در سال ۲۰۱۰ به بازار معرفی شد. در رایحه ” آکوا وِردِ” از جوز، اسطوخودوس، وِتیوِر و سدر استفاده شده است. این عطر در اندازه ۷۵ میل به بازار عرضه می­شود.

  • ” پیور سِدرات”

۶

 

buy

مردانه

رافایِل هااوری” طراح ” پیور سیدرات” رایحه تند و ادویه­ای برای این عطر ئر نژر گرفته است. این عطر در اسل ۲۰۰۲ به بازار عطر معرفی شد. نت ابتدایی ” پیور سِدرات” شامل ترکیبی از رتقال، شکوفه پرتقال و لیمو است. در نت میانی از رزماری، یاس ، زیره سیاه و مریم گلی استفاده شده است. برای نت پایانی نیز زنجبیل، نعناع هندی، مشک . هل در نظر گرفته شده است.

  • ” پیور لَوِندِر”

۷

 

buy

مردانه

این عطر توسط ” ریچارد آیبانِز” در سال ۲۰۰۱  طراحی شده است. نت ابتدایی آن شامل ترکیبی از گل میخک، زنبق، اسطوخودوس، درخت عرعر، انیسون ستاره و میخک است.  در نت میانی از اسطوخدوس و ریشه زنبق استفاده شده است و برای نت پایانی نیز دانه تونکا، عنبر، وانیل و مشک سفید استفاده شده است.

  • ” پیور وِتی وِر”

۸

 

buy

مردانه

رایحه این عطر چوبی است. این عطر توسط ” رافایِل هااوری” در سال ۲۰۰۰ طراحی شده است. نت ابتدایی ان شامل زنجبیل، فلفل، گریپ فروت و هل است. نت میانی ترکیبی از ” آرتمیسیا، اسطوخودوس و نت­های دریایی است و برای نت پایانی نیز از ریواس، گل جوز و وتیوِر استفاده شده است.

  • ” پینک تونیک”

۹

 

Buy-Now-button

زنانه

رایحه ” پینک تونیک” میوه­ای است و سرشار از حس طراوت و تازگی است. در این عطر از نت­هایی مثل یوتزو، گریپ فروت و توت قرمز به همراه نت­هایی مثل گل­های صورتی، مگنولیا ، برگ تمشک برای نت­های ابتدایی و میانی استفاده شده است. نت پایانی این عطر شامل مشک سفید، وانیل، شکوفه ارکیده و سدر است. این ترکیبات توسط ” یورسولا واندِل” طراحی در سال ۲۰۰۶ طراحی شده است.

  • “پینک تونیک” باتر فلای ادیشِن

۱۰

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر در ماه می سال ۲۰۰۸ به بازار عرضه شد. رنگ آن سرخابی است و برای طراحی آن از رنگ­های زیبای بال­های پروانه الهام گرفته شده است. دررایحه ” پینک تونیک باتر فلای ادیشن” از گریپ فروت صورتی به همراه شیره­های گیاهان خاص و نت­های پرنشاط و تازه استفاده شده است. نت ابتدایی این عطر شامل توت سیاه و گریپ فروت صورتی است. در نت میانی از گل­های صورتی، مگنولیا و شکوفه تمشک استفاده شده است و تمام این نت­ها در کنار نت­هایی مثل مشک، گل­ای تازه، وانیل و سدر برای نت پایانیف قرار گرفته اند. این عطر در اندازه ۵۰ میل در بازار موجود است.

 

توجه : دوستان ارشاکویی عزیز ، می تواند با کلیک بر روی دکمه خرید کنید اقدام به خرید عطر اورجینال از فروشگاه اینترنتی ارشاکو  نمایید و یا با کلیک برر روی دکمه هم اکنون سفارش دهید ، عطر مورد نظر خود را سفارش دهید تا در صورت وجود در بازار تهیه و در اختیار شما قرار داده شود . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا