معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی برخی از عطرهای شخصیت های معروف جهان

عطرهای بیشماری در دنیا وجود دارد که در گستره وسیعی از رایحه ها می توان معرفی شوند. در این میان برخی عطرها دارای محبوبیت و جایگاه ویژه ای هستن و این نه تنها به خاطر کیفیت خوب عطر است بلکه بخش بزرگی از محبوبیت این نوع عطر و ادکلن ها به خاطر نام آنها و برندی است که آن عطر با آن ثبت شده است. در این مطلب تنها برخی از برندهای عطر که مربوط به شخصیت ها و گروه های معروف می باشد را معرفی می کنیم و عطرهایی را از این برندهای معروف در این مطلب قرار می دهیم. بنابراین شما  می توانید برای دیدن دیگر عطرها و برند های معروف دیگر وارد لینک فروشگاه شوید و در صورتی که عطر مورد نظر خود را نیافتید، سفارش دهید.

برند آدام لوین Adam Levine که با نام خواننده و ترانه سرای امریکایی است.این برند دو عطر بسیار معروف دارد که یک عطر مردانه و یک عطر زنانه در آن جای می گیرد.

عطر مردانه آدام لوین ادوتویلت adam levine for men edt

برند معروف  آلن دلون Alain Delon که با نام بازیگر و هنرپیشه مشهور فرانسوی فعالیت می کند. آلن دلون از بهترین عطرهایی است که دارای هواداران خاص خود است و یکی از پرفروش ترین عطرهای فرانسوی به شمار می رود.

عطر مردانه آلن دلون ای دی ادو تویلت Alain Delon Ad Alain Delon for men edt

نام تجاری کریستین رونالدو Cristiano Ronaldo که اغلب مردم او را به خوبی می شناسند از دیگر برندهایی است که هواداران خاص خود را دارد. البته عطر رونالدو واقعا خوش عطر است و جذابیت بالایی دارد.

عطر مردانه لگاسی کریستیانو رونالدو Legacy Cristiano Ronaldo for men

 

الیزابت تیلور Elizabeth Taylor  بازیگر سرشناس یهودی‌تبار آمریکایی و برندهٔ دو جایزه اسکار برای بهترین بازیگری بود. وی از مشهورترین بازیگران انگلیسی-آمریکایی سینمای هالیوود بود.

عطر زنانه الیزابت تیلور وایت دیاموندز لوستر ادوتویلت White Diamonds Lustre Elizabeth Taylor for women

برند هلی بری Halle Berry  که به نام بازیگر زن آمریکایی است. او تاکنون توانسته است جوایز امی و گلدن گلوب را تصاحب کند و تنها زن سیاه‌پوستی‌است جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرده است. او در سال ۲۰۰۱ به خاطر بازی در فیلم مهمانی هیولا جایزه اسکار را نیز دریافت کرده‌است.

عطر زنانه هلی بری هلی ادوپرفیوم Halle Halle Berry for women

هاراجوکو لاورز Harajuku Lovers برند هاراجوکو لاورز (Harajuku Lovers) در سال ۲۰۰۵ توسط گوئن استفانی تاسیس شد. او یک نوازنده موسیقی پاپ امریکایی است که با الهام از فرهنگ ژاپنی و سبک های شخصی منحصر بفردش با همکاری شرکت کوتی این محصولات را تولید کرد. هاراجوکو عطرهایی با طراحی زیبا و جذاب دارد.

عطر زنانه هاراجوکو لاورز لاو ادوتویلت Harajuku Lovers Love Harajuku Lovers for women

ایوانکا ترامپ Ivanka Trump دختر معروفی است که اکنون با رییس جمهور شدن پدرش بر شهرتش افزوده شده است. ایوانکا دختر دونالد ترامپ معروف است که دارای یک عطر با نام تجاری خود می باشد.

عطر زنانه ایوانکا ترامپ ادوپرفیوم Ivanka Trump Ivanka Trump for women

 

جنیفر انیستون Jennifer Aniston  بازیگر آمریکایی و برنده جایزه امی است. او در یونان، کالیفرنیا و نیویورک بزرگ شده و بزرگ‌ترین موفقیت خود را در سریال تلویزیونی دوستان به دست آورده است. او همسر سابق برد پیت بود و در سال ۲۰۰۵ از او جدا شد. در نظرسنجی که توسط هفته‌نامه پیپل (People) صورت گرفت، جنیفر آنیستون به عنوان زیباترین زن جهان در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد.

عطر زنانه جی بای جنیفر انیستون ادوپرفیوم J by Jennifer Aniston Jennifer Aniston for women

جسیکا سیمسون Jessica Simpson  هنرمند آمریکایی است؛ بازیگر، خواننده، شخصیت تلویزیونی و طراح مد می‌باشد که ظهورش به شهرت در سال ۱۹۹۹ آغاز شد. از آنجا که در آن زمان، سیمپسون برای به دست آوردن بسیاری از نقاط عطف در ضبط چندین برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و تبلیغات، ستاره شد، راه‌اندازی یک خط از محصولات مو و زیبایی و طراحی عطر، کفش و کیف‌های دستی برای زنان را راه انداخت.

عطر زنانه جسیکا سیمسون سیگناچور ادوپرفیوم Jessica Simpson (Signature) for women

اوا لونگوریا Eva Longoria  بازیگر آمریکایی است. او در سال ۲۰۰۶ به خاطر ایفای نقش در قالب گبریل سلیز در سریال کدبانوهای وامانده برنده جایزه (Screen Actors Guild) و نامزد جایزه گلدن گلوبشده‌است.

عطر زنانه اوا اوا لونگوریا ادوپرفیوم Eva Eva Longoria for women

سیندی آدامز Cindy Adams یک روزنامه‌نگار اهل ایالات متحده آمریکا است. نام تجاری آدامز به خاطر محبوبیت او خیلی زود مورد استقبال قرار گرفت و عطر سندی آدامز با رایحهی بینظیر خود یکی از پرفروش ترین های عطر به شمار می رود.

عطر زنانه سیندی آدامز گوسیپ ادوکلن Gossip Cindy Adams for women

اندی وارهول Andy Warhol هنرمند، نویسنده، و فیلم‌ساز پیشروآمریکایی، از بنیان‌گذاران هنر پاپ دههٔ ۱۹۵۰ در ایالات متحده بود. او شناخته‌شده‌ترین چهره هنر پاپ و دارای اندیشه‌های بسیار آوانگارد بود. عطرهایی که وارهول معرفی کرده است فوق العاده هستند و دارای طراحی زیبایی می باشند.

 

عطر زنانه اندی وارهول ادو تویلت Andy Warhol for women edt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا