گوناگون

ماسک ضد شوره سر

به قلم ارشاکو : شوره سر و یا همان پوست ریزی پوست سر که گاهی اوقات همراه با خارش و قرمزی پوست سر نیز همراه می باشد ، ممکن است بیشتر اوقات موجب آزار و اذیت فرد درگیر شوره سر گردد . به همین دلیل است که افراد مختلف در پی درمان های مختلفی برای شوره سر خود می گردند تا از شرش خلاص شوند . امروز در ارشاکو قصد داریم درمان شوره سر با انواع ماسک ها را برای شما دوستان عزیز قرار دهیم . اگر شما هم دوست دارید که با این طریق به درمان شوره سر خود بپردازید پس در ادامه مطلب همراه با ما باشید ….

ماسک موی ماست، عسل و لیمو
ماست و لیمو از اولین موادی هستند که در اکثر ماسک های ضد شوره می توان یافت .  به این ماده ضد شوره مو عسل را هم اضافه کنید تا معجزه کنند.با ترکیب این مواد ماسک ضد شوره مو را تهیه کرده و به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی موهایتان قرار داده و سپس با آب ولرم موهایتان را آبکشی کنید.

 

ماسک ضد شوره
ماسک ضد شوره

 ماسک روغن کرچک و زیتون
این دو روغن گیاهی را با هم ترکیب کرده و موهایتان را با ان ماساز داده و اجازه دهید موها ۱۵ دقیقه آغشته به این ماسک ضد شوره بماند و سپس موها را کاملا آبکشی کنید. این ماسک به دلیل داشتن ویتامین ای و امگا ۳ باعث تقویت موها نیز می شود.هفته ای ۲ بار از این ماسک ضد شوره استفاده کنید تا موهایتان عاری از شوره شوند.
 ماسک چای سبز و سرکه سفید
با ترکیب یک فنجان چای سبز با ۵ قطره روغن نعناع و یک قاشق چای خوری سرکه سفید یک ماسک ضد شوره ی طبیعی فوق العاده بسازید. موها را با این ماسک مایع ضد شوره موی سر آغشته کنید و بعد از ۵ دقیقه موها را آبکشی کنید.سپس موها را با شامپو طبق روال همیشگی شستشوی موها بشویید.

 

 ماسک ضد شوره موز و روغن زیتون
جهت تهیه این ماسک می توانید بدین صورت عمل نمایید که :  ۲ عدد موز را با ۲ قاشق چایخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید. آب یک لیموی کامل را فشرده و به مواد اولیه ماسک ضد شوره موی سر اضافه کنید. مواد را با هم ترکیب کنید تا ماسکی به حالت خمیری به دست آورید. این ماسک مو باید به مدت ۳۰ دقیقه روی موهایتان بماند تا به خوبی اثر کرده و شوره های مو را از بین ببرد. بعد از مدت مشخص شده ، ماسک ضد شوره مو را با آب ولرم از روی موها شسته و موها را آبکشی کنید. بعد از ابکشی کامل موها، موهایتان را با شامپو طبق روال همیشه بشویید. از این ماسک مو می توانید جهت رفع وزی و خشکی موهایتان نیز استفاده کنید

 

ماسک ضد شوره
ماسک ضد شوره

ماسک ضد شوره قوی با زنجبیل با نسخه طب سنتی درمان شوره سر
مقداری پودر زنجبیل را با ۱ قاشق چایخوری روغن کنجد ترکیب کنید و ۱ قاشق چای خوری آبلیمو به ان بیافزایید. ماسک ضد شوره شما باید حالتی نیمه خمیری داشته باشد.

برای درمان شوره سر این ماسک مو را روی موهای خشک بمالید و بعد از ۱۵ دقیقه موها را آبکشی کرده و شامپو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا