عطر با رایحه ادویه هاعطر با رایحه شیرینی و شکلاتعطر با رایحه گل هاعطر با رایحه مرکباتعطر با رایحه میوهعطر و ادکلن با رایحه چوب و خزهمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

7 عطر مردانه پیشنهادی مناسب متولدین فروردین

خرید عطر مردانه از مواردی هستند که هر مرد شیک پوش و جذابی باید بدان توجه ویژه ای داشته باشد. مخصوصا اگر می خواهید رایحه ی شما همان رایحه ای باشد که با شخصیتتان سازگاری داشته و روحیات شما را به دیگران نشان دهد. آقایانی که در ماه فروردین متولد شده اند ، می توانند با توجه به خصوصیات اخلاقی خود رایحه ای خاص و منحصر بفرد را برای خود انتخاب کنند. متولدین این ماه عموما افرادی رک و راست ، عاشق پیشه ، تا حدودی حسود ، و از طرفی پرتوقع و ریاست طلب می باشند. متولدین این ماه افرادی با ذوق و سلیقه بوده و عموماً رفتار مسالمت‎آمیز دارند.

متولدین فروردین می توانند از عطرهایی که رایحه ی ملایم و تلخ دارند استفاده کنند. این رایحه به خوبی می تواند شخصیت مهربان و در عین حال رک و راست بودن آنها را بازگو کند. در ادامه ما به شما 7 عطر مردانه با رایحه خنک و تلخ معرفی خواهیم کرد تا انتخاب از میان اندوهی از عطر و ادکلن با رایحه های متفاوت از برند های مختلف آسان تر گردد و توانسته باشیم شرایط خرید عطر مردانه ارزان و ادکلن مردانه با ماندگاری بالا را برای شما فراهم آورده باشیم.

1.عطر مردانه هرمس تره دهرمس فلاکون اچ Hermes Terre d Hermes Flacon H

عطر مردانه هرمس تره د هرمس فلاکون اچ ارشاکو

عطر مردانه هرمس ترد هرمس فلیکن اچ در سال 2016 در کشور فرانسه به وهله ی تولید رسیده است. این برند در سال 1837 توسط  Thierry Hermes ( تیری هرمس ) فعالیت خود را در زمینه ی طراحی و تولید لوازم سوارکاری آغاز کرد ، اما بعد از آن به تدریج تولیدات چرمی و لباس های مردانه و زنانه و عطریات را نیز به فعالیت خود اضافه نمود. شرکت هرمس در زمینه عطریات ، عطرهای مردانه زیادی را روانه ی بازار کرده است که هر کدام توانسته اند به نحوی محبوبیت خود را در میان مردم پیدا کنند. ترد هرمس فلیکن با رایحه چوبی و فلفلی خود می تواند حس اقتدار و ثبات را به مردان جذاب و شیک پوش هدیه دهد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : گریپ فروت ، پرتقال

رایحه میانی : سنگ چخماق

رایحه پایه : گلسنگ ، بنزوئین ، چوب های معطر

2.عطر مردانه ورساچه پور هم Versace Pour Homme Versace

عطر مردانه ورساچه پور هوم ارشاکو

عطر مردانه پور هوم توسط آلبرتو موریلاس در سال 2008 از سوی کمپانی ورساچه تولید و روانه بازار شد. رایحه ی این ادکلن مردانه به سمتی تلخی می گراید و تا حدودی احساس خنکی را به دست می دهد. خنکای این عطر مردانه ، ورساچه پور هوم را برای فصل بهار و تابستان مناسب کرده است. ترکیب نت های میوه ای در کنار رایحه ای از عنبر و مشک و تونکا ، حس اعتماد به نفس و زیرکی خاصی را به مردان امروزی منتقل می کند. عطر مردانه ورساچه پور هم ، ماندگاری خوبی داشته و ترکیبی از رایحه های زیر می باشد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، لیمو ، حبه غلات ، بهار نارنج

رایحه میانی : سدر ، شمعدانی ، سنبل ایرانی

رایحه پایه : عنبر سائل ، مشک ، دانه تونکا

3.عطر مردانه بولگاری پور هوم اکستریم Bvlgari Pour Homme Extreme

عطر مردانه بولگاری پور هوم اکستریم ارشاکو

ادکلن مردانه بولگاری پور هوم اکستریم در سال 1999 با رایحه ای خنک و تلخ به بازار آمد. این ادکلن درنت اولیه ی خود ترکیبی از رایحه های تخم گشنیز و برگ چای را در خود گنجانده است که در نت میانی به رایحه های درخت جوز ، فلفل سفید و صنوبر می گراید و در انتها عطری از چوب صندل و مشک را به مشام می رساند. ادکلن مردانه پور هوم از برند بسیار محبوب بولگاری در حجم 50 میلی لیتر در بازار موجود بوده و با توجه به رایحه ی خنکی که در خود جای داده است ، بهترین زمان استفاده از آن در روزهای گرم سال می باشد. این عطر مردانه احساسی از نشاط و شادمانی را در فرد بوجود می آورد که برای مردان جوان بسیار مناسب بوده و به شدت توصیه می شود. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : تخم گشنیز ، اسطوخودوس ، باریجه ، برگ چای ، گریپ فروت ، بهار نارنج ، پتیت گرین ، ترنج

رایحه میانی : درخت جوز ، فلفل سفید ، چوب گایاک ، بلسان بنفش برزیلی ، صنوبر ، هل

رایحه پایه : مشک ، زنبق ، چوب صندل ، گلسنگ ، سرو

4.عطر مردانه کرید گیرین آیریش تویید Creed Green Irish Tweed

عطر مردانه کرید گرین آیریش تویید ارشاکو

برند کرید یکی از معروف ترین و با اصالت ترین برندها در زمینه ی عطر و ادکلن بوده ، که این شهرت را مدیون رایحه های جادویی و منحصر بفرد خود می باشد. گرین آیریش تویید با رایحه خنک و تلخی که به مشام می رساند ، مورد پسند بسیاری از سران کشورها بوده است و به عنوان عطری مجلل و بسیار رسمی شناخته می شود. این رایحه ی باشکوه برگرفته از ترکیب منحصر به فردی از زنبق ، به ، لیمو و ریحان می باشد که توانسته توجه خیلی از مردان شیک پوش و باسلیقه را به خود جلب کند. این ادکلن مردانه فوق العاده جذاب و آرامش بخش توسط ششمین نسل از خاندان کرید به نام Olivier Creed ساخته شد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : زنبق ، به ،  لیمو

رایحه میانی : بنفشه ، خس خس ، ریحان ، برگ بنفشه

رایحه پایه : عنبر ، سدر ، چوب صندل

5.عطر مردانه سی کی وان استریت ادیشن Calvin Klein CK One Street Edition

عطر مردانه کلوین کلین سی کی وان استریت ادیشن ارشاکو

ادکلن مردانه سی کی وان استریت که با طرح و اشکال گرافیکی بر روی بطری آن روانه بازار شد ، مورد پسند بسیاری از مردان جوان قرار گرفت. ماندگاری بالاب این عطر مردانه در میان همه زبان زد است و از این نظر برای استفاده در مجالس شبانه و مهمانی های رسمی کاملا توصیه می شود. عطر مردانه کلوین کلین سرشار از حس لذت ، هیجان و شادابی است. ادکلن مردانه سی کی وان استریت برای مصرف کننده ی خود حس تازگی و طراوت را به ارمغان می آورد که این احساس را مدیون ترکیب فوق العاده ی نت های خود می باشد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : موهیتو ، مرکبات

رایحه میانی : گل شمعدانی ، ادویه جات

رایحه پایه : کاکائو

6.عطر مردانه دلچي گابانا پور هوم Dolce & Gabbana Pour Homme

عطر مردانه دلچی گابانا پور هوم ارشاکو

رایحه ی این عطر مردانه به اصالت ایتالیایی خود باز می گردد و بویی خنک و تلخ به همراه دارد. عطر مردانه پور هوم دلچی گابانا سبکی کلاسیک را دنبال می کند و مطابق سلیقه ی مردان شیک پوش ساخته شده است. این ادکلن مردانه تصویری از عشق لاتین را با نمایش می گذارد. دارای رایحه ای بسیار جذاب و خاص است که مقاومت در برابر آن را سخت می کند. در رایحه ی ابتدایی این عطر مردانه بوی نرولی ، ترنج و ماندارین به مشام می رسد. با گذشت زمان این رایحه خنکای اسطخودوس را به خود می گیرد و ترکیبی از گل مریم و فلفل را به دست می دهد. در پایان نیز رایحه ای از چوب صندل ، توتون ، تنباکو و تونکا را از خود بر جای می گذارد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : نرولی ، ترنج ، ماندارین

رایحه میانی : اسخودوس ، گل مریم ، فلفل

رایحه پایه : چوب صندل ، توتون ، تنباکو ، تونکا

7.عطر مردانه لالیک انکر نویر Lalique Encre Noire Sport

عطر مردانه لالیک انکر نویر اسپرت ارشاکو

عطر مردانه لالیک انکر نویر در سال 2013 روانه بازار شد و از آن زمان تاکنون قلب خیلی ها را از آن خود کرده است. چه مرد و چه زن ، عاشق و شیفته ی رایحه ی بسیار خاص و منحصر بفرد آن می باشند که از کنار هم قرار گرفتن چوب های متفاوت نشات گرفته است. عطر مردانه لالیک انکر نویر اسپرت ساخته ناتالی نورسون است.که رایحه ای تلخ و خنک داشته و مناسب استفاده در فصول گرم و معتدل سال می باشد. عطر اسپرت انکر نویرعضو خانواده لالیک مشکی است که قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا ، از ویژگی اصلی این خانواده می باشد. از آنجایی که انکر نویر عطری اسپرت به شمار می رود ، با حضور خود در خانواده لالیک که تا پیش از آن در زمینه ادکلن های لوکس و شیک فعالیت داشت ، منتقدان فراوانی را به سمت خود جذب کرد. اما نظر متفاوت مردم نسبت به این عطر و فروش بالایی که به خود اختصاص داد ، توانست منتقدان را نیز با خود همراه ساخته و موفقیت چشمگیری را از آن خود کند. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، گریپ فروت ، جوز

رایحه میانی : سرو ، استوقدوس

رایحه پایه : چوب کشمیر ، مشک ، خس خس

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/عطر-مردانه-متولدین-فروردین/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا