عطر با رایحه شیرینی و شکلاتعطر با رایحه گل هاعطر با رایحه مرکباتعطر با رایحه میوهعطر و ادکلن با رایحه چوب و خزهمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

خرید عطر مردانه برای متولدین اردیبهشت

عطر مردانه برای هر مرد خاص و منحصر بفرد است و خصوصیات اخلاقی وی را تا حدودی بازتاب می دهد. خرید یک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و با قیمت مناسب که با روحیات شما سازگاری داشته باشد و به خوبی بر روی شما بنشیند ، در میان انبوهی از رایحه ها و برند های متفاوت کار بسیار دشواری است. این دشواری می تواند با محدود کردن رایحه با توجه به ماه تولد خود ، بسیار آسان گردد. مردان متولدین اردیبهشت افرادی شریف ، صادق ، صمیمی ، و اهل عمل است و در زندگی برای رسیدن به خواسته های خود بسیار تلاش می کند. او رفتاری توام با آرامش و وقار دارد و معمولا کم حرف می باشد.

متولدین این ماه از آنجایی که شخصیت محکم و پرتلاشی دارند و از طرفی افرادی ساکت و آرام می باشند ، می توانند از رایحه های لاکچری و شیک استفاده کنند. در ادامه ما به شما 7 تا از بهترین عطرهای مردانه با رایحه ی شیک و لاکچری را به شما معرفی خواهیم کرد تا شرایط برای خرید عطر مردانه ارزان و ادکلن مردانه با ماندگاری بالا فراهم باشد.

1.عطر مردانه کریستین دیور ساوج Christian dior sauvage

عطر مردانه دیور ساواج ارشاکو

عطر مردانه ساوج از برند دیور که نامی آشنا در عرصه ی عطر و ادکلن را به خود اختصاص داده است ، در سال 2015 روانه بازار شد. این عطر که وظیفه ی تبلیغات آن را هنرپیشه ی معروف هالیوود ، جانی دپ بر عهده داشت ، توانست با رایحه ای ملایم دل خیلی ها را از آن زمان تاکنون بدست آورد. ادکلن مردانه دیور جزو عطرهایی است که هم رایحه ای ملیح و خوشبو داشته و هم قدرت مردانه ی خود را به خوبی به استشمام می رساند. استفاده از این ادکلن مردانه در روز و برای آقایان شیک پوش و جذاب به شدت توصیه می شود. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : لیمو ترش

رایحه میانی : فلفل سیچوان

رایحه پایه : امبروکسان

2.عطر مردانه هرمس ترد هرمس فلیکن اچ  Terre d`Hermes Flacon H Hermes

عطر مردانه هرمس تره د هرمس فلاکون اچ ارشاکو

عطر مردانه هرمس ترد هرمس فلیکن اچ در سال 2016 در کشور فرانسه به وهله ی تولید رسیده است. این برند در سال 1837 توسط  Thierry Hermes ( تیری هرمس ) فعالیت خود را در زمینه ی طراحی و تولید لوازم سوارکاری آغاز کرد ، اما بعد از آن به تدریج تولیدات چرمی و لباس های مردانه و زنانه و عطریات را نیز به فعالیت خود اضافه نمود. شرکت هرمس در زمینه عطریات ، ادکلن های مردانه زیادی را روانه ی بازار کرده است که هر کدام توانسته اند به نحوی محبوبیت خود را در میان مردم پیدا کنند. ترد هرمس فلیکن با رایحه چوبی و فلفلی خود می تواند حس اقتدار و ثبات را به مردان جذاب و شیک پوش هدیه دهد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : گریپ فروت ، پرتقال

رایحه میانی : سنگ چخماق

رایحه پایه : گلسنگ ، بنزوئین ، چوب های معطر

3.عطر مردانه بربری بریت ریتم Burberry Brit Rhythm

عطر مردانه بربری بریت ریتم ارشاکو

ادکلن مردانه بریت ریتم از برند انگلیسی بربری در سال 2013 برای مردان جوان و شیک پوش که به دنبال رایحه ای لوکس و در عین حال مدرن بودند ، روانه بازار شد. این عطر مردانه الهام گرفته از رایحه نشاط و آدرنالین در موسیقی زنده می باشد که با تلفیقی از نت های چوبی با چرم و نعنا توانسته این احساس را به خوبی در فرد القا کند. ادکلن مردانه بربری بریت ریتم به عنوان یک عطر کاملا مردانه با رایحه ای به یاد ماندنی و دلفریب شناخته می شود که بویی تحریک کننده و برانگیزاننده را در خود جای داده است. این عطر مردانه برای استفاده ی روزانه در تمام فصول کاملا مناسب بوده و هیچ ممانعتی ندارد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : به لیمو ، هل ، ریحان ، دانه سرو کوهی

رایحه میانی : چرم ، بوته وحشی جاوی ، نعناع هندی

رایحه پایه : دانه تونکا ، روایح دودی ، سدر

4.عطر مردانه کرید اونتوس ادوپرفیوم Creed Aventus EDP

عطر مردانه کرید اونتوس در سال 2010 توسط Olivier Creed  و Erwin Creed ساخته و به بازار عرضه شد. این عطر با رایحه ی خنک و شیرینی که دارد ، می تواند برای استفاده در فصل های گرم سال انتخاب مناسبی باشد. ادکلن مردانه اونتوس به عنوان محبوب ترین رایحه ی برند لاکچری و گران قیمت کرید شناخته می شود که در عین شادابی و نشاط و وقار و ابهت خویش روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را به زیبایی هر چه تمامتر نشان داده است. ادکلن مردانه اونتوس این محبوبیت را مدیون تضادی است که رایحه ی آن در خود جای داده است. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، مویز سیاه ، آناناس ، سیب سرخ

رایحه میانی : چوب درخت قان ، یاسمن ، نعناع هندی ، رز

رایحه پایه : عنبر سائل ، مشک ، خزه درخت بلوط ، وانیل

5.عطر مردانه آمواج فیگمنت من Amouage Figment Man

عطر مردانه آمواج فیگمنت من ارشاکو

عطر مردانه آمواج فیگمنت من با رایحه ی چوبی و شرقی خود در سال 2017 روانه بازار گردید. نت های اصلی بکار رفته در این عطر ترکیبی از شعمدانی ، لیمو و فلفل صورتی است. عطر مردانه فیگمنت من در رایحه پایه خود بوی چوب و خاک را به صورت اعجاز انگیزی در کنار یکدیگر قرار داده که می تواند انرژی و نشاط را در ذهن ها تداعی کند. آمواج که یک کمپانی با سابقه در عمان است و بیش از 35 سال است که در صنعت عطر و ادکلن فعال می باشد ، که برای طراحی شیشه های عطر خود از یک الگوی ثابت پیروی می نماید. این بار نیز برای عطر مردانه فیگمنت من از همان شیشه ی انحصاری خودش استفاده نموده و آن را با غلظت ادو پرفیوم عرضه کرده است. ادکلن مردانه آمواج فیگمنت من دارای رایحه های ملایم بوده که برای تمام فصول مناسب می باشد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : لیمو ، فلفل صورتی ، شمعدانی

رایحه میانی : چوب صندل ، نت های حیوانی

رایحه پایه : لابدانوم ، چوب گایاک ، خاک

6.عطر مردانه والنتینو اومو لیمیتید ادیشن فیوچر ادو تویلت Valentino Uomo Limited Edition Feutre EDT

عطر مردانه والنتینو اومو لیمیتد ادیشن فیچر ادوتویلت ارشاکو

عطر مردانه والنتینو اومو لیمیتید ادیشن فیوچر ادوتویلت دارای رایحه ای ملایم و شیرین بوده ، ساخت کشور ایتالیا است و مخصوص استفاده در شب های سرد سال طراحی و در سال 2016 عرضه شده است. نت های اولیه این عطر مردانه از ترنج و کل تلفونی گرفته شده است که در نت های میانی به ترکیبی دل انگیز از دانه قهوه بو داده ، شکلات و فندق می رسد و در انتها با رایحه ای از سدر و چرم به کار خود پایان می دهد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، گل تلفونی

رایحه میانی : دانه قهوه بو داده ، شکلات ، فندق

رایحه پایه : چرم ، سدر

7.عطر مردانه پاکو رابان وان میلیون Paco Rabanne 1 Million

عطر مردانه پاکو رابان وان میلیون ارشاکو

عطر مردانه پاکو رابان وان میلیون در سال 2008 توسط   Christophe Raynaudو  Olivier Pescheuxو Michel Girard روانه بازار شد. نام وان میلیون با رایحه ی ملایم و شیرین خود در میان پرفروش ترین و محبوب ترین عطرهای مردانه دنیا به چشم می خورد. پاکو رابان درباره عطر وان میلیون می گوید : در تمام تمدن ها و مذاهب ، طلا همواره برای فریفتن انسان ها بکار می رفت. از این رو بطری فوق مدرن و کاملا مردانه آن به شکل شمش طلا طراحی شده که لوگوی 1milion به سبک غربی ها بروی آن دیده می شود. ادکلن مردانه پاکورابان 1 میلیون با رایحه ی وسوسه انگیز و فریبنده ی خود محبوبیت بسیاری را از همان روزهای اول در بین مصرف کنندگان از آن خود کرد. این عطر مردانه نسبت به نسخه قبلی خود قوی تر و ماندگارتر بوده و فروش خوبی را در سال تولیدش به خود اختصاص داد. استفاده از این ادکلن مردانه برای مجالس و مهمانی ها و شب های سرد سال توصیه می شود. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا