عطر با رایحه گل های سفیدمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

عطر زنانه و مردانه با رایحه گل کاریسا (Carissa)

گیاه “کاریسا ماکروکارپا” یا “آلوی ناتال” درختچه ای با شاخه های قوی، گسترده و چوبی و حاوی صمغ می باشد. این درختچه ها می توانند تا حدود ۴۰۵ تا ۵۰۵ متر طول و همین مقدار نیز پهنا و گستردگی داشته باشند. شاخه ها دارای خارهای قوی و محکم و دو چنگالی به طول حدود ۵ سانتیمتر هستند. برگ ها همیشه سبز، با آرایش متقابل، پهن و تخم مرغی شکل، به طول ۲٫۵ تا ۵ سانتیمتر، به رنگ سبز تیره، براق و چرمی می باشند. گل ها لوله ای، به طول ۵ سانتیمتر، دارای پنج لوب، سفید رنگ و معطر هستند. این گل ها یا به صورت منفرد و یا به صورت خوشه چه هایی در انتهای شاخه ها و در تمام طول سال ظاهر می شوند. جنس کاریسا عمدتاً در نواحی نیمه گرمسیری و نزدیک به گرمسیری مشاهده می شود.  این گیاه به حدود ۱۰۰۰ میلیمتر بارندگی در سال نیاز دارد. همچنین نسبت به خشکی نیز مقاوم است و در نواحی بارانی حتی در طول تابستان نیز به آبیاری زیادی نیاز نخواهد داشت.

گل کاریسا یکی از گل هایی است که در طراحی عطر به کار می رود و ما در این بخش به معرفی نمونه هایی از عطرهای با رایحه گل کاریسا می پردازیم . این بخش در طی زمان تکمیل خواهد شد، پس با ما همراه باشید..

شما می توانید جهت خرید هر کدام از این عطر ها به سایت فروشگاه اینترنتی ارشاکو مراجعه کرده و عطر مورد نظر خود را در آن جا بیابید و یا اینکه از طریقاین لینک با ما در ارتباط بوده و درخواست خود را مطرح نمایید

 

 

عطر زنانه کاریسا پی کی

Carissa PK Perfumes for women

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا