عطر با رایحه گل هاعطر با رایحه میوهعطر و ادکلن با رایحه چوب و خزهمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

7 عطر زنانه مخصوص متولدین بهمن

عطر زنانه یکی از اکسسوری های لازم برای هر خانم شیک پوش و جذابی است که می خواهد با مد روز همراه شود.  انتخاب یک رایحه ی متناسب با هر فرد به موارد زیادی از جمله ماه تولد شخص بستگی دارد. اگر شما هم دوست دارید رایحه ای خاص خود داشته باشید که در برداشت اول شخصیات شما را بازگو کند ، می توانید از عطر های مخصوص ماه خود بهره مند شوید. خانم های متولد بهمن افرادی بسیار غافلگیر کننده ، سریع الانتقال ، دارای حس پیش بینی ، کنجکاو ، با روابط اجتماعی بسیار بالا و بدون توجه به آداب و رسوم می باشند. متولدین بهمن در عشق خود بسیار جدی و وفادار هستند ، اما قادر به ابراز آن نمی باشند. او متعلق به همه جا و همه کس است ، اما درعین حال از آن هیچکس نیست.

متولدین این ماه ، زنانی خوش طبع ، نیک سیرت ، شوهر دوست ، عاشق صداقت و دوستی هستند. اینان اغلب طالب رنج خود و راحتی و آسایش دیگران می باشند. این افراد برای نشان دادن حس خوش طبعی و صداقت خود می توانند از عطرهایی با رایحه ی گرم و شیرین استفاده کنند. درادامه ما به شما 7 ادکلن از برند های معروف و پرفروش با رایحه ی گرم و شیرین معرفی خواهیم کرد تا انتخاب آسان تر گردد و بتوانید یک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا داشته باشید.

1.عطر زنانه کالوین کلین لیکوئید گلد ایفوریا calvin klein Liquid Gold Euphoria

کالوین کلین لیکوئید گلد ایفوریا

 

ادکلن زنانه ایفوریا گلد در سال 2014 به مجموعه عطرهای زنانه ایفوریا از برند کالوین کلین افزوده شد. این مجموعه که به داشتن رایحه ای سرخوش و با نشاط شهرت یافته است ، از محبوبیت ویژه ای در میان بانوان و آقایان برخوردار می باشد. رایحه ی گرم آن که نشات گرفته از ترکیب عطر چوب و دارچین می باشد ، با اولین اسپری به صورت کامل احساس می شود. بوی چوب در هر عطر و ادکلنی جذاب و محسور کننده است و گرمای دلنشینی را به فرد منتقل می کند. عطر زنانه ایفوریا گلد زنانه جزو رایحه های پرطرفدار در ایران به شمار می رود و هر خانم باسلیقه ای حتما در دوره ی خاصی از زندگی خود عاشق آن بوده و یا هست. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : دارچین

رایحه میانی : ارکیده سیاه

رایحه پایه : چوب صندل

2.عطر زنانه دلچی گابانا دوان دیزایر اینتنس Dolce And Gabbana The One Desire Intense

دلچی گابانا دوان دیزایر اینتنس

ادکلن زنانه دوان دیزایر اینتنس محصول کمپانی بسیار محبوب دلچی گابانا می باشد که در سال 2013 روانه ی بازار شد. رایحه ی گرم و شیرین این عطر زنانه با ویژگی های شخصیتی متولدین بهمن کاملا متناسب و هماهنگ می باشد. این ادکلن زنانه ایتالیایی تمام خصیصه های یک ادکلن مناسب برای خانم های زیبا و خوش سلیقه را در خود جای داده است. ترکیبی از رایحه های مختلف گل و میوه و چوب در کنار عطر خوشبوی وانیل ، این ادکلن زنانه را به یکی از محبوب ترین ادکلن های زنانه از زمان عرضه تاکنون تبدیل کرده است. رایحه ی خوش وانیل ، کارامل و عنبر در کنار یکدیگر به این عطر زنانه لطافت و نرمی خاصی بخشیده اند که در کنار گرمایی که از نت چوبی آن برمی خیزد ، شما را مسخ خود می کند. خرید این عطر برای هر خانم جذاب و شیک پوشی توصیه می شود. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، نارنگی ، رنبق

رایحه میانی :  گل مریم

رایحه پایه : چوب صندل ، وانیل ، کارامل ، عنبر

3.عطر زنانه ورساچه کریستال نویر Versace Crystal Noir

ورساچه کریستال نویر

عطر زنانه ورساچه کریستال نویر با رایحه ای گرم و شیرین در سال 2004 توسط آنتونی لای طراحی و روانه بازار شده است. بر اساس گفته های دوناتلا ورساچه ، مدیر برند معروف ورساچه ، این عطر زنانه رایحه ای جذاب و شهوانی را در خود جای داده است و بسیار مناسب خانم های جوان و اجتماعی می باشد. نت میانی این ادکلن زنانه شامل یاسمن اسرار آمیز و دارای رایحه ای تازه ،  نفسانی ، درخشان و خامه ای بوده ، که توسط فن آوری “خلا ” باز تولید شده است. حس رمز آلود این رایحه از ترکیب پایانی آن که شامل عنبر و مشک می شود ، نشات گرفته شده است. استفاده از این ادکلن زنانه در مجالس و مهمانی های شبانه شما را قطعا از دیگران متمایز کرده و جلوه ای خاص و منحصربفرد به ظاهرتان می بخشد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : زنجبیل ، هل ، فلفل

رایحه میانی : شکوفه پرتقال ، گل صد تومانی ، یاسمن ، نارگیل

رایحه پایه : عنبر ، مشک ، چوب صندل

4.عطر زنانه لانکوم ترزور Lancome Tresor

لانکوم ترزور

 

عطر زنانه لانکوم ترزور یک عطر قدیمی است که از سال 1990 تاکنون در بازار به فروش می رسد و به خوبی توانسته رایحه ی خود را در دل خانم های هر نسل جای کند. این عطر زنانه با توجه به رایحه ی گرم و شیرینی که دارد ، برای استفاده در فصل پاییز و زمستان بسیار مناسب است. نت های اولیه و میانی این ادکلن زنانه از گل های معطر و مرکبات تشکیل شده و بوی شیرینی را به مشام می رسانند. این عطر زنانه با گذشت زمان رایحه ای از چوب و وانیل از خود بر جای می گذارد که حالتی گرم و لطیف را به دست می دهد. خانم های جوان به هیچ وجه از این عطر غافل نشوند. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : هلو ، یاس بنفش ، گل رز بلغاری ، شکوفه زرد آلو ، ترنج ، سوسن

رایحه میانی : گل گاو زبان ، گل یاس ، زنبق ، گل رز بلغاری

رایحه پایه : چوب صندل سفید ، کهربا ، وانیل ، مشک ، هلو ، زردآلو

5.عطر زنانه بربری بریت ریتم Burberry Brit Rhythm

بربری بریت ریتم

ادکلن زنانه بربری بریت ریتم با رایحه ای غالب از اسطخودوس انگلیسی به عنوان یکی از عطرهای زنانه محبوب در دنیا شناخته می شود. این ادکلن زنانه حسی بسیار تازه و معطر را در خود جای داده است که در کنار رایحه ی اغواگر شکوفه پرتقال و مشک ترکیبی شیرین و لطیف را به مشام می رساند. این عطر زنانه همانند نتی از موسیقی دارای ریتم مخصوص به خود بوده و آن را از لطافت و تازگی مواد بکار رفته در ترکیباتش به راحتی می توانید احساس کنید و از آن لذت ببرید. ادکلن زنانه بریت بر خلاف سایر عطرهای زنانه ای که رایحه ی گرم و شیرین دارند ، عطر سبکی است که برای استفاده روزانه نیز کاملا مناسب می باشد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : اسطخودوس ، فلفل صورتی ، بهار نارنج

رایحه میانی : ریشه زنبق زرد ، شکوفه پرتقال ، گل پتالیا ، برگ توت سیاه

رایحه پایه : خس خس ، مسک ، نت های چوبی

6.عطر زنانه ایو سن لوران ال اینتنس Yves Saint Laurent Elle Intense

ایو سن لوران ال اینتنس

ادکلن زنانه اله اینتنس با رایحه ای فریبنده و در عین حال دوست داشتنی توسط برند ایو سن لوران به بازار معرفی شد. رایحه ی میوه ای در نت های اولیه و میانی آن به وضوح قابل لمس است. ترکیبی از میوه های صورتی و خوشمزه از جمله رازبری ، لیچی و توت قرمز با همان اسپری اول به مشام می رسند. بهترین گزینه برای استفاده از این عطر زنانه در شب های سرد سال و یا ممهمانی های شبانه می باشد. لطافت و نرمی که این عطر زنانه با خود به همراه دارد ، طرفداران زیادی را در سرتاسر دنیا به خود اختصاص داده است. بطری عطر زنانه ایوسن لورن اله اینتنس همانند مایع درونش ، خاص ، دوست داشتنی ، فریبنده و جذاب می باشد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : رازبری ، لیچی

رایحه میانی : گل یاس ، زنبق ، انگور قرمز

رایحه پایه : کهربا ، نعنا هندی ، بنزوئین

7.عطر زنانه گوچی گیلتی Gucci Guilty

گوچی گیلتی

گوچی گیلتی عطری بسیار جذاب و مسخ کننده هم برای آقایان و هم برای بانوان در نظر گرفته می شود. این ادکلن زنانه دارای رایحه ای گرم و شیرین است ، که توسط کمپانی فرانسوی گوچی در سپتامبر سال 2011 وارد بازار شد. عطر زنانه گوچی گیلتی با رایحه ی ترکیبی از برگاموت ، فلفل صورتی و پرتقال ماندارین آغاز شده و به سمت گل یاس ، انگور سیاه ، هلو و شمعدانی متمایل می شود. در انتها ، رایحه ای از مشک سفید ، وانیل ، عنبر و نعنای هندی از آن بر جای می ماند. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : برگاموت ، فلفل صورتی ، پرتقال ماندارین

رایحه میانی : یاس ، انگور سیاه ، یاس بنفش ، هلو ، شمعدانی

رایحه پایه : مشک سفید ، وانیل ، عنبر ، نعنا هندی

 

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/عطر-زنانه-متولدین-بهمن/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا