ورزش و سلامتی

ظاهر بهتری داشته باشید ، قویتر باشید

ارشاکو :این پودر پروتئینی شگفت انگیز ساخت شرکت سن سیستم های بدنی را به گونه ای تنظیم میکند که همواره عضلات جدید تولید کند,چربی بیشتری بسوزاند و قویتر شود – و همه ی اینها وقتی شما خواب هستید اتفق می افتند.تیم تحقیق و توسع هی شرکت سن یک پودر پروتئینی منحصر به فرد طراحی کرده است که ۳ مشخصه ی مهم دارد :
۱٫ عضلات بیشتری میسازد – هر نوبت پروتئین ترکیب شده با کازئین شامل ۲۵ گرم پروتئین های مجزای کنترل شده و آرام هضم,۵٫۵ گرم از BCAAها – یعنی لوسین,ایزولوسین و والین – و ۵ گرم گلوتامین(به دست آمده توسط گلوتامین اسید)میباشد.
۲٫ مدت طولانی تری در سیستم بدن شما میمند – بر خلاف دیگر منابع پروتئینی مانند پروتئین آب پنیر یا سویا,کازئین میسلی و پروتئین شیر غلیظ,مدت طولانی تری در بدن شما میماند,عضلات شما را به مدت طولانی تری تغذیه میکند و آن را برای استفاده ی شبانه و و یا بین وعده های غذایی تبدیل به یک ماده ی ایده آل میکند.
۳٫ سرشار از ای اف آ ها – و دارای مقدار کمی از کربوهیدرات ها,قند و چربی.
اما ترکیب ۱۰۰% کازئین فراتر از اینهاست
هضم آرام
این یک خاصیت کلیدی است چون کازئین میسلی در ترکیب ۱۰۰% کازئین ژلی را در معده ی شما تولید میکند که به طور پیوسته در شبانه روز آمینو اسدی در بدن ترشح میکند.آمینو اسیداهی ترشح شده توسط پروتئین کازئین میسلی میتواند برای بیش از ۷ ساعت دوام بیاورد.
پروتئین ایده آل زمان خواب
در طول شب بدن شما هنوز هم نیاز به آمینو اسیدها دارد.اگر آمینو اسیدها به بدن شما نرسند,خود بدن به سراغ”انبار”میرود و آنها را میدزدد – منظور از انبار عضله های اسکلتی است.ان خوب نیست.ترکیب ۱۰۰% کازئین از هضم عضلات شما در برابر دزدیده شدن این آمینو اسید ها در موقعی که شما خواب هستید محافظت میکند چون این یک منبع ترشح آرام پروتئین است که عضله ای را که برای آن بسیار زحمت کشیده اید را نگهداری میکند.

 

۴
ظاهر بهتری داشته باشید ، قویتر باشید

از شکست عضله ای جلوگیری میکند
ورزشکاران رقابتی و بدنسازانی مثل شما برای به دست آوردن حجم عضلات سخت تمرین و تلاش میکنید.ترکیب کازئین ۱۰۰% یک انتخاب فوق العاده است چون پروتئین آرام هضم باعث ترشح تمام وقت آمینو اسیدها در بدن شما میشود و به صورت یک جا برای بیش از ۷ ساعت از شکست عضله ای جلوگیری میکند.یک مطالعه ی انجام شده توسط دانشگاه بوستون نشان داد که مصرف کنندگان کازئین نسبت به مصرف کنندگان پروتئین آب پنیرعلاوه بر افزایش نیرو در سینه,کتف ها و پاها نتایج چربی سوزی بسیار بهتر و برتری دارند.
بهبود اجزای بدن
مطالعات اخیر نقش حیاتی که آمینو اسید چند زنجیره ای لوسین در بهبود اجزای بدن دارند را نشان داده اند.ترکیب ۱۰۰% کازئین شامل مقدار چشمگیر ۵٫۵ گرم از BCAA های بسیار جذب پذیر که برای بهبود اجزای بدن ایده آل هستند میباشد.
حمایت از سلامتی کولن(بخشی از روده ی بزرگ)
محققان استرالیایی بررسی کرده و دریافتند که پروتئین های لبنیاتی مانند کازئین در مقایسه با دیگر منابع پروتئینی مانند گوشت و سویا وقتی که همراه با یک رژیم سالم سرشار از میوه و سبزیجات باشند دارای برتری هستند.

حفاظت بیشتر از بافت های عضله ای
بنابراین اگر همه ی دیگر مزایای ترکیب۱۰۰% کازئین کافی نبودند,اضافه کردن ۵ گرم گلوتامین اضافه به هر نوبت آنها را به مقدار چشمگیری افزایش میدهد.گلوتامین بازابی بدن را افزایش میدهد و از بافت های عضله ای در برابر کاتابولیسم(شکست عضله ای )محافظت میکند.بیش از این,میتواند از عملکرد سیستم ایمنی بدن پشتیبانی کند و به افزایش سلامت روده کمک کند.آیا میدانستید که گلوتامین فراوان ترین آمینو اسید در بافت عضله ای اسکلتی است؟مطالعات نشان میدهند که گلوتامین میتواند شکست بافت عضله ای را حداقل کرده و متابولیسم پروتئین را افزایش دهد.
بهترین قسمت
بهترین قسمت این است که,عاشق طعم و ترکیب پذیری آسان ترکیب ۱۰۰% کازئین میشوید.این محصول تنها یک پودر پروتئینی عادی دیگر نیست.این یک محصول علمی,تحقیق شده و پیشرفته برای ورزشکاران زیبایی اندام مصمم,مشتاقان تناسب اندام و/یا بدنسازان میباشد.
برای لذت بردن از نتایج سریع و انگیزه ای که به شما میدهد آماد هشوید.هیچ چیز بهتر از نگاه کرده به آینه و دیدن پیشرفت انگیزه بخش نیست.
این محصول تنها از طریق شرکت سن دسترس پذیر است,برند و شرکتی که ورزشکاران مصمم برای به دست آوردن نتایج واقعی و سریع از آن خریداری میکنند.تیم تحقیق و توسعه ی شرکت سن ترکیب ۱۰۰% کازئین را به گونه ای فرمول بندی کرده است که تمام مواد مفید و ضروری را به بدن برساند و واقعا هم چنین میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا