گوناگون

سلنا گومز

در این پست از ارشاکو قرار است درباره سلنا گومز، فعالیت هایش و افتخاراتش در چند سال اخیر با شما باشیم . در ادامه با ما همراه شوید …

 

سِلِنا ماری گومِز، روز ۲۲ جولای سال ۱۹۹۲ به دنیا آمد. او بازیگر، طراح لباس و خواننده امریکایی است. او در شهر گراند پِرِیری، تگزاس به دنیا آمد و بزرگ شد. او اولین بار در سریال ” بارنی و دوستان” محصول سال ۲۰۰۰ بازی کرد. در سال ۲۰۰۷ بعد از بازی در سریال جادوگران شهر جادویی که محصول شبکه دیزنی بود، به شهرت رسید. او در اواخر سال ۲۰۱۲  نقش اِلِکس روسو را بازی کرد. بعد از آن گروه معروف سِلِنا و صحنه را بعد از امضای قرارداد با استودیو ضبط هالیوود، در سال ۲۰۰۸ تشکیل داد. او در این استودیو، البوم بوسه در سال ۲۰۰۹، یک سال بدون باران سال ۲۰۱۰ و وقتی خورشید غروب مب­کند سال ۲۰۱۱  را ضبط کرد.

 

 

سلنا گومز
سلنا گومز

 

سِلِنا وقتی وارد دنیای سینما شد که در فیلم ­های رامونا وبیزوس سال ۲۰۱۰، مونته کارلو سال ۲۰۱۱ و هتل ترانسیلوانیا سال ۲۰۱۲ ، بازی کرد. او بعد از بازی در فیلم ” اسپرینگ بریکرز” در سال ۲۰۱۳ تبدیل به یک چهره مورد قبول  مردم شد. بعد از آن در سال ۲۰۱۳ آلبوم”رقص ستاره” را خواند. او بهترین آلبوم خود  به نام” برای تو” را بعد از امضای قرارداد با استودیوی ضبط هالیوود منتشر کرد. او با شرکت اینتراسکوپ قراردادی امضا کرد تا آلبوم “رِویوال” در سال ۲۰۱۵ را منتشر کند. گومز علاوه بر اینها وارد دنیاهای دیگر هم شد. او با سازمان­های خیریه زیادی همکاری کرد و برای سالهای زیادی با سازمان جهانی یونیسف همکاری کرد. او شرکت خصوصی خودش به اسم جولی مون را درسال ۲۰۰۸ ثبت کرد. در پاییز ۲۰۱۰، خط تولید لباس به نام “dream out load” را راه اندازی کرد. خصوصیت لباسهای او این است که مواد قابل بازیافت وسازگار با محیط زیست ف تولید می­شوند. در سال ۲۰۱۱ او اولین عطر با نام خودش را تولید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا