ورزش و سلامتی

سریعتر وزن کم کنید!

ژل های نرم راکسی یک موفقیت علمی در علم کاهش وزن است.هر ماده در این فرمول دقیق با هدف کمک به شما برای رسیدن به نتایج دلخواه شما قرار گرفته است.این فرمول غیر GMO با استفاده از یک سیستم تحویل دهی ژل نرم مایع ک برای سریعتر کار کردن طراحی شده است در دسته ی کاهش دهندگان وزن اولین در نوع خود است.

افزایش در دسترس پذیری

کارایی و عملکرد مستقیما وابسته به مقدار مواد غذایی که جذب جریان خون شده اند میباشند.سیستم تحویل ژل نرم شرایط بهبود حلالیت این مواد غذایی را فراهم میکند و به این صورت در دسترس پذیری را افزایش داده و جذب را حداکثر میکند.

 

کاهش وزن

 

 

دقت میزان دز برتر

کپسول های سرشار از پودر ممکن است از یک کپسول به کپسول دیگر باعث تناقض و تغییر مقدار مواد غذایی فعال شوند.در یک سیستم تحویل ژل نرم,مواد غذایی ابتدا در یک مایع مخصوص ترکیب میشوند,و در نتیجه در مورد توزیع یکنواخت مواد غذایی فعال,مطمئنا از دزی به دز دیگر غیر یکنواخت خواهد بود.

کیفیت و امنیت

ژل های نرم و بسته بندی محکم,از مواد غذایی در برابر اکسیژن محافظت میکند و با افزایش ثبات مواد غذایی فعال کمک میکند.به این دلیل که هر ژل سرشار از مایع بسیار محکم بسته بندی شده است,هر گونه آسیب یا فشار وارد شده به کپسول ها به راحتی قابل شناسایی است و هر گونه اعمال فشار را مشخص میکند.

 

منبع : body4life.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا