ورزش و سلامتی

همانند یک موجود قدرتمند تمرین کنید

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : فرمول قدرتی پیش از ورزش حرفه ای طراحی شده بری رساندن شما به سطح جدیدی از کارایی.برای قدرتمندتر کردن فرمول,بیست مود مخصوصا برای فعال کردن و ایجاد عضلات جدید,حداکثر سازی تمرکز و شدت و فراهم کننده ی انرژی مورد نیاز شما برای قدرتمند بودن در طول تمریناتتان از ابتدا تا انتها طراحی شده است.با استفاده از ترکیب عالی از گلیسرول,آمینو های مشخص,بتا آلانین,نوتروپیک ها,افزایش دهنده ی های NO2 و بیشتر به بدنتان برای افزایش حجم عضلات,قدرت,شدت و تمرکز کمک میکند.

  • فرمول با عملکرد سریع و جدید
  • افزایش انرژی و تمرکز
  • افزایش مقدار تنش و شدت
  • افزایش قدرت و حجم عضلات
  • بهبود حالات عروقی و پمپ ها

همانند یک موجود قدرتمند تمرین کنید

مقدار دز زیادی از گلیسرول پمپ های عضله ای شدید و بهبود حالت عروقی را اطمینان میدهد.بتا الانین و افزایش دهنده های NO2 کارایی عضله ها را افزایش میدهند بنابراین ورزشکاران – حرفه ای یا غیر حرفه ای – بیشتر تلاش میکنند تا تمرین یا رقابت خود را بهبود بخشند.

 

ورزش حرفه ای
ورزش حرفه ای

بیست مود جدید همچنین دارای تخم یا دانه ی نلومبو نوسیفرا همراه با کافئین طبیعی و همچنین مجموعه ی کاملی از ویتامین B  شامل تیامین(B1),نیاسین(B3),پیریداکسین(B6) و متیل کوبالامین(B12) میباشد.این مواد کلیدی نیروی قدرتمندی برای پر انرژی کردن ورزش های شما بدون استفاده از مکمل های انرژی کمک میکنند.

بیست مود همچنین هم تمرکز و هم هوشیاری را تقویت کرده,ذهن شما را هوشیار نگه داشته و شما را در حین ورزش متمرکز نگه میدارد.مزایای حالات روحی,کاهش استرس,و بهبود حافظه ی بیست مود به خاطر داشتن موادی مانند نوتروپیک ها از جمله کولین,تیروسین,باکوپا و گینکگو میباشد.

بیست مود را به انرژی برای کمک به کارایی ذهن و بدنتان تبدیل کنید و در بهترین حالت و قدرتش شما میتوانید کلیه ی تمریناتتان را عالی پشت سر بگذراید.مقادیر پایدار و متعادل انرژی بنیه ی شما را بدون عصبانیت و اضطراب افزایش میدهد.

بیست مود جدیدترین محصول پیش از ورزش برای افزایش کارایی میباشد و انرژی متعادل خالص و گمگ های عضله ای قدرتمند به همراه دارد.

استفاده از بیست مود بسیار آسان است

این محصول با طعم شراب و لیمو در دسترس است.مردم میتوانند از راحتی حل شدن سریع و پودر سریع عمل کننده ی طراحی شده برای نتایج سریع لذت ببرند.

  • به عنوان یک مکمل رژیمی,از یک اسکوپ سطح ۱ ۳۰دقیقه قبل از تمرین یا هر فعالیت فیزیکی مصرف کنید تا انرژی و کارایی شما افزایش یابد.
  • برای داشتن تمرین شدیدتر از اسکوپ های طح ۲ استفاده کنید,برای شدیدترین تمرینات خود از اسکوپ های سطح ۳ استفاده کنید.برای هر اسکوپ,آن را با ۶ تا ۸ اوز آب ترکیب کنید.بیش از ۳ اسکوپ در روز مصرف نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا