گوناگون

ستارگانی که در جوانی درگذشتند!!!

به قلم ارشاکو : برای همه از دست دادن هر هنرمندیف ناراحت کننده و غم­انگیز است اما در این میان هنرمندانی که می­میرند برخی از انها بسیار جوان بوده و در سن کم از دنیا رفته اند. در این پست از ارشاکو میخواهیم در مورد هنرمندان مشهوری صحبت کنبم که در جوانی از دنیا رفته اند. البته در لیست زیر ممکن است تعدادی از اسم­ها فراموش شده باشند. با ما همراه باشید ….

 

جیمز دین( ۱۹۳۱_۱۹۵۵)

 

جیمز دین( 1931_1955)
جیمز دین( ۱۹۳۱_۱۹۵۵)

 

جیمز دین ستاره بسیاری از بهترین فیلم­های دهه ۵۰ مثل” شرق بهشت”، ” شورش بی دلیل”و”غول اسا” بوده است. او در لیست ۱۰۰ هنرپیشه برتر در ۱۰۰ سال که از طرف اِ اف آی  مشخص می­شود در رده ۱۸ قرار گرفته است و یک چهره برجسته در صنعت سینما بوده است. او در تصادف ماشین در سن ۲۴ سالگی درگذشت.

 

بروس لی(۱۹۴۰_۱۹۷۳)

 

بروس لی(1940_1973)
بروس لی(۱۹۴۰_۱۹۷۳)

 

بی­شک بروس لی یکی از بزرگترین ستارگان هنرهای رزمی­بوده وهست. معروفترین فیلمهایی که در آن­ها بازی کرده است عبارتند از”مشت خشمگین”، “ورود ازدها” و راه اژدها” است. بروس لی در سن ۳۲ سالگی به دلیل تورم مغزی درگذشت.  مرگ پسر او، براندون لی، هم یک ترازدی بود. او وقتی در فیلم کلاغ بازی می­کرد، در اثر شلیک گلوله کشته شد. براندون مانند پدرش یک چهره سر شناس و نام اور در صنعت فیلم بود که در سن ۲۸ سالگی درگذشت.

 

ماریلین مونوره(۱۹۲۶- ۱۹۶۲)

 

ماریلین مونوره(1926- 1962)
ماریلین مونوره(۱۹۲۶- ۱۹۶۲)

 

یکی از سمبل­های جذاب هالیوود ماریلین مونور بود. او در فیلم­هایی مثل “مثل یک جنتلمن زنان بلوند را ترجیح­میدهم”، “خارش هفت ساله”، “کسی به جذابی او”بازی کرده سات. او فقط ۳۶ سال داشت وقتی که جنازه اش پیدا شد! بعد از کالبد شکافی معلوم شد که علت مرگش مصرف بیش از حد باربیتوریت بوده است.

 

هیت لدجر(۱۹۷۹_۲۰۰۸)

 

هیت لدجر(1979_2008)
هیت لدجر(۱۹۷۹_۲۰۰۸)

 

این ستاره بازی­های موفقی در فیلم­های “میهن پرستی”، “کوهستان بروکباک”داشته و همچنین در نقش دلقک در “شوالیه تاریکی” بسیار عالی ظاهر شده بود. اما وقتی در سن ۲۸ سالگی به دلیل مسمومیت دارویی درگذشت، شوک بزرگی به مردم وارد شد.

 

فیلیپ سِیمور هاف­من(۱۹۶۷-۲۰۱۴)

 

فیلیپ سِیمور هاف­من(1967-2014)
فیلیپ سِیمور هاف­من(۱۹۶۷-۲۰۱۴)

 

برجسته ترین نقش فیلیپ نقش نویسنده ای نام “تورمن کاپوت” در فیلم کاپوته بود. او جوایز زیادی دریافت کرد که یکی از آنها جایزه آکادمی پرستیژ به عنوان بهترین بازیگر بود. او در فیلم­هایی مثل ” جنگ چارلی ویلسون”، “شک”، “عالیجناب” و “بازی گرسنگان”بازی کرده است. او در ماه فوریه سال ۲۰۱۴ در سن ۴۶ سالگی درگذشت. علت مرگ او مصرف بیش اندازه داروهایی مثل هرویین، کوکایین، بنزودیازپین و آمفتامین شناخته شده است.

 

بریتانی مورفی(۱۹۷۷-۲۰۰۹)

 

بریتانی مورفی(1977-2009)
بریتانی مورفی(۱۹۷۷-۲۰۰۹)

 

بازی های بریتانی در”کلولس”،”۸ مایل”،”شهر گناه” و به عنوان صدا پیشه لوآن پلاتر در فیلم “سلطان تپه” از بهترین­ کارهای او است. او در ماه دسامبر ۲۰۰۹ در سن ۳۲ سالگی به دلیل ذات الریه درگذشت.

 

گری کُلمن(۱۹۶۸-۲۰۱۰)

 

گری کُلمن(1968-2010)
گری کُلمن(۱۹۶۸-۲۰۱۰)

 

هنرپیشه به عنوان”ارنولد جکسون” در یک فیلم تلویزیونیکه نقش پسر جوان و باهوف قلب همه تماشاگران را تسخیر کرد. وقتی گری جوتان بود با مشکلات زیادی روبرو شد و باعث شد که بخش زیادی از دوران جوانی­اش را در استرس و ناراحتی بگذراند. او در سال ۲۰۱۰ در سن ۴۲ سالگی در اثر سقوط  از پله درگذشت.

 

جین هارلو(۱۹۱۱_۱۹۳۷)

 

جین هارلو(1911_1937)
جین هارلو(۱۹۱۱_۱۹۳۷)

 

این زن هنرپیشه به عنوان” زن بلوند” و”بمب ورزش”شناخته شده است. او در سال­­های ۱۹۳۰ به عنوان سمبل جذابیت و بهترین هنرپیشهشناخته می­شد. او در فیلم­هایی مثل “فرشتگان جهنم”، “غبار قرمز”و “سوزی” بازی کرده است. او به دلیل تورم مغزی در سن ۲۶ سالگی در گذشت.

 

پاول والکر(۱۹۷۳_۲۰۱۳)

 

پاول والکر(1973_2013)
پاول والکر(۱۹۷۳_۲۰۱۳)

 

پاول واکر به دلیل بازی در نقش” برایان اُکونر” در فیلم ” سریع و خشمگین” در ذهن مردم مانده است. او وقتی فقط ۴۰ سال داشت در سانحه رانندگی در گذشت. هواداران والکر این است که توانستند یکبار دیگر او را در فیلم”سریع و خشمگین” که قرار است در ماه آپریل ۲۰۱۵ نمایش داده شد، ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا