مد و مدگرایی

رنگ های مناسب افراد شیک پوش در تابستان

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : بهتر است بدانیم که چه رنگ هایی مناسب برای لباس های تابستانی می باشد تا ما هم جزو افراد شیک پوشی تابستانی محسوب گردی . رنگ های روشن و به ویژه سفید ، جزو پرطرفدارتین رنگ هیا تابستانی می باشد .

 

در تابستان شیک پوش باشید 

اگر چه روزهای گرم تابستان، زمانی برای تفریح و سپری کردن اوقاتی خوش در فضای بیرون از خانه است. اما گرمای این روزها گاهی اوقات کلافه کننده می شود و هرکس به دنبال راه حلی برای خنک شدن است.

 

لباس های تابستانی
لباس های تابستانی

 

رنگ های روشن 

استفاده از رنگ های روشن در روزهای گرم تابستان بسیار ضروری می باشد .  اگر به جای رنگ سیاه، رنگ روشن به ویژه سفید به تن کنید، نور و حرارت خورشید منعکس شده و شما خنک تر باقی می مانید. دقیقا به همین دلیل است که بیشتر لباس های ورزشی تابستانی از رنگ های روشن استفاده می کنند و معمولا مردمان کشورهای با آب و هوای بسیار گرم ، لباس های روشن می پوشند.

 

تنفس پوست
بدن انسان نیز قادر به تولید گرماست و بخشی از انرژی پتانسیل موجود در بدن به شکل انرژی گرمایشی در محیط پراکنده می شود. بنابراین با استفاده از لباس های روشن، می توان فضای تنفسی پوست را حفظ کرد و علاوه بر ایجاد حس خنکی، موجب طراوت پوست شد.

 

رنگ آبی برای تابستان
رنگ آبی یکی از رنگ های آرامش بخش می باشد و در عین حال حس معنوی و امنیت به فرد می دهد. دیدن رنگ آبی موجب ترشح مواد شیمیایی آرام کننده در بدن می شود و همچنین احساس خنکی بسیاری به فرد می دهد. بنابراین یکی از رنگ های مناسب فصل گرماست.

 

لباس های تابستانی
لباس های تابستانی

 

رنگ قرمز برای تابستان
نام یکی دیگر از رنگ هایی که در تابستان کاربرد دیگری دارد ، رنگ قرمز می باشد . این رنگ یادآور گل هاست و حس خوبی به فرد می دهد. اما از آنجایی که می تواند ضربان قلب فرد را بالا ببرد، بهترین رنگ برای محیط های تفریحی تابستانی محسوب می شود.

 
رنگ سفید برای تابستان
رنگ سفید رنگ پاکیزگی و تمیزی است و از آنجایی که بیشتر نور و حرارت خورشید را منعکس می کند، بسیار خنک کننده است. علاوه بر آن سفید یادآور یخ است و باعث می شود که ما و اطرافیان مان احساس خنکی کنیم. این رنگ خنک کننده، حس و حال و روحیه مان را هم بهبود می بخشد.

 

رنگ سبز برای تابستان
رنگ سبز ، نماد طبیعت می باشد . با خود راحتی ذهن و اعتماد به نفس می آورد. سبز نوید آغازی نو، ثروت و سلامت را می دهد. چشم ها با دیدن این رنگ، احساس آرامش می کنند. سبز  برای فصل تابستان بسیار مناسب است. این رنگ به راحتی با رنگ های دیگر هماهنگ می شود و در خنک ماندن بدن بسیار موثر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا