ورزش و سلامتی

راه های صحیح مبارزه با سلولیت

  1. سلولیت و پوست پرتقالی ممکن است هر کسی رو گرفتار خودش کند. درصد ابتلای خانم ها به سلولیت خیلی بیشتر از آقایان است. هدف ما کاهش مصرف چربی ها و سرعت بخشیدن به متابولیسم بدن است.
  2. خیلی وقت ها زیاد بودن سلولیتهای شما به معنای اضافه وزن داشتن شما نیست. سلولیت ها انواع مختلفی دارند و در قسمت های مختلف بدن به طور مساوی تجمع چیدا نمی کنند. ممکن است در جایی بیشتر و در جایی کمتر باشند و این ربطی به اضافه وزن شما ندارد.
  3. سلولیت در قسمت هایی از بدن که خون جریان کمتری دارد تشکیل می شود. باسن، ران ها و بازوها قسمت هایی هستند که پوست پرتقالی بیشتر در آنها دیده می شود.
  4. کرم های از بین برنده ی سلولیت تاثیر خوبی در از بین بردن این عارضه دارند اما کافی نیستند. تاثیر این کرم ها با ورزش روزمره بیشتر می شود. سعی کنید روزانه ۴۵ دقیقه پیاده روی کنید.
  5. از آنتی اکسیدان ها کمک بگیرید. (جینکو بایلوبا) از آنتی اکسیدان هایی است که سوخت وسوز سلول های چربی را افزایش می دهد. گردش خون را در زیر پوست زیاد می کند و به کاهش سلولیت ها کمک می کند.
  6. هنگام حمام کردن به طور مرتب پوست خود را ماساژ بدهید. با ماساژ های مداوم و حرکت های از پایین به بالا و به سمت قلب، می توانید جریان خون خود را افزایش داده و از تشکیل سلولیت های جدید جلوگیری کنید.
  7. از سرکه ی سیب، قهوه و یا مخلوط سرکه سیب و آب استفاده کنید و به صورت دورانی پوست خود را ماساژ دهید. این عمل می تواند پوست شما را سفت تر کند و سلولیت ها را کاهش دهد.
  8. مصرف شکر را محدود کنید. مصرف خوراکی های شیرین و غذاهای حاوی افزودنی ها را کم کنید.
  9. مواد غذایی طبیعی مصرف کنید. روغن های طبیعی، غلات و میوه ها و سبزیجات تازه می تواند جلوی پرتقالی شدن پوست را بگیرد.
  10. آب فراموش نشود. روزانه ۲ لیتر آب مساوی ۸ لیوان آب نیاز ضروری بدن است.
  11. مصرف چای سبز با افزایش متابولیسم بدن سوخت و سوز چربی ها را افزایش می دهد و به پیشگیری از سلولیت کمک می کند.
  12. نظر شما در مورد یک معجون جادویی ولی ساده چیست؟ صبح ها قبل از هر چیز یک لیوان آب مخلوط با آب لیموی تازه و یا سرکه ی سیب که با یک قاشق چایخوزی عسل شیرین شده است بهترین افزاینده ی سوخت و ساز بدن است و سلولیت های شما را از پا در خواهد آورد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا