معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

دو عطر با دو رایحه متفاوت که به جذابیت بیشتر شما می افزایند

بهترین عطر های جذاب زنانه و مردانه

عطر زنانه رز با رایحه شیرین

 

۱ (۱)

 

عطر یک راه فوق‌العاده ساده برای تغییر نگرش و انرژی انسان می باشد. فقط یک بار اسپری کردن آن به انسان اعتماد بنفس می‌دهد و جذابیت شخص را افزایش می‌دهد و به شدت خاطره ساز است. اگر عطری معروف به خودتان بزنید و جایی بروید ، بوی آن در ذهن همه می‌ماند و هروقت کسی این بو به مشامش رسید، یاد شما می‌افتد.عطر زنانه ترزور میدنایت رز (Trésor Midnight Rose) از برند معروف لنکوم یک عطر زنانه بسیارخوشبوست؛ عطری با رایحه شیرین و دارای بوهای توت سیاه، رز، یاس، مشک ، وانیل و شیشه‌ای به رنگ بنفش تیره.

 

عطر با رایحه عود برای آقایان

 

۱

 

 

این عطر پیشنهادی ویژه از طرف ارشاکو برای آن دسته از آقایانی که تا کنون عطر عود را به مجموعه عطرهای خود اضافه نکرده‌اندمی باشد.ادکلن مردانه واندر عود می‌تواند یک انقلاب در مجموعه عطرهای شما به حساب آید.عصاره استفاده شده در عطر  Comme des Garçons از درختان جنوب شرق آسیا استخراج شده است. همچنین می‌توان بوی چوب سدر موجود در منطقه تگزاس و چوب صندل استرالیایی را در آن واحد از همین عطر استشمام کرد. در این عطر ترکیبی از گیاهان خاکی هائیتی و نعنا هندی نیز استفاده شده است. این ترکیب باعث افزایش ماندگاری عطر می‌شود. طرفداران بوی چوب بی‌تردید، طرفدار این عطر خواهند بود.

 

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با فروشگاه اینترنتی ارشاکو مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

Recent search terms:

  • وانیل و یاس دو رایحه جذاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا