معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

در مکان ها و موقعیت های مختلف، استفاده از چه عطری مناسب است؟

در مکان ها و موقعیت های مختلف، استفاده از چه عطری مناسب است؟

 

 

عطر مناسب
عطر مناسب

 

 

در این مطلب از ارشاکو خواهید دانست که در مکان ها و شرایط مختلف، استفاده کردن از کدام عطرها بهتر است. با ارشاکو همراه باشید. . .

استفاده از عطر و ادکلن و خوشبو کردن بدن قبل حضور در مکان های مختلف کار بسیار خوب و مفیدی است، اما هر کار پسندیده ای نیز قوانین و شرایطی دارد که پیروی نکردن از آن، به جای نتیجه مثبت، حتی نتیجه ای منفی را به وجود خواهد آورد. اگر می خواهید برای حضور در مکان ها و شرایط مختلف از عطر استفاده کنید، باید از هماهنگی نوع عطر با شرایط مختلف، به طور کامل آگاه باشید. برای آگاهی از این مسأله، با سایت ارشاکو همراه شوید.

شما می توانید برای خرید عطر مورد نظر خود روی لینک زیر کلیک کنید :

برای محافل رسمی بهتر است از عطرهای تلخ، گرم، شیرین و تند استفاده کنید. به عطرهایی که معمولاً بوی شکلات و میوه های تابستانی را می دهند، عطرهای شیرین و گرم می گویند و عطرهایی هم که از اسانس ریشۀ درختان و ادویه های تند شرقی درست شده اند را عطرهای تلخ گویند .

غالبا عطرهایی که در مجالس دوستانه استفاده می شوند، عطرهای سرد و ترش هستند. به خاطر حس طراوت و آرامشی است که این عطرها منتقل می کنند. عطرهای سرد یک حس خنکی، شادابی و جوانی را به آدم القا می کنند. با استشمام عطرهای ترش هم یاد مرکبات می افتید.

 

در فصل زمستان از عطرهای سنگینی مثل عطرهای تلخ و تند استفاده کنید. در این فصل، ماندگاری عطرها به دلیل پایین بودن دما بیش تر است .

 

در دنیای مُد، عطر و ادکلن هم مثل رخت و لباس و کفش و کلاه و…. سال به سال، نو می شود، اما هر عطری برای هر سن و هر موقعیتی مناسب نیست . همیشه بهتر است که در مکا‌ن های رسمی از رایحه ‌های تلخ، گرم، شیرین و تند استفاده کنید .

 

در ساخت عطرهای تلخ معمولاً از اسانس هایی مانند ریشه درختان و ادویه ‌های تند شرقی استفاده می کنند. عطرهای شیرین و گرم هم عطرهایی هستند که از بو و طعم شکلات و میوه ‌های تابستانی برخوردارند . همیشه بهتر است که در محافل دوستانه و صمیمی، از عطرهای سرد و ترش استفاده کنید .

 

استفاده از عطر
عطر خوب

 

 

عطر سرد به عطری می گویند که حس خنکی و تازگی را القاء ‌کند. استشمام این عطرها معمولاً باعث میشود که طعمِ میوه هایی مانند خیار و هندوانه را بخاطر بیاوریم .

 

عطر ترش به عطری می گویند که طعم مرکبات را بخاطر بیاورد. عطرهای ترش نیز القاکنندۀ حس طراوت و شادمانی اند .

 

عطرهای سرد و ترش باعث آرامش روحی و رفع خستگی نیز می شوند. لابد دیده اید که در باشگاه های ورزشی، هوای داخل باشگاه را معمولاً با رایحه ‌های سرد و ترش مطبوع می کنند.

 

عطرهایی با رایحه گل های وحشی می‌توانند حس صمیمیت بیش تری به محیط القاء کنند . از زمانهای گذشته، این باور هم چنان پابرجاست که عطر و ادکلن را باید به پوست جلوی گردن و یا به مچ دست زد. واقعیت این است که زدن عطر بر روی محل نبض ها مانند: مچ دست، مچ پا، پشت زانوها و نبض گردن (باعث متصاعدشدن رایحه ی عطر شده و کلاً خوشایند است، اما پزشکان توصیه می کنند به گردن تان عطر نزنید، چرا که این کار، احتمال بیماری های پوستی را در این ناحیه افزایش می دهد.)

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ارشاکو مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا