گوناگون

حضور چکامه چمن ماه در سریال ترکیه ای آبی عشق

به قلم ارشاکو : به تازگی چکامه چمن ماه در سریال ترکیه ای به نام آبی عشق بازی کرده است . نکته قابل توجه این خبر حضور بدون حجاب چکامه چمن ماه در این سریال می باشد .

مدتی پیش چکامه چمن ماه عکس های بی حجاب خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که بازتاب شدید را در پی داشت . قرار گرفتن عکس های چمن ماه در صفحه اینستاگرامش هم زمان با قرار گیری عکس های صدف طاهریان در صفحه اینستاگرامش بود که همین امر موجب شد تا عکس های وی بازتابی شدیدی به همراه داشته باشد .

اما وی بعد از گذشت مدتی عکس های بی حجاب خود را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد که حرف و حدیث های فراوانی ره به وجود آورد ، هم چون این که خانم چمن ماه قصد بازگشت به وطن را دارد و به این دلیل است که عکس های بی حجاب خود را حذف کرده است .

اما حالا بعد از گذشت چندین هفته از این اتفاق صدای خبر دیگری به گوش می رسد که حاکی از حضور چکامه چمن ماه در یک سریال ترکیه ای به نام آب عشق می باشد که چمن ماه بدون حجاب در ان به ایفای نقش پرداخته است . این سریال قرار است در شبکه های ترکیه ای پخش شود .

 

چکامه چمن ماه
چکامه چمن ماه

 

همچنین چمن ماه تمام عکس های موجود در اینستاگرام اش را حذف کرده و وقتی به صفحه شخصی او مراجعه می کنید با یک مصرع شعر روبرو می شوید که نوشته شده است:

“آنچه رفت از عشقِ او برما, مپرس ”

به نظر می رسد او بخاطر توهین های احتمالی چنین کاری را انجام داده و تمام مطالب منتشر شده اش را حذف کرده است.

با شرایط پیش آمده باید بازگشت چکامه چمن ماه به کشور را منتقی دانست و شاهد حضور او در سریال و فیلم های آنطرف آبی باشیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا