معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

حامد بهداد ، ویشکا آسایش و نیوشا ضیغمی چه عطرهایی می زنند؟

این روزها بسیاری از مردم علاقمند هستند سبک پوشش و حتی عطر خود را به سبک بازیگران محبوب خود تغییر دهند.حامد بهداد، ویشکا آسایش و نیوشا ضیغمی جزو بازیگرانی هستند که این روزها در اوج بوده و از طرف طرفداران زیادی حمایت می شوند و همین امر باعث می گردد که سبک پوشش ،مدل کفش و حتی نوع عطر ین بازیگران برای بسیاری از مردم جذاب باشد.در این پست از ارشاکو قصد داریم به معرفی عطر های مورد علاقه این سه بازیگر بپردازیم.

 

ویشکا آسایش

 

گوچی
گوچی

 

ویشکا آسایش که بعد از بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع به شهرت رسید از طرفداران برند محبوب گوچی می باشد . از بین عطرهای گوچی ویشکا آسایش می گوید که بوی دو عطر صورتی و سیاه این برند را بیشتر از همه دیگر می پیندد و این دو عطر بیشتر با سلیقه او سازگارتر هستند. می توانید از طریق کلیک بر روی دکمه زیر به صفحه این عطرها وارد شوید.

 

 

حامد بهداد

 

عطر حامد بهداد
عطر حامد بهداد

حامد بهداد یکی از بازیگران محبوب این روزهای سینمای ایران خود را فردی پرجنب و جوش معرفی می کند که شاید هم به همین دلیل باشد که می گوید من طرفدار همه نوع عطری هستم و از هزار نوع عطر خوشم می آید. با توجه به تیپ جامد بهداد به او می آید که بیشتر طرفدار عطرهای اسپورت باشد اما یکی از عطرهای مورد علاقه او LAGERFELD می باشد.از طریق کلیک بر روی دکمه زیر میتوانید به صفحه عطر مورد علاقه او وارد شوید.

 

 

 

نیوشا ضیغمی

عطر ورساچه
عطر ورساچه

 

نیوشا ضیغمی جزو افرادی است که پوشش رسمی را به دیگر پوشش ها با توجه به سبک لباس های مشاهده شده از ا در مراسم های مختلف ترجیح می دهد. نیوشا ضیغمی می گوید Versace CRYSTAL NOIR از عطرهای مورد علاقه او می باشد .با کلیک بر روی دکمه زیر می توانید به صفحه عطر مورد علاقه این بازیگر داحل شوید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا