مد و مدگرایی

جواهرات جدید و دست ساز از جنس گپور

یکی از لوازم مورد علاقه بسیاری از خانم ها جواهرات است که در انواع مختلف دیده می شود. اصولا بانوان توجه زیادی به زیبایی و زیبا بودن دارند.خانم ها از هرچه هم که بگذرند، محال است از پارچه گیپور دل بکنند! پارچه‌های گیپور رنگی و در رأس آنها مشکی، از دیرباز طرفداران بسیاری داشته است. در لباس عروسی، تور عروس، آستین یا حتی یک وجب مانده به انتهای مانتوهای امروزی از گیپور به فراوان استفاده شده است. اما آیا تاکنون به جواهرات گیپوری فکر کرده‌اید؟! اگر از آن دسته افراد هستید که علاقمند به تماشای برنامه‌های فشن و مد هستید، احتمالا دیده‌اید که مانکن‌های لباس به همراه هر لباس، نوعی گردنبند توری و گیپور به گردن دارند. ما امروز طرز ساخت اینچنین گردنبندهایی را به شما آموزش می‌دهیم. اما لازم نیست حتما به سراغ پارچه‌های گیپوری گران بروید، با یک چارک گیپور هم می‌توان گردنبندی بی نظیر ساخت. فقط چند دقیقه زمان کافیست تا شما هم همچون مانکن‌های فشن بدرخشید!

برای ساخت گردنبندی از گیپور چی لازم داریم؟

Untitled

پارچه گیپور مشکی (طرح ترمه‌ای بهتر از سایر طرح‌هاست)
نخ و سوزن
روبان مشکی
گل سینه نقره‌ای و یا طلایی
طرز ساخت گردنبند گیپور

 

ابتدا دور گردن خود را اندازه بگیرید. توجه داشته باشید که گیپور فقط باید قسمت مرکزی گردن شما را بپوشاند. البته فراموش نشود که این گردنبند نباید آویز باشد بلکه نوعی دورگردنی است.

 

روبان را از وسط با قیچی بریده و هر کدام از آنها را به دو انتهای گیپور بند زده و با نخ بدوزید.

  

 

 

در مرحله بعد یک سنجاق سینه نسبتا ظریف نقره‌ای یا طلایی را از وسط گیپور رد کرده و محکم کنید.

 

گردنبند شما آماده است. البته می‌توانید این گردنبند را بدون گل سینه نیز استفاده کنید. شاید باورتان نشود اما همین طرح ساده آن برای سالیان متوالی بر گردن مانکن‌های لباس برند «الکساندر مک کوئین» به چشم می‌خورد و در آن سال‌ها بسیار معروف  شده بودند.

 

   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا