گوناگون

جنیفر لوپزدر ماسک هالوین شانه به شانه کسپر اسمارت

جنیفر و کسپر در ۱۶ جشن هالوین هِیدی کلامز در ۳۱ اکتبر در اِن وای سی شرکت کردند. جنیفر با شمایل اسکلت در این جشن حاضر شد. آرایشگر جنیفر در این جشن نیکولاس هانت بود. در این جشن دوست پسر جنیفر هم در شمایل اسکلت ترسناک پاهر شد.

آرایشگر جنیفر در مصاحبه­ااش با یو اس ویکلی گفت:

همیشه در جشن هالوین ارایش صورت بسیار مهم است. من از لوازم ارایشی “مهرون پارادایس” برای رنگ سفید و سیاه استفاده کردم و. برای ثابت کردن آن از اسپری بریِر. او خمچنین گفت، رنگدانه­های این مواد آرایشی باور نکردنی هستند و پوششی که  بر روی صورت ایجاد می­کنند فوق العاده است. با این وجود به سبکی نسیم هستند. برای جنیفر و کاسپر ، این برند بهترین انتخاب بود!

 

gh

می­خواستم از کاسپر یک اسکلت قدیمی با قسمت­های سیاه و کبود به وجود بیاورم. اما در مورد جنیفر می­خواستم او کمی ملایم­تر و جذاب­تر به نظر برسه. تصمیم گرفتم که یک چیز جدیدی خلق کنم، یک اسکلت لطیف با خطوط ملایم…اما با این حال نمی­خواستم حال و هوای اسکلت واقعی را از او بگیرم!! برای اینکه هماهنگی بین رنگ موها و صورتش ایجاد کنم از رنگ­های ملایم برای صورتش استفاده کردم…

ارایشگر جنیفر در ادامه گفت: این ارایش تیره و تاریک مخصوص هالوین است اما همچنان در ان زیبایی و جذابیت موج می­زند! او در پایان گفت: کار با جنیفر واقعا رویایی بود. جنیفر شخصیتی مهربان دارد و لبخند او زیباترین لبخند دنیاست. صورت استخوانی خارقالعاده­ای دارد و ارایش به خوبی روی صورتش میشینه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا