معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

جدیدترین عطرهای زنانه و مردانه

بهترین عطر و ادکلن های زنانه و مردانه

بهترین عطر های تابستانی

عطر مردانه هرمس ترری دی ارمس ادو ترس فرش Hermes Terre d’Hermes Eau Tres Fraiche Hermes for men

عطر و ادکلن مردانه تلخ و سنگینی که مطلوب همه نیست. شرکت هرمس برای تابستان امسال نسخه جدیدی از این عطر را تولید کرده که تلخی آن نسبت به نمونه قبلی کمتر است و برای استفاده از تابستان انتخاب بهتری است. در تولید این عطر از عصاره مرکبات با چوب و سدر استفاده شده است. آقایانی که رایحه «تقه» را برای ادکلن خود انتخاب می‌کنند، اغلب مردان جدی  ومتمرکز روی حرفه خود هستند.

 

mo14371

عطر اسپرت سی کی وان سامر CK One Summer  Calvin Klein

CK One ، عطری محبوب از شرکت عطر و ادکلن کالوین کلین که همچنان در روزهای تابستان محبوبیت و فروش بالایی دارد. امسال کلوین کلاین نسخه جدیدی از این عطر را عرضه کرده که خانم‌ها و آقایان می‌توانند به صورت مشترک از آن استفاده کنند و مرزبندی زنانه و مردانه ندارد. در تولید این عطر بیش از هر چیز از عصاره لیمو استفاده شده و به همین دلیل بویی کاملا خنک و نشاط‌ آور دارد. کسانی که روحیه شاد و سرزنده‌ای دارند، بی‌شک با امتحان این عطر جدید، شیفته آن می‌شوند. شادابی، سرخوشی و نشاط، اولین حس هر کسی از استشمام این عطر خواهد بود؛ نشاطی که مرز زنانه و مردانه ندارد.

 

mo14370

عطر زنانه اسکادا برن این پارادایس Escada Born in Paradise

در تولید این عطر از ترکیب عصاره گل و میوه‌های استوایی استفاده شده و به همین دلیل رایحه ترکیب بوی گل و میوه است که انتخاب خوبی برای شب‌های تابستانی محسوب می‌شوند. خانم‌هایی که به چنین رایحه‌ای علاقه دارند، افرادی مهربان، آرام و صبور هستند که می‌توانید به رفاقت و همراهی آنها اعتماد کنید. اسکادا این عطر را در سه اندازه، ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلی‌لیتر همراه با لوسیون بدن تولید کرده است.

 

mo14369

 

عطر مردانه دی کی ان وای سامر DKNY Summer Donna Karan for women

مجموعه‌ای با شیشه صورتی برای خانم‌ها و شیشه آبی برای آقایان؛ درحالی‌که روی هر دو شیشه تصویر آسمان‌خراش‌های نیویورک دیده می‌شود. در تولید نسخه زنانه این عطر از رایحه شکوفه‌های بهاری و گل‌ها استفاده شده و به همین دلیل در دسته عطرهای شیرین و سنگین با رایحه گل محسوب می‌شود، این عطر مورد پسند خانم‌هایی واقع می‌شود که احساساتی هستند و روحیه‌ای بسیار لطیف و حساس دارند. در تولید نمونه مردانه این عطر از بوی گل‌ها استفاده شده اما با وجود  عصاره لیمو، چوب و چرم، از یک رایحه لطیف به بویی تلخ و شیرین تبدیل شده که آقایان خوش‌مشرب و با روابط عمومی بالا از این رایحه استقبال می‌کنند.

 

mo14368

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ارشاکو مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا