دنیای دیجیتال

تبلیغات کلیکی چیست ؟

تبلیغات انواع گوناگونی دارد که تبلیغات کلیکی یکی از این نوع هاست که حتما فعالان عرصه اینترنت نام ان را بارها و بارها شنیده اند . امروز قصد داریم دباره تبلیغات کلیکی با شما صحبت کنیم . در ادامه مطلب همراه ما بمانید ….

تبلیغات کلیکی چیست ؟

به تبلیغات کلیکی PPC نیز گفته می شود که مخفف عبارت Pay Per Click می باشد که ترجمه آن می شود: پرداخت به ازای هر کلیک. به تبلیغات کلیکی CPC یا Cost Per Click به معنی پرداخت هزینه به ازای هر کلیک نیز می گویند.

 

چگونه برای وب سایتمان تبلیغات کلیکی بگیریم ؟

برای گرفتن تبلیغات کلیکی شما می توانید از وب سایت های واسط با وب سایت های پر بازدید ، به خرید تبلیغات کلیکی بپردازید ، از وب سایت هایی که به ارائه خدمات تبلیغات کلیکی می پردازند می توان به شبکه تبلیغات ، وب سایت صبا ویژن ، کلیک یاب ، تبلیغ ایرانی اشاره کرد .

نوشته های مشابه

سردمدار تبلیغات کلیدی در جهان موتور جستجوی گوگل است ، استفاده از تبلیغات کلیکی موتور جستجوی گوگل می تواند راهگشای بسیار مفیدی برای افزایش بازدید و کاربر در سایت شما گردد .

هزینه تبلیغات کلیکی چقدر است ؟

امروزه شما می توانید برای تبلیغات کلیکی خود ، تعیین گکنید که در چه وب سایت هایی منتشر گردند و به عبارتی برای وب سایت خود هدف تعیین کنید . بطور مثال شما می توانید تعیین نمایید که تبلیغات کلیکی ما در چه نوع وب سایت هایی منتشر شود ، یا در چه سایت هایی منتشر نشود . بایستی به این نکته نیز توجه داشته باشید که هزینه تبلیغات هدفمند با غیر هدفمند نیز یکسان نخواهد بود . اگر شما بخواهید کمپین تبلیغاتی شما هدفمند گردد باید برای هر کلیک ۱۲۰ تومان تا ۲۵۰ تومان است ، شما براساس فیلتر موضوعی و … می توانید هزینه های مختلفی را برای تبلیغات کلیدی پرداخت کنید .

Google-Adwords-1

بهترین سیستم تبلیغات کلیکی کدام است ؟

برای این که تشخیص دهید کدام سایت بهترین سایت برای تبلیغات کلیکی شما هستند ، بهتر است به تعداد مخاطبان آن سایت توجه داشته باشید . ابتدا سایت هایی که بنر های شما در آن قرار میگیرند را مورد بررسی قرار دهید ، اگر وب سایت های نمایش دهنده از اعتبار بالایی برخوردارند مطمئنا استفاده از آن برای شما مفید تر خواهد بود

 

این زمانی است که شما می خواهید فقط بازدید به وب سایتتان روانه شود ، اگر میخواهید از بعد تجاری به قضیه نگاه کنید بهترین ابزار برای گرفتن نتیجه از تبلیغات کلیکی استفاده از تبلیغ گوگل است ، با استفاده از تبلیغ گوگل شما  می توانید بازدید کاملا مرتبط را به سمت سایتتان روانه کنید و اگر سایتتان تجاری است از آن کسب در آمد نمایید. شما می توانید اطلاعات بیشتری از تبلیغات گوگل را در google adword ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا