دنیای دیجیتال

تبلت سرفیس ۳ مایکروسافت معرفی شد

مشخات تبلت سرفیس ۳ مایکروسافت

تبلت سرفیس ۳ مایکروسافت

باز هم مایکروسافت و باز هم سرفیس مایکروسافت این بار سرفیس ۳ با قیمتی حدود ۵۰۰ دلار.

به دنبال موفقیت سرفیس پرو۳ امروز مایکروسافت از سرفیس ۳ رونمایی کرد.

تبلت سرفیس پرو ۳ از دید مجله تایم به عنوان یکی از ۲۵ نوآوری سال ۲۰۱۴ معرفی شد؛ پس معرفی مدلی جدید و گسترش فروش تبلت‌های سرفیس از سوی مایکروسافت چندان عجیب نیست. سرفیس ۳ دارای صفحه نمایشی ۱۰٫۸ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰x1080 پیکسل و نسبت صفحه نمایش ۳:۲ است که در سرفیس پرو ۳ نیز به کار رفته بود.

Pen-for-Surface-3

مایکروسافت یک پردازنده اینتل اتم x7 چهار هسته ای را برای تبلت جدیدش برگزیده و از دیگر ویژگی‌های آن نیز می‌توان به دوربین عقب ۸ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۳٫۵ مگاپیکسل، باتری با عمر ۱۰ ساعت، یو اس بی ۳٫۰ و اسلات میکرو اس‌دی اشاره کرد.

قلم نوری مشهور مایکروسافت هم در کنار سرفیس ۳ حضور دارد.

بر روی این تبلت ویندوز ۸٫۱ کامل قرار دارد که البته در آینده به شکل رایگان به ویندوز ۱۰ آپدیت خواهد شد. مجموعه کامل آفیس، یک سال سرویس اشتراک آفیس ۳۶۵ و یک ترابایت حافظه ابری وان درایو نیز از سرویس‌های کاملی است که با خرید این تبلت در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.
Surface-3-Docking-Station
سرفیس ۳ در دو مدل با قابلیت ارتباط وای‌فای و ۴G LTE آماده فروش شده و قیمت پایه‌ی آن ۴۹۹ دلار (با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت) اعلام شده است.

لوازم جانبی مانند Type Cover محبوب مایکروسافت هم برای تبدیل تبلت به لپ‌تاپ ارائه شده و داکینگ استیشن توانایی ارتباط یک مانیتور اچ‌دی، ماوس و پرینتر را به تبلت افزوده است. این تبلت از ۵ ماه می روانه بازارهای فروش خواهد شد.

Color-options-for-the-Type-Cover

عرضه این تبلت در حالی است که مشتریان مایکروسافت در انتظار معرفی نسل جدیدی از تبلت های سرفیس در تابستان امسال هستند. باید دید آیا مایکروسافت طراحی کلی این تبلت محبوب را بر هم خواهد زد و یا با همان ظاهر قبلی اما سخت افزار جدید آن را روانه بازار می‌کند.

Surface-3-and-Surface-Pro-31

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با فروشگاه ershaco مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا