مد و مدگرایی

انتخاب لباس مجلسی مناسب

لباس شیک زنانه

بهترین لباس مجلسی شیک با توجه به موقعیت

انتخاب یک لباس مجلسی مناسب می تواند کاری سخت و دشوار باشد  و با توجه به نوع مهمانی که دعوت شده اید بایستی انتخاب شود. اما انتخاب لباس مجلسی مناسب اصولی دارد که در ارشاکو سعی می کنیم تا به مهم ترین آن ها در  زیر اشاره کنیم تا شما به راحتی در موقع خرید تصمیم گیری کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید…

 

به رنگ پوستتان توجه کنید

اگر رنگ پوست شما روشن است به دنبال لباس هایی با رنگ تیره باشید. لباس های روشن رنگ پوستتان را بی حال نشان می دهند ولی رنگ های تیره باعث درخشان تر نشان دادن پوستتان می گردند.

اگر رنگ پوست شما گندمی یا زرد رنگ است ، شما می توانید از رنگ های روشن تر استفاده کنید. این کار باعث می شود تا رنگ پوستتان روشن و متعادل به نظر برسد.

اگر رنگ پوست شما تیره است، سعی کنید از لباس هایی با رنگ روشن یا نئونی استفاده کنید. این رنگ ها کاملا برای شما مناسب هستند.

اگر رنگ پوستتان برنزه یا زیتونی می باشد، رنگ های روشن و متوسط و نئونی برایتان کاملا مناسب است. همچنین شما باید از پوشیدن رنگ های تیره به شدت اجتناب کنید.

۱

 

 به رنگ موها و چشم هایتان توجه کنید 

برای انتخاب یک لباس مجلسی مناسب شما باید به رنگ موها و چشم هایتان نیز توجه کنید. مثلا اگر رنگ چشم هایتان آبی می باشد باید از رنگ های گرم مثل زرد و نارنجی و یا طلایی استفاده کنید و اگر چشمانتان قهوه ای می باشد از رنگ هایی مثل آبی و ارغوانی و سبز استفاده کنید.

اگر رنگ موهایتان روشن و به رنگ بلوند و طلایی می باشد بهتر است از رنگ هایی مثل آبی و یا ارغوانی استفاده کنید و اگر رنگ موهایتان مشکی و یا تیره رنگ می باشد بهتر است از رنگ هایی مثل قهوای براق و یا سورمه ای روشن و یا خاکستری براق استفاده کنید. افرادی که موهای قرمز دارند نیز می توانند از رنگ هایی مثل قرمز و نارنجی استفاده کنند.

 

۳

 

 به اندام و هیکل تان توجه کنید

لباسی که انتخاب می کنید باید مناسب بدن و اندام شما باشد. لباستان نه باید خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشد.

افرادی که شکم بزرگی دارند باید لباس هایی را انتخاب کنند که بالاتنه کوتاهی داشته باشد . این مدل لباس شکم شما را پوشانده و باعث برآمدگی بیشتر سینه هایتان می گردد.

افرادی که سینه هایی بزرگ دارند بهتر است از لباس های رکابی استفاده کنند. اگر تمام بدن شما درشت است بهتر است از دامن هایی با مدل کلوش استفاده کنید.

 

۲

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با فروشگاه ershaco مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا