معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

انتخاب عطری مناسب برای هدیه دادن

انتخاب عطر مناسب برای خودتان و یا به عنوان هدیه برای هر شخصی، گاهی اوقات بسیار گیج کننده و مشکل است. در فروشگاه­ها از هر برندی شاید ۱۰۰ نوع عطر وجود دارد و یا حتی یک نام مثلا “دِرِک” ۱۰ ورژن وجود دارد که وقتی هر کدام را استشمام می­کنید بیشتر گیج می­شوید که کدام­ یک را بیاد انتخاب کنید. در این مطلب ما ۱۰ عطر مردانه و زنانه  به شما معرفی می­کنیم که برای سال نو بسیار مناسب است و رایحه­ای خاص و منحصر به فرد خواهد داشت! به علاوه می­توانید به عنوان هدیه به خاص­ترین افراد زندگیتان  تقدیم کنید.

“اُدین ۱۲”

۱

 

Buy-Now-button

 

این عطر با نام دوازدهمین حس به بازار معرفی شده است و محصول برند “اُدین” است. در این عطر از نت­های زعفرانف فلفل سیاه، جوز، به همراه نت­­های نعناع هندی و ویسکی استفاده شده است. این عطر برای استفاده در فصل­های سرد به خصوص زمستان بسیار مناسب است.

 

“دیور ساووِیج”

 

 

۲

 

buy

 

این عطر اولین عطر برند “دیور” در ۱۰ سال اخیر است که در آن از ترکیباتی مثل ترنج، عنبر سنتز شده و مشک استفاده شده است. نتیجه این ترکیبات تولید نوعی رایحه غنی و خام است. “جانی دپ” چهره­ای است که برای تبلیغات همکاری کرده است.

 

  • “بِربِری بریت ریتم اینتنس”

 

۳

 

 

buy

 

این عطر ورژن قوی تر عطر “بربری بریت ریتم فور مِن” است که رایحه­ای قوی تر از چرم و عنبر به همراه ریحان و چوب سدر دارد. این عطر برای استفاده در شب بسیار خاص و بی­همتا است!

 

  • “لو لَبو نوآق” ۲۹”

 

۴

 

Buy-Now-button

بیشتر عطرهای برند “لَبو” دست­ساز هستند. این عطر هم از جمله عطرهای دست­ساز این برند است که در آن برگهای چای به همراه انجیر و چوب سدر استفاده شده است. همچنین از کهربا نیز در این عطر استفاده شده است که به القای حس طروت و تازگی رایحه این عطرف کمک کرده است. این عطر میت­واند به عنوان یک امضا استفاده شود !

 

  • “کِرِد رویال مای فِیر”

 

۵

Buy-Now-button

 

رایحه این عطر یاداو”ر دوک وینزور” است. القا کننده حس گشت و گذار در باغ­های گران قیمت بریتانیا است که سرشار از رایحه کاج، لیمو و سدر است. برای طراحی این عطر از استانداردهای بسیار بالا استفاده شده است و همین استاندارد ها است که این عطر را در دسته عطرهای سلطنتی قرار داده است.

 

  • “تام فورد نوآق فور فِم”

 

۶

Buy-Now-button

 

رایحه این عطر مانند رایحه ورژن مردانه این عطر با نام “تام فورد نوآق فور مِن” است با این تفاوت که رایحه ورژن زنانه شیرین و هوس انگیز است. اما قدرت و جذابیت رایحه ورژن مردانه همچنان در این عطر زنانه حفظ شده است. نت­های بکار رفته در این عطر شامل روغن ماندارین، زنجبیل، وانیلف یاس و عنبر است.

 

  • “جو مالون میموسا اند کارمون کلونی”

 

۷

 

Buy-Now-button

ترکیب شکوفه درخت میموسا و هل تند، ترکیبی ساده و در عین حال خاص و جذاب است. در این عطر از این ترکیب خاص به اضافه ۲۶ نت دیگر مثل انار و گریپ فروت استفاده شده است و رایحه این عطر را بسیار خاص و پیچیده کرده است.

 

“جیوینجی آتِلیه گایاک مایستیک”

 

 

۸

 

Buy-Now-button

رایحه این عطر مناسب استفاده برای میهمانی­های دوستانه و شاد است. نت­های بکار رفته در رایحه این عطر شامل زنبق زرد، چوب گایاک، دانه­های تونکاف وانیل و دارچین به همراه رایحه­های چوب­های شرقی است.

  • “میو میو”

 

۹

 

Buy-Now-button

 

این اولین عطر برند ” بِرگ دورف گود مَن” است و رایحه ای بسیار هیجان انگیز و فعال دارد. شیشه استفاده شده برای این عطر نیز بسیار جذاب و خاص است و طراحی آن طبق طراحی اولین کیف زنانه این برند، است. نت­ای بکار رفته در این عطر شامل زنبق وحشی، یاس و رز است که به همراه فلفل سیاه، چوب آکیگالا و نعناع هندی تقویت شده است. این عطر گزینه بسیار مناسبی برای هدیه است.

 

  • “رز آو نو مَن لندز”

 

۱۰

 

buy

 

این عطر محصول برند “بارنی نیویورک” است. بازیکن سابق بسکتبالف بِن گورهام طراح و تولید کننده این عطر است و باید گفت رایحه­ای فوق­العاده خاص برای این ئعطر طراحی کده است. رایحه این عطر در دسته رایحه­های مدرن قرار دارد. برای رایحه این عطر از نت­های رز، فلفل صورتی و عنبر سفید استفاده شده است. این عطر برای هدیه دادن به افراد پایبند سنت مناسب نیست! نکته جالب توجه در مورد این عطر طراحی شیشه آن است.

 

دوستان ارشاکویی عزیز با کلیک بر روی دکمه خرید کنید ، می توانید عطر مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی ارشاکو خریداری نمایید و با کلیک بر روی دکمه هم اکنون سفارش دهید نیز می توانید عطر مورد نظر خود را از ارشاکو سفارش دهید تا در صورت موجود بودن در بازار تهیه و در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده شود . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا