معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

انتخاب عطری مناسب برای تابستان

بهترین عطر خنک

بهترین عطرهای خنک تابستانی

در تابستان، همانطور که ما لباس‌های خنک می‌پوشیم، عطری که استفاده می‌کنیم نیز باید خنک باشد. آن قدر خنک که رایحه‌ای که از طرف ما به مشام می‌رسد، اطرافیان را یاد تعطیلات تابستانی انداخته و نسیم خنکایی را بر مشام انها برساند! در این گرمای طاقت فرسا، به شما قول می‌دهیم که اگر عطر و ادکلن خنک انتخاب، و در کنار آن، به پیشنهادهای ذکر شده در ارشاکو توجه کنید ، تابستانی خوشایند خواهید داشت.

۱ – هرچه کمتر، بهتر

در تابستان، گرما، به سرعت  بوها را منتشر می‌سازد. برای اینکه عطر مورد استفاده ما در تابستان ، باعث سردرد خودمان یا اطرافیان‌مان نشود، باید مقدار کمی را بر روی دست یا  بر روی مناطق خاصی مانند پشت گوش‌ها، در گودی سینه، بر روی مچ‌ها و یا داخل زانوها زد.

۲ – در جای خنک، عطر بزنید

هنگامی که می‌خواهید به خود عطر بزنید، توجه داشته باشید که در جای گرمی مانند ماشینی که زیر آفتاب بوده است، این کار را نکنید. اگر گرما زده شده‌اید یا پوست‌تان نیز عرق کرده است، از عطر زدن اجتناب کنید.

۳ – اگر به خود عطر زده‌اید به زیر آفتاب نروید

هیچ عطری سازگاری خوبی با آفتاب ندارند. اگر پوست شما که به آن عطر زده‌اید، در برابر خورشید قرار گیرد، دچار آفتاب سوختگی خواهید شد، پوست‌تان قرمز می‌شود یا ممکن است، لکه‌هایی بر روی آن، پدیدار شود. اگرکمی آینده‌نگر باشید، از بیست و چهار ساعت قبل به لباس‌تان عطر بزنید. و اگر نه، در صورت امکان، می‌توانید از تکنیک  « ابرعطر » استفاده کنید. به این صورت که در اتاقی توسط ابر سبکی به شما عطر پاشیده می‌شود.

 

 

دانلود

 

۴ – عطر خود را در جای خنک و خشک نگهداری کنید

یادتان باشد که عطرها بسیار حساسند و در برابر نور خورشید، تغییرات جوی، گرما و رطوبت آسیب می‌بینند. با تاکید فراوان، به شما پیشنهاد می‌کنیم  عطر خود را همیشه در بسته‌بندی اصلی قرار دهید و از گذاشتن آن در مجاورت گرما و نور بپرهیزید.

 

۵ – عطرهای تابستانی

در فصل‌های مختلف شاهد عرضه عطرهای مختلفی  هستیم. در این موقع سال، عطرهای خنک، سبک، تابستانی و روح‌افزا هستند که مورد توجه هستند. برای این که این عطرها حس تازگی وخنکی را برای ما فراهم کنند، در مواد لطیفی مانند روغن پوست میوه‌ها و گل‌ها مانده‌اند. عطرها همچنین با مرکباتی چون لیمو، پرتغال و گریپ فروت  و در گل‌هایی چون یاسمن، یاس، گل صد تومانی  و میوه‌های دیگری چون سیب، گلابی، هلو و آناناس همراه می‌شوند.  دراین زمینه نباید روغن‌هایی چون نارگیل و وانیل را فراموش کنیم.

 

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ارشاکو مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا