برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کرم ضد پیری و خستگی پوست کلینیک اسپکتروم براد Clinique Superdefense Broad Spectrum SPF 25 Of Age Multi Correcting Cream

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم ضد پیری و خستگی پوست کلینیک اسپکتروم براد Clinique Superdefense Broad Spectrum SPF 25 Of Age Multi Correcting Cream کد 20379 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,933,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم ضد پیری و خستگی پوست کلینیک اسپکتروم Clinique Superdefense Broad Spectrum SPF 25 Of Age Multi Correcting Cream کرم با دفاع فوق العاده قوی اسپکتروم SPF 25 مانع ایجاد علایم خستگی و اولین علائم پیری می شود و در واقع یک کرم اصلاح کننده چندگانه محسوب می شود؛ کرم ابریشمی با طراوت با SPF25 تا 12 ساعت درخشندگی ضد خستگی را ارائه می دهد. به اصلاح آشکار شدن اولین علائم پیری کمک می کند و مناسب انواع پوست ترکیبی خشک، خیلی خشک تا خیلی خشک، ترکیبی چرب، خیلی چرب است.
به اصلاح آشکار اولین نشانه های پیری، بافت ناهموار، تیرگی، خطوط ریز و چین و چروک کمک می کند و به دفاع در برابر طیف کاملی از متجاوزان مدرن کمک می کند. مقاوم در برابر عرق و رطوبت است و بدون روغن، بدون چربی می باشد.

کرم Broad Spectrum از برند کیلینیک فاقد انواع روغن، رنگ های مصنوعی، الکل دناتوره شده، SLS و بدون پارابن بدون فتالات بدون عطر است. کرم ضد پیری کیلینیک دارای فناوری Stop Signs است که از پوست در مقابل عواملی که پوست را خسته کرده و پیری را تسریع کنند، مبارزه می کند. به دفاع در برابر UVA/B، آلودگی و سایر عوامل تحریک کننده پوست کمک می کند و محافظت آنتی اکسیدانی تمام روز را فراهم می کند، ضد آفتاب است و دارای آووبنزون Octisalate محافظت در برابر UVA/UVB را فراهم می کند و ترکیبی از آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین C، ویتامین E و ارگوتیونئین از پوست در برابر آسیبهای رادیکال های آزاد محافظت می کند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم ضد چروک کلینیک دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کرم ضد چروک ارشاکو کرم ضد پیری و خستگی پوست کلینیک اسپکتروم براد Clinique Superdefense Broad Spectrum SPF 25 Of Age Multi Correcting Cream را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید کرم ضد چروک اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
انواع پوست
نوع محفظه نگه دارنده
کاسه ای
محافظت کننده در برابر اشعه UVA
هست
محافظت کننده در برابر اشعه UVB
هست
جذب چربی زائد پوست
دارد
فاقد چربی
هست
کشور سازنده
آمریکا
SPF
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
828,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم ضد آفتاب بایودرما (بیودرما) فتودرم مکس برای پوست نرمال تا خشک حساس BIODERMA PHOTODERM MAX FACE SUNSCREEN SPF 50 کد 19729 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
861,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم ضد آفتاب بایودرما (بیودرما) فتودرم مکس برای پوست نرمال تا خشک حساس Bioderma Photoderm MAX Face Sunscreen SPF 100 کد 19717 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم