برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

اسپری رنگ موی های بیمز high beams Intense Temporary Spray on Hair Color

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اسپری رنگ موی های بیمز high beams Intense Temporary Spray on Hair Color کد 9061 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,129,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اسپری رنگ موی های بیمز high beams Intense Temporary Spray on Hair Color با شماره رنگ 47 آبی در حجم 2.7 اونس که حدود 40 میلی لیتر می باشد ارائه می شود. این اسپری رنگ مو برای پوشش موقت رنگ موهای شما طراحی شده است و به راحتی تنها با یک بار شامپو شسته می شود. اسپری رنگ موی های بیمز بدون هیچگونه خطر برای موها کاملا سالم است و زیبایی موهای شما را دوچندان می کند. های بیمز یکی از برندهایی است که اسپری های رنگ موی بسیار متنوع و با کیفیتی تولید می کند و برای اغلب مردم شناخته شده است. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اسپری رنگ موی های بیمز high beams Intense Temporary Spray on Hair Color دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو اسپری رنگ موی های بیمز high beams Intense Temporary Spray on Hair Color  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اسپری رنگ مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم