برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

چسب گریم کریولان محلول در آب Kryolan Water Soluble Spirit Gum

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید چسب گریم کریولان محلول در آب Kryolan Water Soluble Spirit Gum کد 13817 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,305,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

چسب گریم کریولان محلول در آب Kryolan Water Soluble Spirit Gum از محبوب ترین چسب های گریم موجود در بازار جهانی است .این چسب در حجم 50 میل تولید شده و برای چسباندن انواع لاتکس و ماسک گریم ،کلاه گیس و مو مصنوعی ،ریش و سبیل مصنوعی و ... مناسب میباشد .
این چسب حاوی رزین های طبیعی است ،پس از خشک شدن ظاهری کاملاً مات و طبیعی به خود میگیرد و میتوانید از آن در خلق جلوه های ویژه حساس که نیاز به ظرافت و تمرکز بیشتر دارند استفاده نمایید .به منظور پاک کردن آن میتوانید به راحتی از آب و صابون کمک بگیرید چرا که این چسب بر پایه آب است .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد چسب گریم محلول در آب کریولان دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو چسب گریم کریولان محلول در آب Kryolan Water Soluble Spirit Gum را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید چسب گریم با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم