برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پوستیژ (کلاه گیس) مردانه موی صد در صد طبیعی انسان دارای خط رویش مشکی متوسط Toupee WBM 2024

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پوستیژ (کلاه گیس) مردانه موی صد در صد طبیعی انسان دارای خط رویش مشکی متوسط Toupee WBM 2024 کد 19366 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
18,428,000 تومان
موجود- رنگ مشکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پوستیژ (کلاه گیس) مردانه موی صد در صد طبیعی انسان دارای خط رویش مشکی متوسط Toupee WBM 2024 پوستیژ کف سری های فوق حرفه ای از موی طبیعی انسان است که پروسس شده می باشد که جلو تور دار است و دارای خط رویش مو است.

 پوستیژ پرطرفدار در پروژهای MBC قطر است.

ویژگی های پوستیژ مردانه هالیوودی WBM 2024 شامل:

  • جنس: 100 درصد موی طبیعی انسان پروسس شده
  • تراکم : بالا
  • بلندی مو : 20 ساتی متر
  • نوع پوستیژ: کف سری جلو تور دار
  • دست ساز
  • رنگ: مشکی
  • قابلیت حالت دهی با سشوار و اتو مو ، رنگ پذیری 
  • ابعاد کاسک: 24*20 سانتی متر
  • دارای خط رویش مو
  • مناسب آقایان 

پوستیژ مدل WBM 2024 کاملا دست ساز از بهترین موهای شرقی استفاده شده که از کیفیت و ضخامت مطلوبی برخوردار هستند.

در مراحل ساخت کلاه گیس های دست ساز فوق حرفه ای WBM 2024 از پروسس مو برای ساخت استفاده می شود که مو ها را در هفت یا هشت مرحله در حوضچه های مخصوص ضد عفونی می کنند و تارچه های مو را از بین می برند و این کار باعث می شود موها به حالت بسیار خوش فرم با حالت دهی بالا در بیاید و مصرف کننده می تواند مو ها را به هر حالتی که مایل است حالت دهد.

در توضیح کلاه گیس با موی طبیعی انسان باید به این نکته توجه شود که وقتی پوستیژ موی طبیعی به دست شما می رسد دارای اندازه متوسط و رنگ طبیعی است و شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود مو ها را کوتاه، رنگ و یا حالت دهید و هر استایلی را که می پسندید اجرا کنید.

نکته طلایی در این کلاه گیس های Men's WBM 2024 professional wig داشتن خط رویش مو است که به شما این امکان را می دهد مو ها را کاملا بالا بزنید بدون اینکه کسی متوجه استفاده شما از پوستیژ بشود.

تارهای مو در کاسک ( کلاه طور مانند که موها درون آن به عنوان پایه بافته یا چسبیده می شود) بافته شده و بصورت تار تار دورن منافذ کاسک گره خورده است و این امر باعث کاهش حداقلی ریزش مو می شود و مو ها کاملا با کیفیت روز اول باقی می مانند ، که در خیلی از محصولات بی کیفیت بازار بصورت چسبی موها به کاسک متصل می شود و باعث ریزش مو و کچلی پوستیژ می شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی پوستیژ مردانه موی صد در صد طبیعی انسان مشکی متوسط دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی پوستیژ ارشاکو پوستیژ (کلاه گیس) مردانه سینمایی موی صد در صد طبیعی انسان مشکی متوسط Toupee WBM 2024 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس با موی طبیعی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
نوع
متوسط
جنس
طبیعی (موی انسان)
رنگ
مشکی
اندازه
24*20
ساير توضيحات
جلو تور دار و دارای خط رویش
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم