برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

یابنده نات3 بلوتوث Nut3 Smart Bluetooth Key Finder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید یابنده نات3 بلوتوث Nut3 Smart Bluetooth Key Finder کد 13689 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,005,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

یابنده نات3 بلوتوث Nut3 Smart  Bluetooth Key Finder دارای 4 یونیت یابنده میباشد که با استفاده از آن میتوانید کلید ،چتر ،موبایل ،کیف پول و ... را کنترل نمایید .این دستگاه با اسفاده از بلوتوث و اپلیکیشن موبایل کار میکند و به محض خروج از محدوده ای که هر کدام از یونیت ها قرار دارند ،شما روی موبایل خود زنگ هشدار را خواهید شنید تا برگردید و وسیله مورد نظر را که جا گذاشته اید بردارید .
یکی دیگر از امکانات نات 3 این است که با استفاده از اپلیکیشن شما میتوانید آخرین محلی را که وسیله مورد نظرتان در آن بوده پیدا کنید ،بازگردید و آن را بردارید .
نات 3 با استفاده از باتری های سکه ای کار میکند و دوام هر باتری برای هر کدام از یابنده ها بین 8 ماه تا 1 سال میباشد .این یابنده را میتوانید به راحتی با موبایل های اندروید 4.3 به بالا و ios حداقل 4 وصل کنید و از آن لذت ببرید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد یابنده نات3 بلوتوث Nut3 Smart  Bluetooth Key Finder دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو یابنده نات3 بلوتوث Nut3 Smart  Bluetooth Key Finder را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ردیاب و یابنده با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات ظاهری
ابعاد
1.5x1.5x0.14 اینچ
ضد آب
نیست
منبع تغذیه
باتری سکه ای
قابلیت شارژ
ندارد
سیستم ها
سیستم ثبت موقعیت
دارد
سایر مشخصات
سایر توضیحات
4 یونیت یابنده هر کدام به رنگ های مختلف - سایز مناسب جهت اتصال به وسایل شخصی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم