برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لنز دوربین تامرون مانت کانن Tamron Lens SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لنز دوربین تامرون مانت کانن Tamron Lens SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD کد 11891 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لنز دوربین عکاسی تامرون کانن 70-200 میلی متر Tamron SP 70-200mm F/2.8 DI VC USD Lens For Canon F/2.8 DI VC USD یک لنز زوم تله با بازشدگی دیافراگم وسیع می باشد که در سال 2012 توسط شکت تامرون برای دوربین های فول فریم شرکت کانن معرفی و روانه بازار گردید. این لنز یکی از لنزهای بسیار قدرتمند تامرون می باشد که کاربردی فوق حرفه ای داشته و برای عکاسی مناظر ، عکاسی مد و ژورنالیسم و ورزشی گرینه ای بسیار مناسب محسوب می گردد. 
سیستم اپتیک لنز SP 70-200mm F/2.8 DI VC شامل 23 عدسی در 17 گروه می باشد که در این بین وجود عدسی هایی از نوع XLD و LD تاثیر به سزایی در کنترل پراکندگی رنگی و همچنین ایجاد شارپنس لبه به لبه در تصاویر دارد. به علاوه وجود پوشش های داخلی و خارجی بر روی این عدسی ها علاوه بر جلوگیری از بازتاب نور در داخل لنز موجب می شوند تا از بروز فلز و شبح وارگی در تصاویر جلوگیری گردد. لنز تامرون با این سیستم اپتیک فوق قوی دیگر حسنی که نسبت به سایر لنزهای مشابه دارد در حجم و وزن کمتر خود می باشد که کاربرد آن را تسهیل نموده است. 
لنز تامرون SP 70-200mm F/2.8 DI VC به یک سیستم لرزشگیر پیشرفته مجهز می باشد که قادر است تا 4 مرحله لرزش های ناشی از حرکت دست و یا سرعت های پایین شاتر را خنثی نماید. همچنین می تواند در محیط هایی با نور کم نیز تصاویری با وضوح و کیفیت بالا ثبت نماید. وجود یک موتور فوکوس اولتراسونیک نیز در تامرون کانن قادر است در تمام طول فاصله کانونی فوکوسی کاملا بی صدا، دقیق و پرسرعت را انجام داده و بی صدا بودن عملکرد فوکوس امکان استفاده از لنز تامرون کانن SP 70-200mm F/2.8 DI VC را در هنگام فیلمبرداری نیز فراهم می نماید. همچنین وجود رینگ فوکوس بر روی بدنه امکان به دست گرفتن تنظیمات فوکوس را در هر زمان ، حتی در حین فوکوس خودکار ، ممکن نموده و تنها کافی است با چرخش رینگ این تنظیمات را از حالت خودکار به حالت دستی تغییر داد. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لنز دوربین عکاسی SP 70-200mm F/2.8 DI VC USD دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لنز دوربین عکاسی تامرون کانن 70-200 میلی متر Tamron SP 70-200mm F/2.8 DI VC USD Lens For Canon F/2.8 DI VC USD را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لنز دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
197x86 میلیمتر
وزن
1470 گرم
مشخصات فنی
نوع لنز
زوم
فاصله کانوني
70-200 ميليمتر
کمينه فاصله کانوني
8 تا 24 میلی متر
ماونت لنز
EF-S
کمينه نسبت کانوني
F2.8
بيشينه نسبت کانوني
F32
فوکوس خودکار
دارد
کمينه فاصله فوکوس
130 سانتيمتر
فوکوس دستي در حالت خودکار
دارد
قابليت زوم
دارد
سيستم زوم
چرخشی
قفل زوم
ندارد
سايز فيلتر
77 میلیمتر
لرزش گير تصوير
دارد
تعداد تيغه هاي ديافراگم
9
مخصوص دوربين شرکت
کانن
تعداد المنت هاي اپتيکي
23
تعداد گروه هاي اپتيکي
17
ميدان ديد قطری
34.35-12.35 درجه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم