برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری ریمکس اس دی-01ورزشی Remax SD-01 Action Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری ریمکس اس دی-01ورزشی Remax SD-01 Action Camera کد 10652 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری ریمکس ورزشی Remax SD-01 Action Camera SD-01 دارای ویژگی های خوب یک دوربین ورزشی ایده آل است که به وسیله آن می توانید لحظات خاطره انگیز و ناب خود را به تصویر بگشید و با دیگران به اشتراک بگذارید حسگر قدرتمند این دوربین که از نوع CMOS با توانایی فیلمبرداری Full HD است دارای دقت 12 مگاپیکسلی است و همچنین این دوربین دارای توانایی زوم اپتیکال 4 برابر است که در نوع خود و با قیمتی که دارد عالی است. 

دوربین فیلمبرداری ریمکس ورزشی Remax SD-01 Action Camera

از ویژگی های خوب این دوربین به باتری با کیفیت آن باید اشاره کرد، باتری 9000 میلی آمپر ساعتی که بر روی این دوربین تعبیه شده استشما را در تمام حالات همراهی می کند تا هیچ صحنه ای را از دست ندهید. در کنار این خصوصیت ها نمایشگر 1.5 اینچی راباید نام برد که با جثه کوچک این دوربین کاملا همخوانی داشته و برای کادربندی مناسب صحنه فوق العاده است. محبوبیت این دوربین به دلیل قیمت خوب در کنار ویژگی های خوب آن است که علاوه بر فیلمبرداری می توانید عکس های با کیفیت را نیز ثبت نمایید.
دوربین های ورزشی با توجخ بخ قابلیت هایی که دارند در میان اغلب مردم به خصوص جوان تر ها اهمیت و جایگاه خاصی دارند و با فراگیر شدن ارتباطات ذوق هنرنمایی و به اشتراک گذاشتن آن با دوستان و دیگران در اغلب مردم دیده می شود. دوربین های اکشن و ورزشی با توانایی هایی که دارند این انتظارات را جامه عمل پوشانده اند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری SD-01 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری ریمکس ورزشی Remax SD-01 Action Camera SD-01 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
ابعاد
59.2×41×29.8 mm
وزن
44 گرم
نوع ذخیره سازی
کارت حافظه
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
لنز
فوکوس دستی
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
بزرگنمایی اپتیکال
تا 4 برابر
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
12M / 10M / 8M / 5M / 2M مگاپیکسل
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
1.5 اینچ
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
ندارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
Full HD
توضیحات فیلم
1920*1080P 30fps / 1080P*720P 60fps
فرمت فیلم
H.264 MOV
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
فلاش
ندارد
Wi-Fi
دارد
میکروفون داخلی
دارد
باتری
900mAh/3.7v battery
سایر مشخصات
قابلیت استفاده به عنوان وبکم- قاب ضد آب
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-12-09

این دوربین رو برای من از چین آوردن بیشتر از ۵۰۰ نمیارزه

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم