برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن ای او اس 1300 دی بدون لنز Canon Eos 1300D Digital Camera Body Only

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن ای او اس 1300 دی بدون لنز Canon Eos 1300D Digital Camera Body Only کد 10639 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن بدون لنز (Canon Eos 1300D (Eos Rebel T6) Digital Camera Body Only Eos 1300D (Eos Rebel T6 نسخه ارتقا یافته دوربین های 1200 دی است. این دوربین قابلیت تعویض لنز را دارد ولی بسیار کوچک و کامپکت ساخته شده است، می توان گفت کانن با معرفی این دوربین کاربران آماتور و تازه کار را هدف قرار داه است، می توانید لنز های سری  EF و EF-S کانن را در این دوربین استفاده کنید. همانطور که در عنوان می بینید از این دوربین با نام ریبل  تی 6 هم یاد می شود، د رقلب ریبل تی شش حسگر خوبی تعبیه شده است که از نوع APS-C CMOS با رزولوشن18MP  می باشد در کنار این حسگر می توان به پردازنده تصویر DIGIC+ هم اشاره کرد که برای عکاسی سریع و دقیق حتی در نور کم بسیار کمک می کند. این دوربین می‌تواند بین 100-6400 ISO تغییر کند و در حالت حداکثر نیز می‌تواند برای عکاسی در نور خیلی کم، به ISO 12800 نیز برسد.
حسگر و پردازنده تصویر هستند که امکان رزولوشن کامل با سرعت 3 فریم بر ثانیه را در عکاسی فراهم می کند و می توان با رزولوشن  Full HD و سرعت 30fps نیز فیلمبرداری کرد. باید گفت که عکس‌برداری با فرمت JPEG روی حالت پی‌درپی محدودیتی ندارد و تا زمانی که حافظه دوربین پر شود ادامه می‌یابد، اما در صورت استفاده از فرمت خام، این تعداد به شش فریم پی‌درپی محدود می‌شود.
علاوه بر موارد گفته شده سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز در این دوربین 9 نقطه‌ای است که نقطه وسطی آن از نوع کراس یا ضربدری می‌باشد. نقاط کراس در هنگام فوکوس دقت و عملکرد بالاتری نسبت به نقاط عادی دارند. همچنین در هنگام عکاسی با LiveView و فیلم‌برداری می‌توانید از قابلیت فوکوس تشخیص کنتراست نیز استفاده کنید . از مزایای دیگر دوربین به داشتن صفحه نمایش باید اشاره کرد، دوربین از نمایشگر 3 اینچی بهره مند است که دارای رزولوشن 920000 نقطه ست، این رزولوشن برای نمایش با کیفیت فیلم و عکس عالی است در کنار نمایشگر چشمی دوربین نیز از کیفیت خوبی برخوردار است می دانید که داشتن منظره یاب از مزایای یک دوربین ایده آل به شمار می رود. این منظره یاب نوری منشوری با پوشش 95% دارد که تصویری شفاف و واضح، خصوصاً در نور زیاد را نشان می‌دهد.

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon Eos 1300D (Eos Rebel T6) Digital Camera Body Only

از امکانات خوب دیگری که باید گفت فناوری های ارتباطی است که امروزه در بسیاری از دوربین های دیجیتال گنجانده شده است. امکانات بی سیم WiFi و NFC برای اتصال به موبایل و تبلت و یا کامپوتر مناسب بوده و با این روش می توان به انتقال و اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها پرداخت به علاوه می تواند با این کار از نمایشگر تبلت یا تلفنم همراه هوشمند خود به عنوان نمایشگر دوربین استفاده نمود و دوربین را کنترل کرد. بهره مندی از حافظه جانبی از دیگر خصوصیت های مفید این دوربین به شمار می رود.
دوربین Canon Eos 1300D دارای حالات عکاسی هوشمند و خوبی است ؛ وضعیت عکس‌برداری Scene Intelligent در این دوربین می‌تواند با تشخیص هوشمند صحنه، تنظیمات صحیح دوربین را برای هر صحنه تشخیص و تغییر دهد. ضمناً از آنجا که این دوربین برای افراد تازه‌کار طراحی شده است، یک امکان نرم‌افزاری در این دوربین طراحی شده است که می‌تواند توضیحات کوتاهی از هر یک از قابلیت‌ها و وضعیت‌هایی که در منوی دوربین انتخاب می‌شود را به کاربر نشان دهد. تازه کارهای و مبتدی ها با این دوربین بسیار راحت هستند ، وضعیت‌هایBasic+  و  Creative Auto در این دوربین مخصوص تازه‌کارها طراحی شده تا در عین سادگی، خلاقیت هنری آنها را افزایش دهد. همچنین یک ‌سری فیلتر‌های نرم‌افزاری برای استفاده روی عکس‌ها در این دوربین طراحی شده است که می‌توانید جلوه‌هایی مانند عکس‌های تیلت شیفت، فیش‌آی، تصاویر مینیاتوری و غیره را در داخل خود دوربین روی عکس‌ها ایجاد کنید.

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon Eos 1300D (Eos Rebel T6) Digital Camera Body Only

مثل بسیاری از دوربین های پیشرفته در این دوربین قابلیتی به نام Video Snapshot وجود دارد که به کاربر امکان می‌دهد ویدئو‌های کوتاه 2، 4، یا 8 ثانیه‌ای را ثبت کرده و نهایتاً آنها را در داخل خود دوربین به صورت پیوسته به یکدیگر متصل کند و یک فایل یکپارچه را ذخیره کند. این دوربین کاملا ارگونومیک و خوشدست طراحی شده است بدنهای سبک و راحت که در دست محکم قرار می گیرد و سر نمی خورد، بیشتر بخش های بدنه از پلاستیک ساخته شده است و بخش هایی که با گیره به بند گردنی متصل می شوند از فلز ساخته شده است.  وزن این مدل به همراه کارت حافظه و باتری‌اش، به 500 گرم نمی‌رسد. این یعنی 1300D تقریبا هم‌وزن دوربین‌های بدون‌آینه است. اگر پیش از 1300D، یک دوربین کامپکت داشته‌اید، با اینکه حسگر بسیار بزرگ‌تری خواهید داشت؛ ولی تغییر وزن‌اش، اذیت‌تان نمی‌کند.
اگر بخواهیم ظاهر دوربین را تشریح کنیم باید گفت که در جلوی دوربین، علاوه بر محل قرارگیری لنز، لامپ کمکی فوکوس خودکار هم قرار دارد. در بالای دوربین، چیدمان منظمی از کلید شاتر، پیچ تنظیم فرمان‌ّها، کلید فعال‌کردن فلش بالاجهنده، پیچ تنظیم حالت‌های عکاسی و کلید روشن و خاموش قرار دارند. در پشت دوربین هم، نمایشگری 3 اینچی وجود دارد که البته لمسی نیست و درست همینجا در کنار چشمی و کلیدهای کنترل رابط کاربری دوربین تعبیه شده است. اما نکته‌ی جالبی که در مورد چیدمان کلیدها و پیچ‌های این دوربین وجود دارد، قرارگرفتن همه‌شان در سمت راست دوربین است. این موضوع استفاده از 1300D را با یک دست راحت‌تر می‌کند؛ البته این موضوع فقط برای افراد راست‌دست صحت دارد. و شاید این در حالی که یک مزیت عمده برای راست دست ها هست یک نقطه ضعف از نگاه چپ دست ها باشد.
درگاه ها و پورت های ورودی و خروجی در این دروبین نیز تعبیه شده است. در لبه‌ی کناری دوربین، درپوشی وجود دارد که زیرش تمام درگاه‌های دستگاه (اتصال کنترل، USB و HDMI)  تعبیه شده است؛ ولی از ورودی صوتی برای اتصال میکروفن مجزا یا خروجی صوتی برای اتصال هدفون خبری نیست. در این بازه‌ی قیمتی، چنین انتظاری هم نباید داشته باشید. در کنار این درپوش، علامت NFC به چشم می‌خورد که برای اتصال و انتقال اطلاعات به صورت بی‌سیم بین دوربین و دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از این فناوری استفاده می‌شود.

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon Eos 1300D (Eos Rebel T6) Digital Camera Body Only

دوربین 1300D  ویژگی جدیدی دارد که توسط پیچ تنظیم حالت‌های عکاسی در دسترس است، حالت «عکاسی از غذا» (Food Mode) نام دارد. در این حالت، رنگ‌ها اشباع‌شده‌تر ثبت می‌شوند و غذاها را کمی جذاب‌تر از آنچه هستند، نشان می‌دهد. به علاوه حالتی از تراز سفیدی با نام White Priority هم اضافه شده است؛ این حالت کمک می‌کند که حتی اگر در شرایط نوری خاص یا تحت نور مصنوعی (که معمولا تصویر ثبت‌شده را کمی گرم می‌کند) عکاسی می‌کنید، نور سفید به طور طبیعی ثبت شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی (Eos 1300D (Eos Rebel T6 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین عکاسی دیجیتال کانن بدون لنز (Canon Eos 1300D (Eos Rebel T6) Digital Camera Body Only Eos 1300D (Eos Rebel T6 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
129×101×78 میلی متر
وزن
485 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
APS-C (22.3 x 14.9 mm)
دقت حسگر
19 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
18 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1, 4:3, 3:2, 16:9
حداکثر رزولوشن عکس
5184 × 3456
پردازشگر
Digic +4
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, H.264
توضیحات فیلم
1920 x 1080 (30p, 24p), 1280 x 720 (60p), 640 x 480 (30p)
ضبط صدا
Mono
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 تا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
6400
ایزو
Auto, ISO 100-6400, expandable to 12800
فلاش
بالاجهنده
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
920000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
Optical (pentamirror)
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD /SDHC/SDXC
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Built-In، 802.11b/g/n with NFC
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
Lithium-Ion LP-E10 rechargeable battery & charger
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم