برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری اکشن اوزمو پلاس DJI Osmo+ Plus Handheld 4K Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری اکشن اوزمو پلاس DJI Osmo+ Plus Handheld 4K Camera کد 10626 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری اوزمو پلاس اکشن Dji OSMO PLUS یک استابلایزر به همراه دوربین 4K کم حجم در ابعاد اکشن کمرا ها با دوربین های کوچک پرتحرک نظیر Gopro است  البته یک تفاوت مهم دارد و آن داشتن یک سیستم تثبیت تصویر و یا همان گیمبال  می باشد. گیمبال وضعیت تصویر را در 3 محور  به خوبی حفظ می کند. خصوصیت  Motion TimeLaps مورد مهمی است که در این استابلایزر تعبیه شده است و به واسطه آن کاربران می توانند تایم لپس هایی بسازند که در آن زاویه دوربین نیز تغییر می کند .
ازمو پلاس در حقیقت یک دسته OSMO به همراه دوربین Zenmuse X3 Zoom  است که بر روی این محصول به عنوان دوربین Zenmuse X3 Zoom  معرفی شده است که پیش از این توسط کمپانی DJI معرفی شده بود دوربینی با طراحی مشابه به Zenmuse X3 البته با امکانات بهبود یافته بسیار و قابلیت کنترل زوم است. گیمبال همانطور که قبلا نیز گفته شد امکان کنترل در سه محور را دارد و این محور ها به صورت مقابل می باشند: Tilt: +30° to -90°, Pan: ±320°, Roll:±15°
به علاوه بایستی گفت که حداکثر سرعت تغییر وضعیت در گیمبال Zenmuse X3 Zoom معادل 120 درجه بر ثانیه می باشد. دوربینی که در این دستگاه تعبیه شده است از قدرت زوم بالایی برخوردار است و چنین زومی به لطف لنز 77-22 میلی متری است که دارای زاویه واید 92 درجه و در حالت تله 35 درجه است. این دوربین از قدرت عکس برداری خوبی هم برخوردار است به گونه ای که کاربران می توانند تصاویر Osmo Plus را با فرمت های JPEG, DNG, JPEG+DNG ذخیره کنند همچنین فیلم های ضبط شده توسط OSMO Plus را می توان از طریق 2 فرمت MOV, MP4 ذخیره کرد. 

دوربین فیلمبرداری اکشن Dji OSMO PLUS

سرعت شاتر  DJI Zenmuse X3 Zoom که بر بروی OSMO Plus قرار داده شده , از 8 ثانیه تا 1/8000 ثانیه قابل تنظیم است و حساسیت تصویر برای فیلم برداری از 100 تا 3200 و برای تصویر برداری از 100 تا 1600 قابل تنظیممی باشد. در کنار چنین کیفیتی از تصویربرداری قطعا وجود حافظه مناسب برای ذخیره سازی هم ضرورت می یابد. بنابراین   DJI Zenmuse X3 Zoom از کارت حافظه تا حداکثر ظرفیت 64 گیگابایت و فرمت MicroSD پشتیبانی می کند .
اوزمو با دوربینی که قابلیت زوم دارد از دیگر محصولات مشابه متمایز می شود. این شرکت دوربین جدید و بازطراحی شده X3 ZOOM را برای این محصول بکار گرفته که دارای قابلیت زوم اپتیکال 3.5x می‌باشد و نزدیک شدن به سوژه را تا حد زیادی ممکن می‌کند. این دوربین دارای حسگری از نوع CMOS به اندازه 1/2.3 اینچ است که تفکیک‌پذیری 12 مگاپیکسل را ارائه می‌دهد. همچنین لنز در نظر گرفته شده برای این دوربین از محدوده فاصله کانونی 77-22 میلی‌متر برخوردار است و بازشدگی دیافراگم آن به F2.8 می‌رسد. دامنه حساسیت حسگر این دوربین در حالت عکاسی برابر با 1600-100 و در حالت فیلم‌برداری 3200-100 خواهد بود. لازم به اشاره می‌باشد که +Osmo می‌تواند ویدئوهای 4K را با سرعت 30 فریم بر ثانیه رکورد کند. علاوه بر این می‌توان ویدئوهایی با رزولوشن 2.7K و فول اچ‌دی را به ترتیب با حداکثر سرعت‌ 30 و 100 فریم بر ثانیه را ضبط نمود.
ویژگی هم و متمایز کننده اوزمو پلاس لرزشگیر مجتمع آن است در واقع یک دوربین حرفه ای با تصاویر بدون لرزش را در اختیار کاربران قرار می دهد. برای کنترل دوربین و گیمبال از راه دور با استفاده از دسته و دکمه های جویستیک می توانید دوربین را به بالا و پایین و یا چپ و راست بچرخانید، البته  می توانید کار را حتی با استفاده از نرم افزار مخصوص و از طریف تلفن هوشمند همراهتان و یا تبلت انجام دهید، و این امکان از طریق وای فا فراهم می شود. قابلیت WiFi تقریباً حدود 25 متر برد دارد. همچنین برای قرار دادن تلفن همراه روی دسته +Osmo می‌توانید از یک پایه نگه‌دارنده استفاده کنید که صفحه تلفن همراه را به یک نمایشگر کوچک همراه تبدیل می‌کند تا از طریق آن بتوانید به‌راحتی کادربندی و فیلم‌برداری کنید و هر زمانی که به این پایه نیازی ندارید، می‌توانید به‌راحتی این پایه را از گیمبال و دوربین جدا کنید. روی دسته این محصول نیز یک دکمه مخصوص ضبط و همچنین دکمه‌ای برای تغییر وضعیت بین فیلم‌برداری و عکس‌برداری قرار داده شده تا بتوانید به‌راحتی آن را حتی بدون نیاز به تلفن همراه کنترل کنید. با استفاده از نرم‌افزار DJI GO روی این محصول، نه‌ تنها می‌توان امکانات کنترلی پایه را در دست گرفت، بلکه از آن طریق می‌توانید به امکانات پیشرفته آن نیز دسترسی داشته باشید.

دوربین فیلمبرداری اکشن Dji OSMO PLUS

با دکمه ای که بر روی دسته قرار دارد و چهار جهته است می توانید تنظیمات مختلفی را انجام دهید، این دوربین می‌تواند در جهت افقی (Panning) تا 320درجه و در جهت بالا و پایین (Tilt) با زاویه 35 درجه رو به پایین و با زاویه 135 درجه رو به بالا بچرخد. سرعت چرخش این دوربین نیز 120 درجه بر ثانیه است. از ویژگی هیا جالب اوزمو پلاس عکاسی پانارومای آن است به این صورت عمل می کند که کافی است دوربین را بالای سر گرفته و دکمه عکاسی را فشار دهید تا به طور خودکار شروع به چرخش نماید.
از خصوصیت های خوب دیگر دوربین ضبط ویدئوهای تایم لپس است به گونهای که در یک حالت عکاسی پیاپی تصاویر مختلفی گرفته می شود و با هم ترکیب شده و یک ویدئو بی نظیر تولید می شود. می توانید از ویژگی عکاسی در نور کم هم هره ببرید و تصاویری با کیفیت و وضوح بالا تولید کنید، علاوه بر عکاسی و تصویربرداری عالی این دوربین باید گفت میکروفن و صدای ضبط شده توسط این دوربین بی نظیر است. این محصول قادر است صدایی بسیار شفاف را توسط میکروفون روی دوربین ضبط کند. اما در صورت استفاده از میکروفون‌های خارجی، می‌توانید از درگاه میکروفون استاندارد 3٫5میلی‌متری روی دوربین استفاده کنید. باطری +Osmo نیز از نوع قابل تعویض بوده و می‌توان در صورت نیاز از باطری یدکی استفاده کرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری OSMO PLUS دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری اکشن Dji OSMO PLUS را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
161.5 × 48.2 × 61.8 میلی متر
وزن
201 گرم
نوع ذخیره سازی
کارت حافظه از نوع microSD تا 64گیگابایت
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
دقت حسگر
12.76 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
فاصله کانونی
4 - 14 میلی متر
محدوده دیافراگم
F2.8 - F5.2
بزرگنمایی اپتیکال
3.5 برابر
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
MP4 - MOV
حالت های تصویر برداری
Single Shot - Burst - Auto Exposure Bracketing - Interval - 3/5 bracketed frames - Auto Panorama - Selfie Panorama - 9-shot Panorama - Motion Timelapse - Regular Timelapse
حداکثر سرعت شاتر
1/8000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
8 ثانیه
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
4K
توضیحات فیلم
C4K (4096×2160) 24/25p ،
4K (3840×2160) 24/25/30p ،
2.7K (2704×1520) 24/25/30p ،
FHD: 1920×1080 ،24/25/30/48/50/60/100p
فرمت فیلم
MP4 - MOV
سایر قابلیت ها
فیلمبرداری در شب
ندارد
فلاش
ندارد
GPS
ندارد
کارت حافظه
microSD
Wi-Fi
ندارد
ریموت کنترل
به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
ندارد
باتری
LiPo با ظرفیت 1225 mAh
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم