برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری ورزشی گارمین وی آی آر بی اولترا 30 Garmin VIRB Ultra 30 Action Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری ورزشی گارمین وی آی آر بی اولترا 30 Garmin VIRB Ultra 30 Action Camera کد 10576 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری گارمین اکشن Garmin VIRB Ultra 30 Action Camera VIRB Ultra 30 دوربینی ورزشی است که دارای امکانات بی نظیری برای ثبت تصاویر از لحظات ناب و تکرار نشدنی شما است. این دوربین کوچک و کم حجم در واقع یک دوربین حرفه ای مینیاتوری است که با قابلیت هایی که در ادامه بیشتر بررسی می شود جزء دوربین های اکشن پرطرفدار بازار می باشد. به طور خلاصه از جمله خصوصیت های مهم این دوربین به قرار زیر است:
فیلمبرداری الترا اچ دی 4K با 30 فریم در ثانیه دارای صفحه نمایش لمسی 1.75 اینچی که به شما این امکان را می دهد که موضوع مورد فیلمبرداری را مشاهده کنید.
تثبیت کننده سه محوره تصویر که باعث می گردد تصاویر نرم و ویدیوها بدون لرزش باشند و ناهموار بودن زمین اهمیتی نداشته باشد.
تصویربرداری بدون دست با کنترل صوتی¹ برای شروع و توقف فیلمبرداری و عکس گرفتن و ثبت لحظه ها
سنسورهای داخلی و جی پی اس، تصاویر با اطلاعات G-Metrix حاوی اطلاعات مقدار راه، سرعت و ارتفاع را ارائه می کنند
میکروفون فوق العاده حساس، صدا را بصورت شفاف از داخل قاب محافظ در برابر آب و بیرون آن ضبط می کند

دوربین فیلمبردای گارمین اکشن Garmin VIRB Ultra 30 Action Camera
از آنجا که کنترل دوربین در داخل قاب محافظ ممکن است سخت باشد می توانید از کنترل صوتی برای این کار استفاده نمایید ، دستورات صوتی خود را می توانید به دوربین اعمال کنید،  بنابراین دوربین با صدای شما می تواند کار را شروع و متوقف کند و آن را به خاطر بسپارد. به این ترتیب هنگامی که بی باکانه کار را با صدای خودتان انجام می دهید، مدت زمان بیشتری دستان شما آزاد است و هنگامی که ماجراجویی تان به پایان رسید، آسانتر می توانید فیلم را ویرایش کنید. این دوربین کوچک است و تقریبا وزنی ندارد، و به لطف قاب غواصی که همراه با دوربین ارائه شده، آماده برای هر ماجراجویی و به مبارزه طلبیدنی است.
قطعا کیفیت بلا در فیلمبرداری است که به دوربین های نسل جدید اهمیت می دهد، این دوربین، بهترین کلاس دوربین فیلمبرداری 4K/30fps را برای دوربین های ماجراجویی دارد که تمام لحظات مهیج را بصورت جذاب و با جزئیات هوشمندانه نمایش می دهد.  تارشدن تصاویر در اثر لرزش دست و دوربین می تواند نکران کننده باشدولی گارمین برای این موضوع فکرهایی دارد چرا که در چنین دوربین هایی لرزشگیر از مهم ترین ویژگی ها به شمار می رود.  دوربین ویرب الترا 30 دارای تثبیت کننده سه محوره تصویری است، بنابراین شما می توانید هنگام اسنوبرد سواری، دوچرخه سواری یا آفرود،  فیلمبرداری بدون لرزش داشته باشید.
می توانید وقتی در حال دوچرخه سواری هستید، وقتی که در بالای کوهی و یا صخره ای دستهایتان درگیر است و یا در هر حالتی که نمی توانید دوربین را کنترل کنید از کنترل صوتی استفاده کنید ، دوربین Garmin VIRB Ultra 30  دارای ویژگی کنترل صوتی است که از تکنولوژی سنسور TrulyHandsfree استفاده می کند. خیلی ساده با گفتن فرمان صوتی "start recording" یا "take a picture" بدون نیاز به دست، دوربین را کنترل نمائید. حتی شما می توانید به دوربین ویرب الترا 30 بگوئید "remember that" و دوربین برای مراجعه بعدی آسانتر به فیلم، به آن برچسب می زند.

دوربین فیلمبردای گارمین اکشن Garmin VIRB Ultra 30 Action Camera

دوربین گارمین تنها یک دوربین فیلمبرداری نیست که در شرایط مهیج و سخت کنار شماست،  این دوربین دارای قابلیت های بسیاری است که به عنوان یک همراه و همسفر در ماجراجویی های شما در کنارتان و کاملا هوشیارانه عمل می کند. اطلاعات فعالیت ها، توسط تکنولوژی G-Metrix، شامل سرعت، ارتفاع، G-force (نیروی جاذبه) و حتی ضربان قلب ضبط می شود. جی پی اس داخلی دوربین گارمین (10 هرتز) و سایر سنسورها، بصورت خودکار اطلاعات را ذخیره می کنند، بنابراین شما به راحتی می توانید لایه ای از معیارهای اندازه گیری و نمودارها را روی فیلم داشته باشید، مانند ثبت مقدار مسیر، ارتفاع و سرعتی که داشته اید. سایر سنسورها و دستگاه های سازگار گارمین برای افزایش امکان کنترل دوربین، ثبت جزئیات و اطلاعات قابل اندازه گیری مناسب با فعالیت شما، با دوربین ویرب مطابقت پیدا می کنند. می توانید تمام این موارد را به دوربین گارمین بسپارید و از صحنه ها و اتفاقات مهیج و کاجراجویی های خود لذت ببرید. 

راه های مختلفی برای اشتراک و انتقال فایل های تصویری وجود دارد، می توانید از درگاه های ارتباطی و یا فناوری های ارتباطی برای این کار استفاده کنید . برنامه های کاربردی مفید را نصب کنید و از آن لذت ببرید. با دستگاه های دیجیتالی دیگر مثل تبلت ها و یا اسمارت فوت ها همگام شوید و بهترین نتایج را بگیرید. این دوربین کارکردی آسان و راحت دارد و به  سرعت راه اندازی می شود.

در ویدیوهای زیر معرفی دوربین فیلمبرداری گارمین ورزشی VIRB Ultra 30 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری VIRB Ultra 30 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری گارمین اکشن Garmin VIRB Ultra 30 Action Camera VIRB Ultra 30 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
ابعاد
31.3 × 45.9 × 57.5 میلی متر
وزن
87.9 گرم
نوع ذخیره سازی
کارت حافظه از نوع microSD تا 128گیگابایت
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
شرکت سازنده لنز
Garmin
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
8 - 12 مگاپیکسل
حالت های تصویر برداری
Burst با سرعت 60 فریم بر ثانیه
صفحه نمایش
سایز صفحه نمایش
1.75 اینچ
چشمی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
4K
توضیحات فیلم
4K/30fps; 2.7K/60fps; 1080p/120fps; 720p/240fps and 480p/300fps
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
سایر قابلیت ها
فیلمبرداری در شب
دارد
فلاش
ندارد
GPS
دارد
کارت حافظه
microSD
کارت حافظه همراه دوربین
ندارد
حافظه داخلی دوربین
ندارد
Wi-Fi
دارد
ریموت کنترل
به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
ندارد
باتری
شارژی لیتیوم-یون با ظرفیت (3,7 V | 1250 mAh)
سایر مشخصات
دارای قابلیت هماهنگ‌شدن با موبایل به واسطه‌ی اپلیکیشن مخصوص - مجهز به بلوتوث داخلی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم