برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری گوپرو اچ ای آر او 4 بلک اکشن GoPro HERO4 Black Action Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری گوپرو اچ ای آر او 4 بلک اکشن GoPro HERO4 Black Action Camera کد 10575 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری گوپرو اکشن GoPro HERO4 Black Action Cam era HERO4 دوربین پرچمدار جدید شرکت گوپرو است، دوربینی است که با جثه کوچک خود دارای قابلیت های فوق العاده ای می باشد، مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار  و ضربه این دوربین ورزشی را برای ثبت لحظات مهیج و پرتحرک مناسب ساخته است. قدرت فیلمبرداری خوب این دوربین آن را برای کاربران حرفه ای و حتی آماتور ها جذاب کرده است. HERO4 Black فیلم های 4K را با حداکثر سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط می کنید. از سوی دیگر، فیلم هایی با رزلوشن پایین تر 2.7K را با حداکثر سرعت 50 فریم در ثانیه ضبط می کند و برای به تصویر کشیدن صحنه ها و سوژه های سریع یا تولید کلیپ های اسلو موشن زیبا حالت فیلمبرداری با رزلوشن 1080p با حداکثر سرعت خیره کننده 120 فریم در ثانیه را نیز ارائه می کند.
گوپرو نسبت به مدل های قبلی خود پیشرفت هایی دارد و این بار گوپرو در این دوربین از فناوری های ارتباطی بهره می برد که برای انتقال و اشتراک تصاویر و فیلم ها می تواند بسیار کاربردی باشد چیزی که امروزه جزء ضرورت های دستگاه های دیجیتالی می باشد. حال این مدل جدید علاوه بر سیستم Wi-Fii داخلی، امکان استفاده از Bluetooth را نیز برای کاربران فراهم می کند. این ویژگی جدید قابلیت ها و امکانات زیادی برای اتصال دوربین به وسایل موبایل برای کنترل از راه دور و دیدن و بررسی تصاویر و عکاس ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. می توانید علاوه بر اشتراک گذاری و انتقال تصاوی کنترل دوربین را نیز از راه دور به دست بگیرید.
و اما می توانید ویژگی هیا خوبی دیگری از این دوربین را نیز مورد استفاده قرار دهید، ویژگی جدید دیگر دوربین گوپرو هیرو 4 بلک اضافه ویژگی و کاربری جدید HiLight Tag به دکمه Settings یا تنظیمات دوربین GoPro HERO4 Black برای تگ یا سنجاق کردن بهترین و مهیج ترین لحظه ها در طول فیلمبرداری است. این ویژگی این امکان را برای شما فراهم می کند در طول فیلمبرداری با فشار دادن یک دکمه لحظات زیبای مورد نظر خود را تگ کرده و پس از اتمام کار فیلمبرداری آنها را به راحتی پیدا کنید.

دوربین فیلمبرداری گوپرو اکشن GoPro HERO4 Black Action Camera

این دوربین با بهبود کیفیت عکاسی و فیلمبرداری و همچنین افزایش کیفیت ویرایش و پردازش تصویر همراه بوده است. با استفاده از این دوربین جدیدی می‌توانید با قالب 4K با 30 فریم بر ثانیه و با قالب 2.7K با 50 فریم ثانیه فیلم‌برداری کنید.  کیفیت فیلم‌برداری 1080p120 امکان ثبت تصاویر ویدئوی با کیفیت عالی را فراهم می‌کند. علاوه بر این با استفاده از تنظیمات Protune جدید این دوربین می‌توانید چه در حین عکاسی و چه در حین فیلم‌برداری رنگ، محدوده حساسیت (ISO)، نوردهی و سایر مؤلفه‌ها را کنترل کنید.
مقاومت دوربین در برابر نفوذ آب آن را برای عکاسی و فیلمبرداری زیر  آب مناسب ساخته است، با محفظه این دوربین می‌توانید با تفکیک‌پذیری 12 میلیون پیکسل در عمق 40 متری آب عکس‌برداری کنید. در این دوربین می توانید با حالات مختلف عکاسی کنید به طور مثال در حالت عکس‌برداری تأخیر زمانی (Time Lapsing) می‌توانید هر 30 ثانیه یا 60 ثانیه عکس جدیدی ثبت کنید. با استفاده از حالت‌های Night Photo و Night Lapse در این دوربین می‌توانید حتی در شرایط نوری کم نیز تصاویر فوق العاده ای طراحی کنید. 

دوربین فیلمبرداری گوپرو اکشن GoPro HERO4 Black Action Camera

همانطور که گفته شد فناوری های ارتباطی در دوربین های نسل جدید بسیار مهم هستند، ازلحاظ ارتباطی دوربین HERO4 Black مجهز به سیستم Wi-Fi و Bluetooth داخلی است. با استفاده از نرم‌افزار گوپرو و تلفن هوشمند یا تبلت می‌توان تمام مؤلفه‌های دوربین را از فاصله حداکثر 180 متری کنترل کرد که این شرایط  همچنین می‌توان تصاویر تهیه‌شده را از همین مجرای ارتباطی منتقل کرده و بر روی شبکه‌های اجتماعی به‌سرعت به اشتراک گذاشت.
باید گفت بدنه‌ی Hero4 Black تقریبا هیچ فرقی با +Hero3 و Hero3 ندارد و مدل جدید در مشخصات و ویژگی های خود شاهد تغییراتی بوده است. ظاهر دوربین را که بخواهیم تشریح کنیم  میبینیم که سه دکمه روی بدنه‌ی دوربین وجود دارد که دکمه‌ی پاور در جلوی بدنه، کلید شاتر در قسمت بالایی و دکمه‌ی تنظیمات در قسمت کناریِ سمت راست دوربین قرار گرفته‌اند.  توجه داشته باشید که دوربین خودش به تنهایی ضد آب نیست و بایستی درون قاب شیشه ای همرا قرار بگیرد.
نکته مهمی که در هر دوربینی باید به آن توجه کرد لنز دوربین است که در ثبت تصاویر با کیفیت بسیار مهم است، لنز دوربین از بدنه بیرون زده و فریمی مشکی، دورتادور قالب دایره‌ای لنز را پوشانده‌است. لنز دوربین یک لنز یک پرایم است که توانایی پوشش‌دهی میدان دید (FOV) گسترده‌ای را دارد.  با اینکه صفحه نمایش از اجزای جذاب  هر دوربین فیلمبرداری و یا عکاسی به شمار می رود در قسمت پشتی دوربین هیچ نمایشگری قرار ندارد؛ البته می‌توانید خودتان یک نمایشگر جداگانه که تولید خود گوپرو است را تهیه کنید؛ نمایشگری که LCD Touch BacPac نام دارد و با یک کانکتور ساده روی دوربین قرار می‌گیرد. 

دوربین فیلمبرداری گوپرو اکشن GoPro HERO4 Black Action Camera

درگاه های ورودی خروجی مناسبی برای این دوربین تعبیه شده اند که به خوبی با پوشش پلاستیکی محفوظ هستند، کنار بدنه‌ی دوربین، درپوشی وجود دارد که پورت‌های ارتباطی دوربین را می‌پوشاند. درپوش پورت‌ها یک تکه‌ی پلاستیکی ساده است که به هیچ جایی بند نیست و به این دلیل که برای شارژ باتری دوربین لازم است این درپوش باز شود، ممکن است بعد از عمل شارژ آن را فراموش کنید. زیر درپوش دوربین یک شیار کارت حافظه‌ی micro SD، یک پورت mini USB و یک micro HDMI وجود دارد که پورت HDMI هم برای انتقال تصویر به تلویزیون و ... است و پورت mini USB برای شارژ باتری دوربین، انتقال فایل‌ها به کامپیوتر یا اتصال میکروفون خارجی (به کمک یک تبدیل مجزا) استفاده می‌شود.

در ویدیو زیر معرفی دوربین فیلمبرداری گوپرو اکشن GoPro HERO4 Black Action را مشاهده می کنید : 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری HERO4 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری گوپرو اکشن GoPro HERO4 Black Action Camera HERO4 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
وزن
152 گرم
حسگر و تصویر
دقت حسگر
12 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
12 مگاپیکسل
لنز
لرزشگیر تصویر
ندارد
فوکوس دستی
ندارد
فوکوس خودکار
ندارد
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
12 مگاپیکسل
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD Monochrome
چشمی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی تلویزیون
ندارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
4K
توضیحات فیلم
4K با 30 فریم بر ثانیه، 2.7K با 50 فریم بر ثانیه، 1080p با 120 فریم بر ثانیه و 720p با 240 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
H.264 codec, .mp4 file format
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
صدا
مونو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
کارت حافظه
microSD
میکروفون داخلی
دارد
باتری
lithium-ion 1160mAH, 3.8V, 4.4Wh
سایر مشخصات
قاب محافظ، درب قاب محافظ مشبک، باتری لیتیومی، پایه چسبی تخت و منحنی، گیره پایه با رها سازی سریع، بازوی سه نقطه‌ای و کابل USB
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم