برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری گوپرو هیرو 5 بلک اکشن ورزشی Gopro Hero5 Black Action Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری گوپرو هیرو 5 بلک اکشن ورزشی Gopro Hero5 Black Action Camera کد 10574 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری گوپرو ورزشی Gopro Hero5 Black Action Camera Hero5 Black درست مانند دوربین های ورزشی دیگر از ویژگی هایی برخوردار است که کارارن با فعالبت های مهیج را به خود جذب کرده است. این دوربین ورزشی از بدنه ای مقاوم و مناسب بهره می برد که وزن چندانی هم ندارد. گوپرو که خود یک نام تجاری موفق در تولید و طراحی دوربین های اکشن است با معرفی این دوربین شور و شوق زیادی را در میان علاقه مندانش ایجاد کرده است. با تغییرات خاصی که بر روی نسخه های قبلی از این دوربین انجام گرفته اینبار دوربقین گوپرو با پیشرفت هایی همراره بوده است که در ادامه بررسی می شود.
قلب دوربن مجهز به یک حسگر 12 مگاپیکسلی است و امکان ضبط فیلم با فرمت 4K فراهم شده است. هیرو بلک 5 می تواند عکس های JPEG و فرمت خام RAW را با رزولوشن 12 مگاپیکسل را ثبت کند. می بینید که مثل بسیاری از دوربین های فیلمبرداری قادر است عکسهای با کیفیت رانیز پشتیبانی نماید. علاوه بر این می‌توان توسط HERO5 Black فیلم‌های 4K و فول اچ‌دی را به ترتیب با حداکثر سرعت‌های 30 و 120 فریم بر ثانیه ضبط نمود.
این دوربین قدرت و استحکام بالایی دارد و وظیفه اصلی آن فیلمبرداری در شرایط مهیج و سخت می باشد، بنابراین باید در برابر ضربه، آب و رطوبت و دمای سرد و گرم به اندازه لزوم مقاوم باشد. سرعت عکاسی پیاپی این دوربین نیز مثال زدنی است و قادر است تا 30 فریم بر ثانیه عکاسی پیاپی داشته باشد. فیلمبرداری تایم لپس نیز از دیگر توانایی های این دوربین قدرتمند به شمار می رود. مطمئنا عکاسی و فیلمبرداری در شرایط پرتحرک با لرزش های دوربین و دست ممکن است کیفیت را خیلی پایین بیاورد ولی گوپرو  در این دوربین سیستم لرزشگیر تعبیه کرده است و باید گفت که این دوربین اولین دوربین از خانواده هیرو است که لرزشگیر دارد. 

دوربین فیلمبرداری گوپرو ورزشی Gopro Hero5 Black Action Camera

خصوصیت ضد آب بودن این دوربین بدون استفاده از هیچ گونه قاب و محافظی تا حداکثر عمق 10 متری ضدآب است و از این رو برای تصویربرداری در زیر آب با محدودیتی روبرو نخواهید بود. مقاوم ساختن این دوربین ورزشی در برابر نفوذ قطرات آب سبب شده تا به خودی خود، HERO5 Black در برابر ورود گردوخاک نیز مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. این دوربین کوچک به یک نمایشگر 2اینچی لمسی مجهز است که می توانید به وسیله آن عکس ها و فیلم های ضبط شده خود را تنها با فشردن یک دکمه ببینید و یا ویرایش کنید. این دکمه زمانی که دوربین خاموش است هم عملکرد روشن شدن و ضبط فیلم را انجام می دهد. 

دوربین فیلمبرداری گوپرو ورزشی Gopro Hero5 Black Action Camera

یک خصوصیت جالب دیگر که در این دوربین به چشم می خورد قابلیت کنترل صوتی است، مثلا می توانید شروع یا پایان فیلمبرداری را و یا عکاسی پیاپی را با فرمان های صوتی کنترل کنید. سیستم فرمان‌پذیری صوتی این دوربین در حال حاضر از هفت زبان مختلف پشتیبانی می‌کند ولی گوپرو وعده داده است که در آینده‌ای نزدیک این تعداد افزایش خواهد یافت. از تکنولوژی های ارتباطی که امروزه در اغلب دستگاه های دیجیتالی معمول است، دوربین های عکاسی و فیلمبرداری نیز به فناوری های ارتباطی نیز مجهز شده اند تا به راحتی به تبادل و انتقال  و اشتراک عکس ها و فیلم ها بپردازند، HERO5 Black دارای فناوری‌های ارتباطی وای‌فای و بلوتوث بوده و به GPS داخلی نیز مجهز شده است. از دیگر خصوصیت  های مهم این دوربین بهره مندی از  فضای ابری GoPro Plus است با این ویژگی می‌توان به صورت مستقیم عکس‌ها و ویدئوهای ثبت شده را بر روی فضای ابری آپلود کرد و آن‌ها را با دیگران به اشتراک گذاشت. 

دوربین فیلمبرداری گوپرو ورزشی Gopro Hero5 Black Action Camera

با استفاده از دوربین  HERO5 Black می توانید از حالات مختلف فیلمبرداری برخوردار شوید، اگر هدف شما ضبط فیلم و تصاویر معمولی و مناسب است می توانید از حالت خودکار تنظیم نوردهی استفاده نمایید و یا اگر قصد فیلمبرداری حرفه ای تر را دارید می توانید کنترل کامل دوربین را به صورت دستی در دست بگیرید و نوردهی و تنظیمات دیگر را خودتان انجام دهید. 

دوربین فیلمبرداری گوپرو ورزشی Gopro Hero5 Black Action Camera

و اما ضبط صدا در این دوربین فوق العاده حساب شده انجام می شود، صدای فیلم توسط 3 میکروفون ضبط می‌شود. در حالت نرمال، دوربین اکشن GoPro Hero 5 صدا را برای سیگنال استریو پردازش می‌کند. اگر وزش شدید باد صدای فیلم را تحت تاثیر قرار دهد،دوربین اکشن GoPro Hero 5 می‌تواند فرمان دهد که کدام یک از میکروفون‌ها اقدام به صدابرداری کند و در لحظه میکروفون مورد استفاده در صدابرداری را تعویض کند تا صدای مزاحم باد را تا حد امکان فیلتر نماید. به علاوه در حالت مونو می توانید نهایت کیفیت را داشته باشید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری Hero5 Black دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری گوپرو ورزشی Gopro Hero5 Black Action Camera Hero5 Black را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
32 × 44.4 × 61.9 میلی متر
وزن
118 گرم
نوع ذخیره سازی
کارت حافظه
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
دقت حسگر
12 مگاپیکسل
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
12 مگاپیکسل
حالت های تصویر برداری
- RAW : 12 Megapixel- - JPEG: 12 Megapixel
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD لمسی
سایز صفحه نمایش
2 اینچ
چشمی
ندارد
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
ندارد
خروجی Micro HDMI
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
4K
فرمت فیلم
MP4
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
سایر قابلیت ها
فلاش
ندارد
GPS
دارد
کارت حافظه
microSD
کارت حافظه همراه دوربین
ندارد
حافظه داخلی دوربین
ندارد
Wi-Fi
دارد
ریموت کنترل
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
باتری
Lithium-Ion با ظرفیت 1220 mAh
سایر مشخصات
صدآب تا عمق 10متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم