برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون دی 810 Nikon D810 Body Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال نیکون دی 810 Nikon D810 Body Digital Camera کد 10489 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بدون لنز Nikon D810 Body Digital Camera D810 نسل جدید مدل های قبلی آن یعنی دی 800 است. در این دوربین تغییراتی در ظاهر و همچنین در برخی بخش های دوربین ایجاد شده است که برای عکاسی حرفه ای تر آن را مناسب می سازد. این دوربین با دامنه دینامیکی گسترده برای فیلمبرداری در کیفیت های  1080p 60/50/30/25/24p را امکان پذیر می سازد. خصوصیت رده شاترالکترونیک در جلو موجب می شود لرزش داخلی دوربین به کمترین حد خود برسد و تصاویر با کیفیت و دقت بالا همراه با جزئیات را به ثبت برساند.
شاتر این دوربین باز طراحی شده است و تصاویر با کمترین نویز را ثبت می کند.به علاوه ویزور دوربین D810 صددرصد تصویر را نشان می دهد و لایه پوششی منشور آن تصویر روشنی از سوژه را به  نمایش می دهد و این برای عکاسی با کیفیت بسیار ایده آل است. سنسور 3/36 مگاپیکسلی دوربین فول فریم D810 نیکون و عدم وجود فیلتر OLPF (Optical Low Pass Filter )شما را قادر می سازد تصاویری با جزئیات فوق العاده و استثنایی به ثبت رسانید. دوربین عکاسی نیکون مدل 810 دی بسیار سبک و خوشدست طراحی شده است و به انضمام باتری و کارت حافظه 980 گرم و بدون آنها 880 گرم وزن دارد. در این دوربین یک پردازشگر تصویر پیشرفته EXPEED 4  تعبیه شده است و باعث شده تا حداکثر رزولوشن تصاویر ثابت و متحرک را برای عکاس فراهم آورد.
سنسور با کیفیت نیز در دوربین نیگون قرار داده شده است تا برای عکاسی های حرفه ای شما پاسخگو باشد. برای استفاده کامل از قدرت 3.36 مگاپیکسلی دوربین نیکون D810 ، لنزهای با کیفیت نیکور بخصوص لنزهای جدید آن که پوشش نانو کریستال در بر دارد را بکار گیرد . از دهانه دیافراگم F/1.4 گرفته تا زوم هایی سریع با دهانه دیافراگم های F/2.8 و F/4 و سیستم لرزش گیر VRهمگی با رزلوشن فوق العاده ، تصاویری را ارائه می دهد که توانایی های دوربین D810 نیکون در آن نمایان است . از ویژگی های دیگر این دورببن به توانایی عکاسی پیاپی تا 7 فریم ب ثانیه می توان اشاره کرد.  D810 دوربینی سبک و کوچک که از دوربین های DSLR است و گفته می شود برای رقابت با سری 5D کانن وارد بازار شده است. یک خصوصیت بارز در این دوربین حذف فیلتر  Low-Pass  است و همین امر کیفیت و وضوح تصاویر با حداقل نویز را فراهم کرده است. 

کارایی تصویر برداری و فیلمبرداری دوربین 810 دی بالا بوده و دارای مشخصاتی است که این مورد را نیز ارتقا داده است فیلم برداری با کیفیت Full HD  و با دقت 1080p و با سرعت  60p توسط این دوربین امکان پذیر می باشد. در حالت معمولی ایزو بین 64 تا 12800 قابل انتخاب بوده که این بازه در حالت extended به 32 تا 51200 افزایش می‌یابد. به علاوه همچنین این دوربین دارای 51 نقطه فوکوس بوده که15 عدد از آن‌ها به‌صورت صلیبی هستند و 11 عدد از آن‌ها تا لنزهایی با حداکثر دیافراگم f/8 فعال هستند. در کنار این ویژگی های خوب یک بدنه مستحکم و مقاوم نیز این دوربین را برای خرید توجیح می کند.  بدنه ای از جنس آلیاژ منیزیم دارد که بسیار مقاوم میباشد.
همانطور که ذکر شد، این دوربین معیار کیفیت برای تصویر و دامنه دینامیکی را بازتعریف می‌کند. حسگر جدید این دوربین در قطع فول فریم با تفکیک‌پذیری 3 / 36 میلیون پیکسل و بدون فیلتر پایین گذر (Optical Low-Pass Filter) است که در کنار پردازشگر جدید شرکت نیکون به نام EXPEDD 4 امکان خلق تصاویر با تفکیک‌پذیری بالا، نویز را به کمترین میزان خود می رساند.  محدوده‌ی حساسیت (ISO) نیز از دیگر حوزه‌های تغییریافته بوده و از 64 تا 12800 است. این توانایی‌ها با قرار گرفتن در کنار یک لنز NIKOOR می‌تواند تصاویر بدون خطایی در این میزان تفکیک‌پذیری ارائه دهد.

اگر از دقت و سرعت دوربین حرف بزنیم، باید گفت در این مورد دوربین فوق العاده عمل می کند. به طوری که قار است  5 فریم در ثانیه با تفکیک‌پذیری کامل (3 / 36 میلیون پیکسل) و در قطع برشی 5:4، 6 فریم بر ثانیه در قطع برش 1:2 و 7 فریم بر ثانیه در قطع برش DX عکس‌برداری کند.  به دلیل مجهز بودن دئربین به حسگر Advanced Multi-CAM 3500FX AF  فوکوس دقیق در تفکیک پذیری بالا عالی است. این حسگر دارای 51 نقطه فوکوس بوده که15 عدد از آن‌ها به‌صورت صلیبی هستند و 11 عدد از آن‌ها تا لنزهایی با حداکثر دیافراگم f/8 فعال هستند. همچنین این حسگر امکان فوکوس خودکار گروهی (Group Area AF) را هم فراهم می کند.  برای کاهش میزان ارتعاش، مکانیزم ترتیب سنج (Sequencer Mechanism) و سیستم شاتر پرده‌ی جلویی (Electronic Front Curtain Shutter) از تکنولوژی های جدید این دوربین به شمار می روند.  کیفیت و وضوح بالای صفحه نمایش این دوربین (LCD) با اندازه 2 / 3 اینچ، کیفیت 1229000 هزار نقطه و تنظیم RGBW امکان بازبینی دقیق تصاویر تا بزرگنمایی ×46 برابر را فراهم می‌کند
هرگز از عکاسی با دوربین نیکون خسته نخواهید شد. این کار برای شما لذت بخش خواهد بود و بهره‌گیری از امکان جدید Exposure Smoothing و سیستم‌های نورسنجی جدید و متنوع بکار رفته در این دوربین، باعث می شود تمام جزئیات هم مناطق تاریک و هم برای مناطق روشن با بهترین کیفیت ثبت گردد. تنوع در نوع ذخیره‌سازی اطلاعات از دیگر ویژگی‌های کمیاب دوربین است. می‌توان تصاویر را در قالب Raw 12 bit در اندازه کوچک (S) به‌صورت غیر فشرده ذخیره کرد. این اندازه نصف اندازه بزرگ (L) فضای حافظه را اشغال می‌کند. پس اگر می خواهید به طور حرفه عکاسی کنید این دوربین فوق العاده است. 

صفحه نمایش و چشمی دیگر ویژگی های خوب این دوربین هستند.  چشمی روشن‌تر با پوشش 100 میدان دید، بزرگنمایی 7 / 0 و صفحه نمایش OLED با کنتراست بالا، کیفیت بصری کار با این دوربین را به خوبی به نمایش گذاشته است. صفحه نمایش این دوربین (TFT LCD) دارای زاویه دید وسیع، مقاوم در برابر خش و ضربه بوده و می‌توان از آن به‌راحتی برای بازبینی تصاویر در زیر تابش مستقیم آفتاب استفاده کرد. همانطور که گفته شد بدنه مقاوم دوربین از آلیاژ منیزمی ساخته شده است و در برابر رطوبت و نفوذ گرد و غبار مقاوم است. شاتر این دوربین تا 200000 دور آزمایش‌شده و دارای باتری با طول عمر طولانی‌تر است. امکان ویرایش تصاویر RAW در داخل دوربین (NEF)، کنترل اعوجاج تصاویر، هم‌پوشانی تصاویر و بسیاری امکانات دیگر در دوربین وجود دارد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی D810 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
 فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بدون لنز Nikon D810 Body Digital Camera D810 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
146x123x82 میلی متر
وزن
980 گرم
ضد آب
نیست
جنس بدنه
آلیاژ منیزیم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
Full frame 35.9 x 24mm
دقت حسگر
37 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
36 مگاپیکسل
فرمت غیرفشرده عکس
RAW (NEF) available at 12 or 14-bits, lossless compressed, compressed, uncompressed, large or small size.
حداکثر رزولوشن عکس
7360x4912
پردازشگر
EXPEED 4
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
60 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, H.264
توضیحات فیلم
60p
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/8000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2, 5, 10, 20 ثانیه
حداقل حساسیت
64
حداکثر حساسیت
12800
ایزو
64-12800
عکاسی پیاپی
5 فریم بر ثانیه
فلاش
دارد
تکنولوژی تشخیص چهره
ندارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
TFT - LCD
سایز صفحه نمایش
3.2 اینچ
دقت صفحه نمایش
1,229,000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
اپتیکال با پوشش 100% کادر
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
SD /SDHC/SDXC, CompactFlash
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
ندارد
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
EN-EL15
سایر مشخصات و قابلیت ها
قابلیت افزودن امکان Wi-Fi , GPS از طریق ماژول مخصوص. مقاوم در برابر رطوبت و گرد و خاک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم